Planck 5 přínosy každodenní pohybové návyky


Planck 5 přínosy každodenní pohybové návyky

Užitečné Většina lidí dnes ví, že cvičení - je jedním z nejlepších způsobů, jak udržet si zdravou váhu a tón.

Vzhledem k tomu, aktivuje látkovou výměnu, můžete zvýšit množství kalorií, které spalují, posílit tělo a dokonale zdůrazňuje výhody toho nejlepšího z obrázku.

Nicméně, navzdory tomu,nemnoho lidí pravidelně provádět cvičení k dosažení těchto výhod.

nedostatek času, únavu po práci, nebo nedostatečný přístup do místnosti - zde jsou některé z výmluv, které činí lidi nevyužít.

Vzhledem ke všem těmto faktorům, dnes chceme vyprávět o výhodách jednoduchých cviků, které můžete udělat doma.

To je známé jako „pás“ a navržen speciálně pro přilákání většinu svalových skupin v těle.

Budete potřebovat pouze jógu a trochu vůle.

Motivujte se!

Jaké jsou výhody provádění cvičení "popruhu"?

Planck přinese obrovské výhody, aby vaše tělo, pokud jste schopni vybrat pouze několik minut denně, jak to udělat.

Nicméně, toto je těžké cvičení, protože vyžaduje hodně fyzické síly a dobré koncentrace.

Viz také: „7 cvičení pro efektivní hubnutí

Zde jsou hlavní výhody proužky. 1. Má

výrazové svaly Během tohoto cvičení různých svalových skupin zapojených, včetně kříže a rovných břišní svaly, šikmé svaly a hýždě.

To je důležitá skutečnost, které musí mít na paměti, protože každá skupina má své vlastní vlastnosti a výhodné vlastnosti pro tělo.

  • příčného břišního svalu, zvýšený tlak uvnitř břišní, což umožňuje větší sílu a má hladší žaludek.
  • Přímý sval břicha: zlepšuje výsledky ve sportu, kde musíte skákat.
  • Spit svaly: odpověď na sklápění stranou a zkroutí pasu. ❑ Sidnické svaly: podporují dolní část zad. Čím silnější jsou, tím atraktivnější vypadají. 2. Zabraňuje zranění

k tělu může provádět celou řadu pohybů, je důležité posílit svaly a klouby.

Planck je účinný způsob, jak

budovat svalovou hmotu snížíte bolest , ke které dochází po těžké fyzické aktivitě.3. Toto cvičení lze provést kdekoli

Pro provedení "popruhu" cvičení

na podlaze potřebujete jen malý volný prostor, který odpovídá délce vašeho těla. To dělá to velmi cenově dostupné formě cvičení, pokud cestujete například, nebo bydlet ve velmi malém bytě.

4. Zlepšuje držení těla

Silné svaly a

klouby mají také pozitivní vliv na lidské držení těla. Jakmile zvládnete toto cvičení, můžete se postavit a vypadat výš. Planck posiluje svaly, které podporují páteř a pomáhá opravovat odchylky v držení těla. Ujistěte se, že vidět

6 metod pro zlepšení držení těla5. Plank zlepšení bilance

Jedním z nejdůležitějších momentů v držáku výkonu je, že to vyžaduje hodně koncentrace

, rovnováhu a koordinaci. Když se právě začínáte rozvíjet svalové skupiny, které jsou během tohoto cvičení zapojeny, nalezení rovnováhy může být obtížné. Ale díky pravidelné praxi se bude postupně zlepšovat.

Jak udělat správný popruh

Abyste provedli

popruh správně, nezapomeňte na následující tipy. Stop: Toto je jeden z bodů podpory vašeho těla, a proto by měly být opraveny.

  • Nohy: musí být drženi rovně a v hromadě. V opačném případě snížíte tlak na břišní svaly.
  • Hýždí: Tato svalová skupina musí být udržována napjatá a
  • se neuvolní, dokud cvičení neskončí. Spodní část zad: tato část těla by měla být opatrná a měla by být zcela plochá. Nesprávná poloha může způsobit zranění.
  • Břicho: břišní svaly by měly zůstat napjaté, abyste pocítili tlak.
  • Laky: měly by být umístěny těsně pod rameny, takže
  • tvořil přímku. Tipy pro začátečníky

Chcete-li získat co nejvíce z tohoto cvičení,

je třeba zůstat ve stejné pozici alespoň několik sekund a lepší minuty. Když jste to právě začali dělat, je nejlepší držet lištu 10-15 sekund.

Po absolvování určité praxe můžete prodloužit délku až dvou minut na jeden přístup a opakovat cvičení pětkrát.

Pozor! Koneckonců, pokud nejste zvyklí na toto cvičení, nemusíte vytahovat víc, než jste schopni vykonat. Planck pomůže budovat sílu postupně, bez bolesti a nepříjemných fyzických pocitů.


5 Na všímavosti cvičení na zlepšení spánku návyky

5 Na všímavosti cvičení na zlepšení spánku návyky

Užitečné Všímavost - technika, která se v posledních letech začal být používán v lékařství a západní psychologie. Používá se k snížení stresu, zvýšení sebeuvědomění a snížení symptomů stresu. Týká se jak fyzických, tak psychologických důsledků. To vše se děje s některými jednoduchými cvičeními. Pomáhají přitáhnout pozornost k vědomí a maximalizovat každou chvíli prostřednictvím zájmu, zvědavosti a přijetí.

(Užitečné návyky)

6 Způsobů, jak zlepšit činnost štítné žlázy přirozeně

6 Způsobů, jak zlepšit činnost štítné žlázy přirozeně

ŠTítná žláza je relativně malá žláza v krku, která je tvarována jako motýl. Je umístěna v přední části krku. Především je tato malá žláza odpovědná za regulaci hormonálních a metabolických procesů. Obsahuje protein tyreoglobulinu, který pracuje s jódem pro stimulaci sekrece hormonů, aby bylo dosaženo optimálního fungování vašich orgánů, tkání a buněk.

(Užitečné návyky)