šPatné návyky, které se mohou zdát dobré návyky


šPatné návyky, které se mohou zdát dobré návyky

Užitečné Některé víry vedly naši společnost k tomu, že po mnoho let tvrdil, že některé návyky mohou být dobré pro naše zdraví, i když ve skutečnosti jsou prostě výsledkem úspěšné reklamy a marketingu. Tento článek vám řekne o špatných návycích, které je třeba změnit nebo vyloučit ze svého života.

Mýty o zdravých stravovacích návycích

ochucené vody se nedoporučuje používat

Když jdete do restaurace, je snadné si myslet, že objednávání vodu namísto ochucených nealkoholických nápojů - užitečnou alternativu. To je částečně pravdivé, ale částečně omylem. Tyto nápoje obsahují cukr, přísady a další složky, které nemají velmi dobrý účinek na zdraví. Nic není lepší než přírodní voda nebo čerstvě připravené domácí džusy. Obiloviny

svačiny přispívají k obezitě, můžete občas jíst cereální tyčinky v domnění, že zrna jsou užitečné, ale také obsahují velké množství cukru a dokonce i čokolády. Jsou vyrobeny speciálně tak, aby tělu přinesly nárůst kalorií, takže je obvykle konzumují sportovci. Totéž se děje s bílkovinami, které se prodávají v tělocvičně. Je lepší vybrat užitečný a domácí svačinu obsahující bílkoviny, minerály a vlákninu.

Dodatečné vitamíny nepřinášejí pozitivní účinky

Bylo prokázáno, že vitaminy v podobě léků není nutně dobrý vliv na těle, zejména jsou-li příliš mnoho. Někdy jsou spojeny s onemocněním srdce a rakovinou. Poskytují také příležitostí k využití metabolismus vitamínů obsažených v potravinách (kde je to skutečně potřeba, aby si je), nebo, jinými slovy, z přírodních zdrojů. Pivo má hodně kalorií

Mnoho začal pít pivo namísto další „silnější“ nápoje s více kalorií. Nicméně, vzhledem k ječmen a alkohol je irelevantní

Případně, pokud se pokusíte jít na dietu, nebo zhubnout. Méně alkoholu obvykle nedáváte pocit uspokojení a nakonec pijete víc. Rybí olej je užitečný

Na rozdíl od masa krav, prasat nebo kuřata, ryby, má vlastnosti, které činí užitečné tuk je tvořen. Pravděpodobně jste slyšeli o omega-3 mastných kyselinách. Například byste neměli odstranit lososový tuk, protože tak

ztrácejí mnoho živin, které zlepšují duševní schopnosti a snižují riziko chronických onemocnění. Nenechte si ujít jídla

Mnozí věří, že snídaně nebo oběd pomáhá zhubnout. Tento přístup je však z mnoha důvodů kontraproduktivní. Především, když je konečně čas jíst, budete mít hlad a jíst z úzkosti a zoufalství, což znamená, že se budete méně starat o to, co přesně jíte. Za druhé, tělo bude používat uložené tuky k provádění každodenních úkolů. Možná si myslíte, že je to dobré, ale není to tak, protože je to v podstatě jako snaha řídit auto na lžičku másla.

Nepijte vodu z (plastových) lahví

Četl jste několikrát kolikrát je důležité pít dva litry vody denně. Po velkém odporu jste se konečně rozhodli koupit láhev vody, abyste podnikali. To je běžná chyba.

Tato voda přichází do styku s bakteriemi a viry, které jsou v lahvičce a plast má toxiny , které pak mohou být detekovány ve vodě. Navíc houba a forma mohou být vytvořeny na stěnách lahví. Je lepší pít sklenici vody z čističe nebo koupit láhev vody ze skla. Nezdržujte dezert

Pokud opravdu chcete kus koláče s ovocem a šlehačkou, neodolajte vašim přáním. Proč?

Pokud jsou tyto touhy nahromaděny, nebudete jíst jen jeden nebo dva kousky, ale celý dort! Je lepší se zbavit úzkosti jedením trochu specifického jídla, jen aby se vlak potlačil. To platí také pro slané potraviny. Nepijte nealkoholické nápoje

Stejně jako ochucená voda nebo nápoje, nealkoholické nápoje jsou plné škodlivých přísad a sladidel. Studie ukázaly, že

tyto produkty mohou mít stejný nebo potenciálně horší zdravotní stav než "běžné" nápoje. Vždy zvolte užitečné alternativy, jako jsou ty, které byly uvedeny výše. Nezahřívejte potraviny v mikrovlnné troubě

Nikdo nemůže popřít skutečnost, že tento vynález zjednodušil život žen a žen v domácnosti, kteří nejsou schopni vařit. Ale za jakou cenu?

Vlny vysílané touto technikou pro domácnost jsou skutečně škodlivé pro zdraví a mohou dokonce způsobit rakovinu nebo nerovnováhu endokrinního systému. Za zmínku stojí, že jej používáte k zahřátí polotovarů a mražených potravin zakoupených v obchodě. Výrobky byste také neměli zahřívat v plastových nádobách. Nejlepší možností je použití tradičních desek. Bude to trvat déle, ale určitě získáte lepší a netoxickou chuť.


Jak mít společnou vizi: 6 tipů

Jak mít společnou vizi: 6 tipů

Užitečné návyky Pravděpodobně jste slyšeli, jak se postarat o své tělo a celý jeho systém. Ale kolik myslíte na vaše zdravé vidění ? Většina tipů na péči o oči je omezené věty: „Nenechte se dívat na televizi příliš často“ nebo „Nepoužívejte počítač a mobilní telefon.“ Tyto tipy jsou však zastaralé. I když jsou stále použitelné, skutečnost je taková, že jsme většinou několik hodin denně v přední části obrazovce počítače pro práci, ve škole nebo jiné První aktivity.

(Užitečné návyky)

Večerní návyky pro pěkné ranní vystoupení

Večerní návyky pro pěkné ranní vystoupení

Užitečné návyky Většina žen chtějí probudit v dopoledních hodinách krásné, ale v důsledku stresu a únavy obvykle jdou do postele, aniž by večerní léčby pro krásu. Nicméně, když tak učiníte, zapomínáme, že v noci, pokožka zotaví, stává čerstvý druhý den ráno. Pokud nebudete dodržovat tyto večerní návyky, pak nakonec začnou všímat nedokonalosti pleti a zrychlené stárnutí.

(Užitečné návyky)