13 Způsobů, jak vyčistit mysl a naučit zvládat své emoce


13 Způsobů, jak vyčistit mysl a naučit zvládat své emoce

užitečné návyky jasnou mysl a vnést řád do své emoce není snadné. Koneckonců, mozek - to není zásuvka, ze které můžete získat všechny poskladaty a pak znovu, když budete chtít.

výhodou je to, že jsme zažívá mnoho emocí, které porušují domácí klid, rovnováhu a schopnost se soustředit na důležité. Ve většině případů to je negativní emoce.

Vzhledem k faktorům, jako je úzkost a dlouhotrvající stres, často cítíme frustrovaný, vyčerpaný a dokonce i zlo na světě.

V určitém okamžiku se to stalo na každém z nás, přijdete domů a nelze uvolnit, protože mnoho hlava plná obsedantní myšlenky víří úzkost, bolesti hlavy a špatnou náladu, že prostě nechtějí zmizet.

Pokud jste chvíle, kdy máte pocit, že tak, a nevíte, jak se vypořádat s touto těžkou podmínkou, zde je několik jednoduchých tipů, které vám pomohou vyčistit mysl.

Opravdu fungují!

Zjistěte, jaké emoce vám muka

Před zahájením tohoto cvičení, můžete zjistit, které emoce nebo emoce jsou hlavní příčinou vašeho zdraví. Někdy to

směs mnoha malých věcí: trochu úzkosti, trochu strach, trochu smutek, frustrace a trochu neklidu.

, aby odhalili tento spletenec, je třeba se soustředit a relaxovat. Není nic lepšího než začít meditovat za to.

I když se to může zdát divné, alenaučit meditovat obtížné. Trvá trochu času a trpělivosti.

Pro jeho část, doporučujeme celou řadu kroků, které pomáhají navázat kontakt s nimi a vyčistit mysl, určit, co se s vámi děje a jaké emoce naplnila mou hlavu. Zde je několik možností

:

  • jít na procházku. Mnoho lidí prostě meditovat při chůzi, běh nebo provedením mírné cvičení;
  • vezměte koupel a relaxujte. To je dokonalý způsob, jak přemýšlet o všem;
  • najít hodinu strávit sám a mlčky. Vezměte poznámkový blok nebo kus papíru a nakreslete dva sloupce. První záznam „Cítím se“, a druhá - „tak, že se cítím.“ Proveďte toto cvičení klidně. Buďte upřímní sami.

Číst článek: Přijměte skutečně zlepšit emoční zdraví

Jak vyčistit mysl, v závislosti na emoce, které cítíte

1. Máte pocit, hněv či vztek

Vyzvednout kousky barevného papíru a Tear ji na proužky. Udělejte to pomalu, se zaměřte na úkol.

Když dokončíte trhací pásy, spojte je nějakým způsobem. Krok za krokem, budete cítit, že hněv může být odstraněn.

2. Potřebujete něco pochopit

Nakreslete mandalu. To umožníspojit se s vašimi myšlenkami, klidně a bez spěchu, dokud namaříte různé vzory.

Postupně najdete odpověď.

3. Jste smutný

Nakreslete stromy s dlouhými kořenya vysoké větve, která dosáhne slunce.

Naučte se 6 výživových návyků, které vyvolávají úzkost a depresi

4. Cítíte úzkost

Vytvořte panenku látky.

Když vytvoříte každou jeho část, najdete nějaký klid. Budete se identifikovat s lidskou formou, kterou jste vytvořili sami.

5. Jste se obává

Pokud jste nadšeni, budete značně pomoci origami. Toto výtvarné umění spočívá v kreslení papíru bez použití nůžek nebo lepidla pouze za pomoci rukou.

6. Potřebujete něco zapamatovat

Pokud potřebujete něco zapamatovat, nakreslete labyrinty.

7. Cítíte psychologické vyčerpání

Nakreslete květiny.

8. Musíte najít řešení problému

Nakreslete oceán s vlnami, a potom jej zbarvit odpovídajícími barvami. 9. Cítíte se v pasti a nevíte, jak se dostat z této situace

Pokud si projít obtížnou fázi života, když máte k pobytu ve vnitřním napětí, úzkost a pocit síly

velmi zřídka najít čas, aby si pročistil hlavu - kreslit spirály . Zlepšuje pohodu a dokonale uvolňuje.10. Musíte vědět, co chcete v životě

Pokud jste na osobních křižovatkách a

nevím, co chcete, nebo co vlastně očekávají od sebe , aby koláž.Řezněte obrázky, které se vám líbí. Spojte je a uvažujte o tom, co se stalo.

11. Musíte uspořádat své nápady

V tomto případě je velmi užitečné

nakreslit obdélníky. 12. Cítíte se v zoufalství

My všichni měli chvíle, kdy někdo někdy narazí a obtížně se vyrovná s životními potížemi. Vypadá to, jako by neslo břemeno života na svých ramenách.

Když to máte, kreslení stehů může představovat skutečnou úlevu

. Nakreslete silnice a cesty, které mohou být přerušeny, ale poté propojeny silnými mosty.13. Cítíte se zlobí

Pocit podráždění

není tak intenzivní jako hněv . Je to nepříjemný stav, jako mrak, který visí nad vámi a přeteká se zápornými zážitky, které se nemůžete zbavit.Kdykoli se vám to stane nebo se cítíte podrážděné, je užitečné

vzít barevné tužky a kreslit čáry podél prázdného listu papíru. Rozhodně zkuste! Budete překvapeni, jak jednoduché tyto tipy mohou pomoci.

8 tipů pro překonání množství

Sum. Natáčí vás a uškrtí studenou dekou, když to nejméně chcete. Negativní emoce jsou velmi obtížné překonat.


Doporučení k léčbě artritidy

Doporučení k léčbě artritidy

Užitečné návyky Artritida - chronické onemocnění, av některé případy zbavit úplně možný pouze přes chirurgickou operaci . K tomu, aby se uchýlila k chirurgickému zásahu co nejdéle, je nezbytné znát některá pravidla a doporučení ohledně toho, co by mělo být pro takového pacienta vyloučeno. Artritida je rozdělena do několika typů a každá z nich má jinou symptomatologii.

(Užitečné návyky)

Protahovací cvičení bolesti zad

Protahovací cvičení bolesti zad

Užitečné návyky Bolest zad a další problémy s beder lze nazvat nemoc 21. století. Nikdo pochybuje o tom. Příčinou takové bolesti je hlavně nesprávná poloha . Také někdy bolest zad je způsobena skutečností, že člověk sedí po dlouhou dobu u počítače. Problémem je, že se může stát chronickou poruchou. Pokud se bolest stane trvalou, může to v budoucnu způsobit mnoho nepříjemností.

(Užitečné návyky)