Periferní a viscerální tuk, naučit se vypořádat s tím


Periferní a viscerální tuk, naučit se vypořádat s tím

hubnutí Jsme si jisti, že jste slyšeli o rizicích, že viscerální tuk je pro vaše zdraví. I když je pravda, že ženy mají tendenci více trpět "periferním tukem", je důležité, aby každý bojoval každý den.

Jak se vyvíjí? Které faktory přispívají k tomuto běžnému problému? Špatná výživa a nedostatek fyzického cvičení patří k nejčastějším příčinám.

Nicméně, tam jsou některé další faktory, které bychom měli vědět: genetika, menopauza, výživy a nezdravé diety jsou škodlivé pro vaše zdraví, a nikoli na podporu hubnutí.

Dnes bychom vám na této stránce rádi poskytli trochu víc informací.

Viscerální tuk - nebezpečí pro vaše zdraví

Každý člověk ve větší či menší míře má v těle určité množství tuku. Pokud máte pocit, že vaše boky, všimnete si vrstvu podkožního tuku, který má většinu žen.

Nyní, pokud máte pocit, žaludek, budete pravděpodobně všimnete mírné vyboulení, což znamená, že existuje nebezpečí viscerálního tuku vrstva kolem žaludku, střeva a játra. Tento typ tuku může způsobit vážné problémy.

Lékaři poznamenávají, že muži mají větší tendenci k rozvoji viscerálního tuku. Existuje skutečně vysoké riziko, že dříve nebo později způsobí srdeční záchvat nebo jiné srdeční problémy.

Podívejte se také na: 7 produktů pro spalování břišního tuku

Nezapomeňte:

  • Viscerální tuk není neaktivní. To znamená, že to není jenom tam, obklopeno žaludkem a játry. Naopak, je aktivní, pokud jde o uvolňování škodlivých toxických látek do krevního řečiště.
  • Tento typ tuku způsobuje zánět a vede k ateroskleróze. To může způsobit problémy v trávicím systému, v tlustém střevě a v mnoha případech je odpovědné za cukrovku a některé typy rakoviny.
  • Mnoho lidí nemusí vědět, že viscerální tuk může ovlivnit náladu. Víte, jak? Způsobuje únavu, celkovou slabost, změny nálady, stres a úzkost, stejně jako některé typy deprese, které zvyšují hladinu kortizolu v krvi. Jednoduchý fakt, že uvolňuje toxické látky do krevního řečiště, také způsobuje to, co je známé jako metabolický syndrom nebo inzulínová rezistence. Pokud trpíte hypertenzí, viscerální tuk může ještě více zhoršit problém. To je něco, na co myslet.
  • Jak mohu vědět, jestli mám tučný tuk?

Víme, že muži mají větší tendenci hromadit tuk kolem pasu procesem stárnutí.

Nicméně, ženy mohou mít také tuku kolem břicha, ale je běžnější pro ně je, aby ukládání tuku na bocích, boky a nohy. také číst příznaky srdečního infarktu u žen

Lékaři také varují nás některých důležitých faktů, které nesmíme přehlížet:

S akumulací tukových plátů v nohách ne vždy mají příznaky, ale je to opravdu nebezpečné.

  • Pokud máte pocit tíhy, křečí nebo vaše nohy „usnout“, znamená to, že vaše tepny nejsou tak flexibilní, jak by měly být, a tuk, který se hromadí v nich, způsobují problémy, které mohou být závažné.
  • V tomto případě, může to znamenat, že jste se potýkají s perifernímarteriální onemocnění, ačkoli to je často případ mohou být závažné. K tomu dochází, když přebytek cholesterolu a dalších tuků v krvi cirkuluje a začne se hromadit na stěnách tepen, které zásobují krví na rukou a nohou.Ještě znepokojivější je, že příznaky nejsou zřejmé a mohou způsobit problémy se srdcem a dokonce mrtvici.
  • Nikdy nezapomeňte projít pravidelnými recenzemi pro měření hladiny cholesterolu!

Jak se vypořádat s periferní a viscerální tuk

1. faktory byste měli mít na mysli

Pokud máte v rodinné anamnéze obezitě nebo srdeční problémy, začít zdravého životního stylu v raném věku.

  • Jakmile dosáhnete věku 40-45 let, je velmi důležité mít co nejvíce zdravý způsob života. V tomto věku začíná krevní oběh vykazovat malé množství cholesterolu a hubnutí vyžaduje trochu většího úsilí.
  • Mějte na paměti, že viscerální tuk není okamžitě ztracen. Neexistuje žádná zázračná strava nebo kouzlo.
  • Budete potřebovat lékařskou pomoc, která vám ukáže správné kroky. Podpora rodiny a přátel je velmi důležitá. Pokud potřebujete začít stravovat, doporučuje se vám podpora od rodiny. Bylo by skvělé, kdyby všichni ve vaší rodině měli aktivnější životní styl.
  • Objevte sirup ze šalvěje, ze kterého žaludek bude plochý.

2. Klíče ke ztrátě periferního a viscerálního tuku

Spotřebují více rozpustné vlákniny.

  1. Na nádobí nepřidávejte sůl.
  2. Měli byste jíst 4-5 porcí po celý den.
  3. Menší a častější jídla udržují váš metabolismus aktivní.Neměli byste úplně vyloučit tuky z vaší stravy. K dispozici jsou zdravé tuky, které vaše tělo potřebuje,
  4. jako například těch, které pocházejí z olivového oleje, losos, vlašské ořechy, avokádo ...zahrnout do svého jídelníčku tyto produkty:
  5. Oatmeal
  • otruby
  • Barley
  • Pohanka
  • Lněná semínka
  • Švestky
  • Jablka
  • Mango Pomeranče
  • pór Mrkev Celer
  • okurky Odstraňte soli z vaší stravy a bílou mouku, zpracované potraviny, cukrovinky a rafinovaného cukru. Jezte více čerstvé zeleniny.
  • Cvičení je klíčovým faktorem.
  • Nemusíte se vyčerpat. Naopak, některé jednoduché aerobní cvičení vám umožní spálit tuk postupně a udržet vaše srdce aktivní. Neváhejte vstát a začněte chodit, tancovat, šplhat po schodech nebo plavat. Získejte více ze života tím, že je řídíte zdravým způsobem!


Jak zhubnout s celerem

Jak zhubnout s celerem

Hubnutí Celer - velmi užitečný zeleniny, které kromě své léčivé vlastnosti, které jsou oceňovány v medicíně, je široce používán ve vaření, protože jeho nádherné chuť, vynikající chuť a spoustu užitečných věcí. Celer můžete přidat do všech pokrmů a vařit podle vašich představ. Kromě toho, celer pyšní vysokým obsahem vitamínů, minerálů, vlákniny, a celá řada úrovní kalorií.

(Ztráta váhy)

Použití medu na hubnutí hubnutí

Použití medu na hubnutí hubnutí

Mnoho lidí věří, že med může být použit jako nástroj pro hubnutí. Nejčastější taktikou pro ty, kteří chtějí zhubnout, je minimalizovat nebo zcela eliminovat konzumaci sladkostí. ke slazení nápojů, nahradit rafinovaný cukr s medem a potraviny budou skutečně poskytují intenzivnější chuť a bude přirozeně zhubnout.

(Ztráta váhy)