Pozor! 5 chyb, které způsobují nespavost


Pozor! 5 chyb, které způsobují nespavost

Kolikrát za měsíc máte problémy se spánkem? Nespavost neodchází? Nedostatek spánku postihuje běžný každodenní život? Pokud ano, je čas jednat.

Hluboký a klidný sen zlepšuje kvalitu života a dává člověku energii, kterou potřebuje během dne. Někdy však můžete prostě dělat chyby, které si neuvědomujeme, ale vzrušují tělo a mozku a jako výsledek, lidé nemohou dobře odpočívat v noci.

V tomto článku vás zveme, abyste se dozvěděli o některých špatných návycích, které mohou způsobit nespavost. Nenechte si ujít tuto zábavu!

1. Musím usnout, musím usnout ...

Jedná se o velmi častý výskyt a něco, na co stojí za to věnovat pozornost. Za prvé, uveďme malý příklad, aby bylo jasné, co tím myslíme: přijíždíte z práce pozdě poté, co jste se celý den hodně změnili. Teprve když je vše vyřešeno, uvědomíte si, že je pozdě.

Vstávej do postele, zavři oči a řekni si: "Musím usnout teď" nebo "Chci mít dobrý odpočinek, aby se vyrovnal zítra".Víte, co se děje pokaždé, když to člověk dělá? Ona pak se točí celé hodiny bez spánku.

Mysl by měl být schopen "odpojit" a uvolnit alespoň dvě hodiny před spaním. Když se soustředíte na něco pro jednoho, může zvýšit stres, aniž by tělo mohlo relaxovat.

Jaké je řešení? Snažte se dělat nic, co vás zneklidňuje před spaním. Dokončete domácí úkoly dvě hodiny před postelí a pak si přečtěte dobrou knihu, abyste se rozptýlila. Ten sen přijde sám.

2. Nesprávné plány mohou způsobit nespavost.

Tělo potřebuje rytmus a návyky pro přizpůsobení základních potřeb, jako je jídlo a spánek. Co to znamená? Nemůžete lehnout v 10 hodin dnes a zítra ve 2h. Zkuste se držet stabilnějšího plánu.

V ideálním případě musíte mít večeři před spaním, aby tělo mělo příležitost trávit vše. Během této doby by se mozky měly také začít uvolňovat, můžete také relaxovat svaly tím, že budete mít horkou sprchu. Nejlepší je jít do postele od 22:30 do 23 let, i když někdy můžete samozřejmě sedět déle.

3. Elektronická zařízení

Každý to dělá? Existují nějaké způsoby, jak se tomu vyhnout? Jak mohu zkontrolovat e-maily, přihlásit se na Facebook a Instagram, poslat několik textových zpráv nebo si nevšimnout film nebo televizní pořad? Je to velmi časté. Musíte však také vědět, že elektronické obrazovky příliš stimulují mozek elektromagnetickými vlnami, takže je důležité zachovat rovnováhu.

Televize nebude způsobovat tolik spánkových problémů jako mobilní telefony, tablety nebo notebooky. Obvykle sledujeme televizi z dálky, takže mozek je méně stimulován. Nicméně i přes to, nejlepší způsob, jak zabránit bezesné - zakázat všechny elektronické přístroje a vzít knihu (ano, kniha!) Nebo časopis.

4. Co jíte před spaním?

Po dlouhém pracovním dni přicházejí mnoho lidí domů velmi hladoví a neustále dělají večeře, které žaludek příliš tráví. Můžete předpokládat , že je to konec dne, ale ve skutečnosti takové jídlo pouze dává tělu "další" úkol, zatímco by měl normálně spát.

Zkuste udělat lehčívečeře, které obsahují určité množství bílkovin, ale také bez tuků a jsou dobře stravitelné. Polévky, dušená zelenina, ryby bohaté na mastné kyseliny Omega-3 a čaj, které jsou vždy skvělé.

Buďte opatrní s polotovarem. Všichni víme, že jsou snadno a rychle připravit, když přijdete domů a nechtějí dělat nic, ale obvykle obsahují velké množství konzervačních látek a rafinovaných surovin, které jsou nepřátelé zdraví a jen zhoršit nespavost. 5.

nepokoje ve stresu hlavy a úzkost, které se hromadí v průběhu dne, navršených na člověka v noci před ulehnutím do postele, když se leze do postele a najednou obklopena tichem. To je pak, že vnitřní hlas je nejvíce akutní a připomíná veškeré vzrušení. Výsledkem je, že trávíte hodiny myslící na vaše starosti místo spánku.

Správa stresu je obtížné. Je však důležité upřednostnit a přesvědčit se sami sebe, že problémy nejsou nejdůležitější součástí života. Spusťte pár a jděte do postele bez těžkých myšlenek v hlavětak, že když zavřete oči, uvidíte pouze stíny očních víček.

cvičit tyto tipy a nakonec být schopen překonat nespavost.


4 Tipy, jak předcházet onemocnění ledvin

4 Tipy, jak předcházet onemocnění ledvin

Onemocnění ledvin Užitečné návyky - závažný zdravotní problém, který může postihnout kohokoliv. Ledviny jsou zodpovědné za odstranění toxinů, které vstupují do těla spolu s jídlem. Proto může dobrá výživa zabránit takové chorobě. Co mám dělat, abych zabránil onemocnění ledvin? Často máte detoxikaci ledvin?

(Užitečné návyky)

„Bank of Happiness“, že děti budou milovat

„Bank of Happiness“, že děti budou milovat

Užitečné návyky Lidé často říkají, že štěstí je tak křehký a křehké jako křišťál. Mějte však na paměti, že pokud je denní péči i křišťálové jiskří a třpytí atraktivní světlo. Totéž platí o štěstí. Tím, že budete chránit pouze své štěstí, budete je moci zachránit a chránit. Pokud chcete mít silný vztah se svými blízkými, nezapomeňte pravidelně demonstrovat svou lásku.

(Užitečné návyky)