Noční záchvaty paniky: Příčiny a léčba


Noční záchvaty paniky: Příčiny a léčba

Zajímavosti Noční záchvaty paniky objevit náhle v noci, kdy člověk spí. Jsou doprovázeny pocity udušení, tachykardie a nadměrného pocení. Z lékařského hlediska, noční panické záchvaty se často vyskytují u lidí, kteří trpí stejným úsvitem.

Je známo, že

v noci jsou mnohem silnější a vyčerpávající. také chceme poukázat na jednu zajímavou skutečnost: 10% lidí, kteří trpí zvýšenou úzkost a jsou pod příliš velkým tlakem a stresem, protože jejich životní styl může také příležitostně mít noční záchvaty paniky.

Na druhou stranu existuje druhá skupina lidí, kteří jsou vůči takovým útokům citliví kvůli vlivu osobních faktorů nebo určitých onemocnění. Někdy se noční útoky paniky mohou stát skutečným problémem.

Proto chceme o nich mluvit podrobněji. Kdo trpí nočními záchvaty paniky?

Společnost nemá rád mluvit o různých duševních poruch, problémy a záchvaty paniky, včetně noci ... To je důvod, proč mnozí lidé jsou překvapeni, když se poprvé setkají s tímto jevem.

Pokud jde o záchvaty paniky, obvykle si představujeme, že se člověk obává strachem. V našich myslích se jeví jako ochrnutý a tachykardie omezena v důsledku vlivu špatné situace, které nevyhnutelně dochází v průběhu dne. Možná předpokládáme, že takové útoky mají své příčiny a hrozby.

V noci, v klidném prostředí, například ve své vlastní posteli, je těžké si představit, proč byste mohli mít záchvaty paniky.

Nicméně to není takový vzácný jev.

Zde jsou hlavní kategorie lidí, kteří jsou vystaveni zvýšenému riziku nočních záchvatů paniky.

Lidé, kteří již denně trpí záchvaty paniky. Lidé, kteří jsou uprostřed situací, které je psychicky nebo emocionálně rozdrtí.

Pacienti s hypertyreózou nebo hypotyreózou.

  • Lidé, kteří mají apnoe.
  • Pacienti s gastroezofageálním refluxem.
  • Lidé, kteří zažili traumatickou událost
  • , zejména ztratili své blízké, stali se oběťmi nebo svědky násilí. Symptomy noc
  • Noční záchvaty paniky záchvaty paniky obvykle vyskytují ve fázi spánku, non-REM (stádium není rychlý pohyb oční bulvy).To je období, kdy je člověk nejklidnější a co je nejzajímavější, nejklidnější

(obvykle kolem 2 hodiny ráno).

Náhle a ostře se probudíme, jako kdyby někdo aktivoval mechanismus, který nás žádný "nevytahuje" ze spánku. Probuzení je doprovázeno intenzivním pocitem strachu, paniky nebo přiblížení smrti . Zdá se, že člověk ucítí dusivost, tachykardii a zvýšené pocení.

Oběť útoku paniky se zdá být, že trvá velmi dlouho. Ale ve skutečnosti je útok velmi krátký -

maximálně 15 až 20 minut.Je také důležité si uvědomit, že noční

útoky způsobují větší úzkost a rozpaky než den. Vznikají z ničeho, když je člověk zcela uvolněný a odpočívá, z klidného neznámého světa, kde je záchvat paniky poslední věcí, kterou očekáváme.

Proto je pocit ztráty kontroly mimořádně silný. Zmatenost dále zhoršuje strach a nepohodlí, což zase zvyšuje úroveň úzkosti.Nezapomeňte si přečíst 6 názory, které pomáhají rychle překonat strach a najít motivaci

Jak můžeme překonat noční záchvaty paniky, nebo snížit jejich intenzitu?

Jak již bylo řečeno, noční záchvaty paniky se mohou objevit z různých důvodů. Obecně však existují dvě kategorie faktorů -

zdravotní potíže a psychologické problémy.

záchvaty paniky jsou způsobeny fyzickou poruchou

faktorech, jako jsou onemocnění štítné žlázy, spánkové apnoe a refluxu

může způsobit vážné a vysilující záchvaty noci.

Proto je důležité dodržovat doporučení. Řekněte svému lékaři, co se děje. Postupujte podle léčby podle vašeho onemocnění: porucha štítné žlázy, gastroezofageální reflux a podobně.

Dodržujte doporučení lékaře, abyste zlepšili spánek v noci.

  • Venujte pozornost lékům, které užíváte, protože někdy mohou ovlivnit kvalitu spánku.
  • Pokuste se vést aktivní životní styl, protože
  • cvičení výrazně pomáhá snížit úzkost.
  • Pokud došlo k záchvat paniky v noci, se doporučuje vstát a utéct do něčeho, například, hřeben vlasy, atd poskladaty věci.
  • Není vhodné zapnout televizi nebo jít do sprchy, protože bude těžké usnout. Další výborný článek: Informace o nejběžnějších typů úzkosti 7
  • záchvaty paniky jsou způsobeny emocionální nebo psychologické faktory
  • Určit, co způsobuje emoční problémy vést ke zvýšené úzkosti.

Kontaktujte odborníka

naučit se řídit váš emocionální svět,

  • nebo najít způsob, jak se vypořádat s vaším vlastním.
  • cvičit jisté respirační nebo uklidňující technikypřed spaním.
  • Znalost jejich emocí dokonale pomáhá překonat záchvaty paniky. Jóga je také velmi užitečná. Koupání, tanec nebo venkovní procházky
  • jsou třídy, které dokonale uvolňují a pomáhají s těmito poruchami.
  • Shrnutí všech výše uvedených, chceme zdůraznit význam kvalifikované pomoci. Ujistěte se, že informujete svého lékaře o poruchách a problémech spánku.
  • Noční záchvaty paniky vždy mají biologický nebo psychologický původ, který je důležité určit.

7 tipů, aby se uklidnila poté, co útok poplašné

úzkosti obtížně léčí, protože neočekávané situace může způsobit, že člověk ztratí kontrolu nad svým tělem.


Co způsobuje sny o pádu?

Co způsobuje sny o pádu?

Mnoho lidí vidí sny, ve kterých spadají, a to je poměrně častý výskyt. Přinejmenším 95% lidí alespoň jednou v životě prožilo pokles spánku. Takové sny vytvářejí nečekané úzkosti, které nás mohou napadnout a dokonce se probudit. Co způsobuje tyto typy snů? Možné vysvětlení snu, do kterého spadnete Takže co se děje?

(Zajímavosti)

8 Příčiny migrény, vy inhoruyete

8 Příčiny migrény, vy inhoruyete

Zajímavá fakta Charakteristickým znakem migrény je závažná bolest hlavy, která se obvykle vyskytuje na jedné straně, ale také někdy se objeví na spáncích, na čele a kolem očí. Kromě bolesti mohou nastat další příznaky, jako je zvýšená citlivost na světlo, intolerance k hluku, nevolnost a zvracení. Na rozdíl od bolesti hlavy a v průběhu času, migréna se jen zhoršuje a může způsobit i vyčerpání.

(Zajímavosti)