Tipy pro různé typy tuku v těle


Tipy pro různé typy tuku v těle

Každá osoba má určité množství tuku v těle. To může být způsobeno genetickými nebo jinými faktory, a to i sex (například ženy se hromadí tuk na bocích a břiše) a ovlivňování postava v našich návycích.

V tomto článku budeme popisovat, co je třeba udělat pro každou část těla, kde se nahromaděný tuk.

Proč je tuk nahromaděn?

Každá část těla uchovává tuk různými způsoby.

Pokud přibírání na váze, je tento: Počet tukových buněk se zvyšuje z boků a nižší, pokud tukových buněk z pasu a nad nárůstem velikosti. Ovlivňuje každou oblast těla jiným způsobem.

Tuk je způsob, jak tělo šetří energii, ale je to všechno "uloženo" na jednom místě. Existují tři druhy tuku: podkožní tuk

Tento tuk je nejblíže k povrchu kůže a první ztraceny během cvičení. Genetika a hormony hrají klíčovou roli v určování, kde je tuk ukládán v těle.

Viscerální tuk

Tento tuk se nachází hlouběji v těle a hromadí se kolem orgánů. V nadměrných množstvích se stává nebezpečným.

Nadměrný viscerální tuk se zpravidla hromadí i před podkožním tukem. Takby neměl dovolit žaludku, aby se příliš velké.

Intramuskulární tuk

Tento tuk je uložen mezi svalovými vlákny, ačkoli to není tak běžné jako další dva typy. To nastane, když člověk má spoustu nadváhy nebo obezity, a může vést k inzulínové rezistence, , že je hlavní příčinou cukrovky.

4 oblasti, kde se nahromadí tuk

Organismus je řízen hormony. Jejich úrovně určují stav zdraví. Někteří z nich jsou zodpovědní za náladu a jiní za energii.

Studie ukazují, že dokonce určují, kam hromadíte tuky. Dávejte pozor na nejběžnější hormonální poruchy a jejich vliv na vaše tělo:

tuk na hrudi a ramen, testosteron

Pokud je hladina tohoto hormonu je nižší, než je obvyklé, to vede k tomu, že ramena a prsa zvýšení velikosti, ale ne jako výsledek fyzického cvičení Androgeny jsou další typ mužských hormonů, které mohou také vést k tomu.

Chcete-li vyřešit tento problém, budete potřebovat potraviny, které obsahují zdravé, nehydrogenované tuky, vitamíny a bílkoviny. Kombinujte je s prsními cviky a silovým tréninkem.

tuku na bocích, inzulín

hormonální nerovnováha, která způsobuje hromadění cukru, který se poté přemění na tuk. Tento druh přírůstku hmotnosti je častý mezi milovníky sladké.

Řešením je snížit spotřebu dezerty, sladkosti a sacharidy, , které mají vysoký glykemický index. Břišní tuk

:

Estrogen estrogen - ženský hormon, který způsobuje hromadění tuku na bocích u žen (hruškovitý obrázek).

Metabolismus je ovlivněn přebytkem estrogenu, který vyžaduje, aby játra byla silně zpracována na filtrování. Jezte potraviny s vysokým obsahem kyseliny listové, B6 a B12.

Cílové cvičení pro každý úsek těla

Ukážeme vám 5 různých způsobů akumulace tuku v těle.

1. Štíhlá postava s konvexním žaludkem

Tento typ obrázku je výsledkem přejídání. Lidé s tímto typem postavy jsou vždy trochu nervózní. Dokonce i s dietou se žaludek nezmenšuje. hromadění tuku v této oblasti mohou vést k kardiovaskulárních a metabolických onemocnění, jako je hypertenze nebo diabetes.

nejlepší cvičení pro tento typ tuku:

  • moderovat aerobik 3-4 krát týdně kroucení
  • stiskněte strečink jóga nebo meditace

2. Je-li tvar hrušky tělo menší pas, je nutné, aby se velké úsilí, aby ztratit přebytečný tuk, který se hromadí v okolí boky a nohy.

Ovlivňuje mnoho žen a je výsledkem biologie a evoluce, jmenovitě přípravu těla před těhotenstvím.

Tento typ těla je náchylnější k celulitidě a zadržování tekutin. Dobrou zprávou je, že riziko srdečních nebo metabolických problémů je v tomto případě nižší.

nejvíce Cvičení: aerobic odpor

  • cvičení (plavání, jízda na kole), tance
  • jógy Tai Chi válcovitý tvar

3. Neexistuje žádný rozdíl v poměru pasu, boků a tělem. Tuk je rovnoměrně rozložen po celém žaludku a bedrách. Tento tuk je nejjednodušší resetovat.

Lidé s tímto typem těla mohou mít náhlé metabolické změny. Povzbudit režim průběžného vzdělávání:

  • Obecné vzdělávání (aerobik, vzpírání a lokalizované)
  • vytrvalostní cvičení (běh, skákání přes švihadlo, jízda na kole)

kroucení stiskněte 4. rozsáhlý

s tímto typem tělesného tuku nehromadí proporcionálně. Rizika v této skupině souvisejí se sebedůvěrou, jak vysokí a velcí lidé se těžko hodí.

cvičení, které dávají nejlepší výsledky pro tento typ:

  • vytrvalostní cvičení (plavání, jízda na kole, chůze)
  • taneční pohyby a protahování

přesýpací hodiny 5. V tomto případě stehenní ženy jasný a úzký pas a boky na bydlení . Tuk je nahromaděn v hrudníku a boky ve stejných poměrech.

Hmotnost je snadná, ale je těžké posílit svaly. Tento typ je spojen s nižším rizikem vzniku kardiovaskulárních onemocnění a zvýšením průměrné délky života.

Cvičení tohoto typu:

  • aerobního cvičení (běh, jízda na kole, Orbitrek)


Tenký s denním příjmem jablek

Tenký s denním příjmem jablek

Dnes, hubnutí znamená nejen dobrý vzhled. Zachování zdravé hmotnosti je opravdu důležité pro optimální zdraví a dobrý život. Hmotnostní ztráta z velké části závisí na vyvážené stravě. Naštěstí existují přírodní produkty, které jsou vybaveny vlastnostmi, které vám mohou poskytnout další podporu pro dosažení nejlepších výsledků.

(Ztráta váhy)

Jablečný ocet pro zdravou úbytek hmotnosti

Jablečný ocet pro zdravou úbytek hmotnosti

Jablečný ocet - to není jen ochucení. To je přírodní produkt s mnoha léčebnými vlastnostmi pro naše tělo. Mezi nimi je schopnost pomáhat zhubnout, tak zkuste ocot na zdravou ztrátu váhy. Z tohoto článku zjistíte, proč jablečný ocet je vynikajícím doplňkem pro hubnutí a jak ho konzumovat, abyste maximalizovali jeho výhody.

(Ztráta váhy)