14 Užitečných tipů překonat stres, úzkost a strach,


14 Užitečných tipů překonat stres, úzkost a strach,

užitečné návyky Stres, úzkost a strach - je největším nepřítelem moderní společnosti. Nakonec vždyckynějak reagujeme na všechno, co se děje v našich životech.

Nicméně existujíjednoduché tipy, které můžete sledovat, abyste se pokusili uklidnit mozek a překonat stres, který se tak často stává známým stavem.

1. Jak můžete zvládnout stres?

Namísto toho, aby se neustále snažil bojovat se sebou nebo unikl situaci, je lepší jen vzít a dýchat hluboce.

Uklidnit a najít vnitřní rovnováhu, můžete vyzkoušet některé z těchto relaxačních technik.

2. Setkat se se svým strachem

Během této terapie je třeba se vypořádat s věcmi, které vás vyděsit. Tak postupně si na ně zvyknete a začněte se cítit pohodlněji. Například to může souviset s projevy pro veřejnost.

Naučte se být upřímný se sebou, a bude to v silné ruce.

Přečtěte si více: Pokud nebudete plakat, bude to vaše tělo

3. Strach - to je to, co vás omezuje?

Být schopen určit okamžik, když úzkost začne převzít vás. Ve skutečnosti strach z něčeho může vyvolat další důležité životní problémy.

Když narazíte na situace nebo zkušenosti, které je obtížné překonat, měli byste je vždy analyzovat a přemýšlet.

Báječný způsob, jak to udělat - udržujte časopis, abyste napsali své myšlenky. Takže se naučíte, jak je rozpoznat a rozložit na police.

Strach může být úzce spjat s omezeními, které si nastavil sám v hlavě.

4. Zahrajte si sporty k uvolnění denního stresu

Věděli jste, že sporty jsou považovány za jeden z nejlepších způsobů, jak relaxovat? Skutečnost, že fyzická aktivita přispívá k rozvoji endorfinů, které pomáhají uklidnit.

Sport také stimuluje fungování imunitního systému a zvyšuje teplotu těla. A je velmi důležité pro dobrý zdravotní stav obecně.

5. Naučte se vidět úzkost pozitivní

Úzkost - to není vždy špatné. V některých obtížných situacích je třeba ho vnímat spíš jako záchyt, spíše než nadměrná nervozita.

Jedna studie potvrdila, že lidi, kteří mohou najít něco pozitivního do potíží, spíše než aby ji interpretovat jako napětí je větší pravděpodobnost, činit správná rozhodnutí a dosáhnout úspěchu v obtížných situacích.

6. Uvědomte si, co děláte dobře

Vytvořte seznam věcí, které vás obtěžují, a další seznam toho, co můžete udělat dobře. Jakmile dokončíte psaní seznamů, porovnejte je.

Tedy si myslíte nejen o negativních aspektech svého života, ale také se naučíte věnovat pozornost všem dobrým věcem, které se vám staly. Je možné, že seznam pozitivních věcí se ukáže být delší než negativní seznam. Ve skutečnosti by to mělo být!

7. Vnímat věci holisticky

Intenzivní přežití nás potýkají s neustálým strachem. Proto se často cítíme, jako by měli být neustále střeženi.

Potřebujete , abyste se pokusili ovládat myšlenky v hlavě.

Ano, v budoucnosti se může stát něco špatného. Nic se však nestane, takže stojí za to uvolnit.

8. Myslete života jako herní

Neváhejte a jít dopředu a vzít věří kroky úkol jako hobby - velmi důležitý způsob, jak překonat stres a úzkost.

Za to si představte každou ze svých akcí jako součást hry. Když se něco pokazí, můžete začít další hru a obrátit situaci kolem druhé strany.

9. Znát své hodnoty

Když se setkáte s obtížnou situací, která vás přináší, musíte vždy se vrátit k jejich skutečným hodnotám. Co vás nejvíc obtěžuje? Vaše rodina, partner, děti nebo práce? ◊ Zapište si to, co je pro vás nejdůležitější, a pomůže vám překonat překážky, které na první pohled nelze vyřešit.

10. Když jsme se pomáhat druhým, je to vždy něco naplnit naše životy

držet otevřené dveře pro chudé, aby se s přáteli na podporu, když ji potřebují, nebo pomoci dětem dělat domácí úkoly, to je jen několik způsobů, jak udělat něco dobrého pro ostatní .

Je vždy důležité ukázat vaši ochotu pomoci, poslouchat nebo podporovat.

Tím, že děláme dobře ostatním, držíme v srdci méně negativních emocí a stres nás nijak neovlivňuje.

11. Pít kávu

Podle několika studií,

káva může být skvělý spojenec, aby se dostal z určitých stresových situací.

Nicméně, je třeba mít na paměti, že káva by měla být spotřebována pouze do rozsahu

, protože jen tak můžete dosáhnout dobrého výsledku. Připravte malý šálek čaje nebo kávy a vyčkejte si, abyste si to užili. To je také skvělý způsob, jak relaxovat!12. Meditace je skvělá zbraň proti stresu

Naučte se trénovat svůj mozek a rozvíjet schopnost soustředit se na aktuální a probíhající úkoly.

Takže

nebudete přežívat budoucností a mučit se s bolestivými vzpomínkami na minulost.

Postupně se naučíte vyrovnat se s depresivními myšlenkami, úzkostí a dokonce i s bolestí. 13. Dávejte pozor na váš vnitřní dialogVýsledky studie provedené v roce 2014 se studenty ukázaly, že vnitřní dialog je mnohem důležitější, než si myslíme.

Bylo zjištěno, že

ti, kteří častěji používali zámeno "vy" nebo jejich jméno namísto slova "já", zlepšili své sebevědomí.

Dalším přímým důsledkem takového vnitřního rozhovoru - tito lidé mají menší problémy s vyjádřením svých myšlenek na veřejnosti. 14. Je stres škodlivý nebo užitečný?

Jaký stres je užitečný? Někteří psychologové tvrdí, že je to znamení, že se o naše životy staráme a považujeme to za smysluplné.

Navíc, vzhledem k pozitivním účinkům, které mohou vést k našim činnostem, budeme správně reagovat na životní potíže.

Pokud se nemusíte vyrovnávat se stresem, nezapomeňte: není vždy to, jak je špatné tolik strach.

S takovým vnímáním bude jednodušší naučit se vypořádat se s problémy, které se někdy vyskytují u každého.


4 „Podivné“ tipů pro lepší spánek

4 „Podivné“ tipů pro lepší spánek

Pokud patříte mezi lidi, kteří mají potíže s usínáním , pravděpodobně jste se pokusil pomocí mnoha tipů, snad skoro všechno, o tom, jak rychle usnout a vědět o tipy pro lepší spánek. Čaj, koktejly, léky, ergonomické polštáře ... K dispozici máme mnoho různých možností podporovat lepší spánek a spát. Neustále čteme a slyšíme různé tipy a triky, ale dnes vám ukážeme čtyři efektivní způsoby, které vám pomohou spát a spát lépe a co je dokázáno vědou.

(Užitečné návyky)

Slyšeli jste o syndromu chytrého telefonu? Užitečné návyky

Slyšeli jste o syndromu chytrého telefonu? Užitečné návyky

Vznik nových technologií výrazně ovlivnila celý svět a revoluci náš způsob života. Tyto nové přístroje jsou stále častější v našem každodenním životě a jsou základním prvkem pro komunikaci, práci a mnoho dalších aspektů života. smartphone je jedním z nejčastěji používaných elektronických zařízení dnes podle odhadů - 4 miliardy lidí vlastnit alespoň jeden.

(Užitečné návyky)