Rychle jednou týdně zachránit mládí


Rychle jednou týdně zachránit mládí

Podle posledních výzkumů, pokud chcete žít déle a zůstat mladí, měli byste vyzkoušet půst jednou týdně. Pomůže vám vyhrát v boji proti stárnutí, takže se nemusíte starat o tok času! Zdá se, že krémy a místní ošetření nestačí, proto zkuste rychle jednou týdně a prožijte výhody sebe sama.

Jak se ujistit, že je pro vás to pravé? Můžete jíst něco po celý den? Můžete přežít hlad a žaludeční onemocnění? Na tyto a další otázky zodpovíme v dnešním článku, takže si přečtěte!

Proč hlad je dobrý pro zdraví

Zvažte některé zajímavé fakty: trávicí systém je vždy aktivní i když spíte. Většina onemocnění, které trpíme, je přímým důsledkem účinků toxinů, které se hromadí v gastrointestinálním traktu po mnoho let po konzumaci nezdravých potravin. Pokud víme, že spánek je nezbytný pro obnovu a obnovu těla, proč neudělat trávicí systém?

Mahatma Gándhí byla aktivním zastáncem tohoto stanoviska a pravidelně ho testovala. Díky této praxi vedl podle vědců aktivní způsob života. Jeho úmrtí ve věku 79 let způsobilo střelné zranění, ale jinak by pravděpodobně žil mnohem déle. Rychlost, který následoval, však nemusí vyhovovat všem, kteří to chtějí.

Pokud si myslíte, že jídlo po několik dní pomůže zhubnout, jste velmi mylní.Navíc, týdny nalačno mohou vést ke ztrátě svalové hmoty a tukové tkáně a také přímo ovlivňují zdraví srdce.

Jak jsme se zmínili v jiných článcích, lidské tělo dokáže odolat smrtelným zraněním na 10 dní bez jídla. Ale musíte se pohybovat po dobu nejvýše tří dnů za sebou a je mnohem lepší pravidelně psát krátké příspěvky, abyste dosáhli nejlepších výsledků.

Chceme zdůraznit, že jednou z hlavních výhod příspěvku je to, že umožňuje orgánům, aby se zotavili. Pomůže vám cítit se dobře a zůstat mladý, stejně jako zlepšit celkové zdraví.

Budete se cítit více soustředěni, budete mít dobrou náladu, budete mít silnější imunitní systém a dokonce bude v práci produktivnější. Někteří lidé si dokonce myslí, že hlad může léčit chronické poruchy, jako je astma, artritida, vysoký krevní tlak a alergie.

Přínosy se neomezují pouze na vaše tělo, protože hladování také zlepšuje emocionální a duchovní pohodu. Půst může přinést mír. To může také přinášet radost, která bude vidět svět jinak, a pomůže vám vidět jídlo volby, které mají krmit, nepoškodí.

Jak začnete hladovat?

Existuje mnoho různých typů příspěvků, ale pokud je to váš první čas, je nejlepší začít s omezením konzumace pevných potravin po celý den. Ale nečekejte 12 hodin a jít tma do chladničky - bude to nesmírně neproduktivní. Ujistěte se, že denní příjem tekutiny a šťávy nepřesahuje 300 kalorií.

Také byste neměli začít s každým dnem při příležitosti své vlastní rozmaru. Musíme připravit naše tělo. Snažte se denně jíst jen surovou zeleninu a pijete spoustu vody, bylinných čajů a ovocných šťáv.

Pokud máte v plánu, aby se pokusili rychle jednou denně každý týden, dobré jíst normálně čtyři dny, a pak pomocí následujících tří změnit své stravovací návyky, takže první den byla příprava pro půstu, druhý - skutečné místo, a třetí - jeho dokončení. Tyto tři dny vyžadují nějaké školení z vaší strany.

Den 1: Příprava na postní

Předpokládejme, že máte v plánu rychle v sobotu, protože v pátek se pokusíte jíst pouze syrové ovoce a zelenina - tolik, kolik chcete. Můžete se cítit hladní, ale snažte se nepodléhat pokušení jíst něco, co je dobré. Nezapomeňte, že můžete také pít hodně ovocných šťáv, proužek, čajů a infuzemi, ale musí být přirozené. Dokončete svůj den lehkou večeří a vychutnejte si.

Den 2: rychlá

Po 8 hodinách spánku, začít svůj den půstu jednu nebo dvě sklenice vody. Bylo by dobré strávit ten den doma (proto doporučujeme dělat to na víkend) a dělat malé věci, které nevyžadují mnoho fyzického úsilí.

Využijte této příležitosti ke čtení knihy, meditace, odstranění ve skříni, flutter květiny - dělat všechno, co nevyžaduje energii. Pijte spoustu vody nebo přidávejte ovocný džus, ale nejezte ovoce vůbec.

Někteří lidé dávají přednost pít přírodní džusy a zeleninové odvarky v tento den, ale vše závisí na tom, co vaše tělo potřebuje, a jak vařit tyto produkty. Například můžete vypít pomerančový džus bez buničiny. Zeleninové vývary by měly být doplněny a filtrovány.

Hlavním účelem tohoto příspěvku je vyhnout se dehydratace a nedávat žaludku a trávicímu systému žádné tuhé látky.

Den 3: ukončení sloupku

Jak jsme již zmínili, nedokončejte hladování bezprostředním otevřením chladničky. Na třetí den půstu (v tomto případě - neděle), snažte se jíst nic, jak víte, špatný vliv na zdraví - jako je bílá mouka, rafinovaný cukr, fast food, tučných nebo smažených m ' likéry, mléčné výrobky.

Místo toho si můžete vybrat ovoce, zeleninu (nejlépe syrové), ořechy, fazole a celozrnné produkty. Jíte mírně a nenechte se unášet fyzickou aktivitou, protože tělo obnoví své energetické rezervy.


10 Návyky, které vás učiní šťastnější

10 Návyky, které vás učiní šťastnější

Užitečné návyky být sedmý nebe je skutečné! Kdy jste naposledy napjal svůj bederní žaludek? A kolik času uplynulo, když se naposledy radoval z některých jednoduchých věcí, které plní každodenní život radostí? Pokud máte vše pod kontrolou, ale nezanechává pocit smutku nebo pokud jste stále nespokojeni s něčím, doporučujeme vám přečíst tento článek o 10 návyky, které vás učiní šťastnější .

(Užitečné návyky)

Situace, kdy byste neměli pohybové návyky

Situace, kdy byste neměli pohybové návyky

Užitečné zapojit se do sportu - je to nejlepší, co můžete udělat pro to, postarat se o jejich fyzické a duševní zdraví. cvičení jsou snadné část denního rozvrhu, neberou příliš dlouho a mají tolik výhod, které prostě nemůže být ve srovnání s jinými činnostmi. Ve skutečnosti, cvičení je jedním z nejúčinnějších způsobů, jak zvýšit energetickou náklady ke kontrole hmotnosti a prevenci různých typů onemocnění.

(Užitečné návyky)