Osobní deník „magickou“ strategii zdravého kognitivního stárnutí


Osobní deník „magickou“ strategii zdravého kognitivního stárnutí

Užitečné čtenářské návyky a vést si deník - je to víc než jen potěšení. Tyto návyky vám také pomáhají vyjádřit sebe, najít úlevu a zmírnit stres.

Samozřejmě každý ví o výhodách čtení a vedení deníku. Nakonec je praxe, kterou se můžete dokonce pokusit předat svým dětem.

Možná jste však nemysleli na něco velmi důležitého. Čtení a psaní vám mohou zvýšit flexibilitu vašeho mozku, vyvinout pro vás nejlepší kognitivní schopnosti.

To je přesně ten případ: tyto aktivity pomáhají oddálit demenci, která je spojena se stárnutím.

To neznamená, že se vyhneme budoucím neurodegenerativním chorobám. Objeví se však později a jejich dopad nebude tak vážný.

Píseň vedení osobního deníku je mnohem víc. Toto je svět příležitostí pro váš kognitivní systém.

Pokud ještě nekombinujete tyto dvě zdravá cvičení, je čas začít. Dnes vysvětlujeme proč.

Osobní deník ovlivňuje mozek dobře

My všichni snoubíme žít po mnoho let. Dosažení 80 nebo 90 let však není příjemné, pokud máte špatnou kvalitu života. Chronická bolest a kardiovaskulární onemocnění ustupují k nejsmutnější ztrátě paměti.

Samozřejmě, zdraví a pohoda ve stáří často závisí na vašem současném životním stylu.

Akce, jako je čtení, psaní a dokonce i hraní karet nebo jiných her s přáteli, vám zpříjemní mozky.

Tento závěr dospěli vědci ve studii provedené v roce 2012 v Lékařském centru University of Rush v Chicagu.

Vedoucí výzkumu Dr. Konstantinos Affanakis expert na problematiku demence a dalších poruch paměti, prokázaly souvislost mezi čtení a psaní, pokud jde o zachování zdravého mozku.

Podívejte se na jeho údaje níže.

Bílá látka mozku

Bílá hmota se skládá z tkáně, která je součástí centrálního nervového systému. Zabírá prostor mezi mozkem a míchy a je tvořen komplexní sítí axonů.

Tyto axony jsou novotvary a mají velmi specifický cíl: zajistit optimální cirkulaci informací nervovým systémem.

Nemoci, jako je Alzheimerova choroba a roztroušená skleróza, mohou to komplikovat.

Ve skutečnosti může čas přerušit dokonalou komunikaci ve věku 20 nebo 30 let.

Taková příjemná praxe jako čtení a psaní však v této části mozku vytváří významnou aktivitu. Posiluje ho.

Vyrábí to, co neurologové nazývají "anizotropie". Na úrovni mozku toto zvyšuje komunikaci, pružnost a lepší přenos informací.

Tyto činnosti nejen vytvářejí nové spojení nervů. Kromě toho je třeba zvážit emoční složku.

psychické uvolnění, ke kterému dochází, když budete číst nebo psát o jejich obavy v deníku také generuje nějaké metabolické změny v mozku: hippocampus vytvoří nová spojení a zvyšuje endorfiny.

osobní diář pomáhá pečovat o své zdraví a emoce

Podle různých studií o problematice duševního zdraví, z nichž jedna je zveřejněn v časopise BJPsych, přidělování několik minut každý den, aby se zapsat své myšlenky a emoce, a pomůže vám podporovat mládež mozku.

V tomto případě je to kreativní dopis. Jedná se o soukromý kanál, kde organizujete nápady, myslíte na nové emoce, strachy, projekty nebo cíle. Jedná se o terapeutickou techniku, kterou mnoho lidí dělá již řadu let.

Pokud toto cvičení děláte každý den po celý život, ovlivní to vaše kognitivní procesy. To zvýší vaši schopnost analyzovat, řídit emoce a zvládat stres.

To všechno udrží mozek zdravý v průběhu času. Čtení a psaní se navzájem doplňují.

Každý, kdo rád čte, rád píše čas od času. Milují také vyprávění příběhů a vyjadřování svých myšlenek.

Nezapomeňte, že pokud nepoužíváte mozek, bude to atrofováno. Mozál, který udržuje jen obavy a posedlosti, se zpomaluje. Ztrácíte schopnost reagovat.

Naštěstí se tomu můžete vyhnout: přečtěte si knihy nebo si vezměte notebook do ruky a vytvořte si osobní deník. Váš mozek vám poděkuje!

7 skvělých způsobů, jak relaxovat

Během dne máte pocit stresu, napětí a úzkosti a chcete uniknout a uniknout z takových situací. Ale jak se můžete v tomto případě uvolnit?


Proč jíst jablka každý den

Proč jíst jablka každý den

Jablka je známá jako ovoce původního hříchu, který souvisí s příběhem Adama a Evy. Nicméně, tento lahodný produkt je přirozeně tisíc a jedna užitečná vlastnost. Chcete vědět víc o výhodách jíst jablka každý den? Přečtěte si více o tomto článku. Žádný lékař se zbavit léků a jablek Tento rozdíl je třeba vysvětlit.

(Užitečné návyky)

6 Nejlepších cvičení pro posílení bederní

6 Nejlepších cvičení pro posílení bederní

Takže, víte, pokud jste cvičení posílit vaše bederní kosti? Dolní část zadní nebo zadní část je velmi citlivá část těla , ovlivňuje poškození popliteálních šlach, slabé břišní svaly a meziobratlové kýly. ◊ Navzdory skutečnosti, že dobré držení těla a pravidelné fyzické cvičení mohou přispět k posílení pasu, mnoho lidí se nestará o sebe a nevěnuje pozornost bolesti, která ovlivňuje kvalitu života.

(Užitečné návyky)