Vitamin nedostatky mohou způsobit únavu


Vitamin nedostatky mohou způsobit únavu

Pokud zjistíte, že pro vás těžké se dostat z postele každé ránonebo po příjemném víkendu doma ještě potřebovat nějaký čas se probudit, může trpět za následek dočasné nebo chronické únavy způsobené nedostatkem vitamínů . Kromě

návyky, které mohou způsobit tento stav,blíže podívat na to, co jíte. Pokud vám chybí některé živiny, to bude těžší se dostat energii ke splnění nový den.

Co je únava a jaké jsou její příčiny?

Každý se cítí unavený v určitou dobu měsíce nebo roku. Prostě chcete zůstat v posteli celý den a nic nedělat. Ale pozískat vzdělání, obvykle se vrátit k normálnímu životu a může snadno dělat obyčejné věci.

Problémy vznikají, když slabost nebo nedostatek vitality trvá několik týdnů, nebo dokonce horší, roste. To je třeba poznamenat.

přídavek k normálnímu namáhání našeho moderního životního stylu, existují i ​​jiné příčiny únavy:

  • některé léky, například antidepresiva nebo antihistaminika
  • některé léčebné postupy, včetně záření, chemoterapie, atd
  • období rekonvalescence po operaci
  • úzkost, deprese nebo neuróza
  • ztráty milovaní
  • finanční nebo osobní problémy

každodenní návyky jsou velmi důležité, a možná, že způsobují únavu. Mezi ně patří:

  • nejste dostatek pohybu
  • Vždy chodím pozdě spát a vstávat
  • Pít příliš mnoho kávy nebo alkoholu
  • jíst příliš mnoho nezdravé potraviny nebo cukru mají spoustu
  • Long vrátit zpět případy neberou dovolenou nebo víkendový

syndromu chronické únava je porucha, která postihuje mnoho lidí, ale často ne určil jako dokud se zvyšuje jejich závažnost po dobu nejméně 6 měsíců.

To je obvykle není spojen s dalšími poruchami nebo chorobami, a postihuje více ženy než muže, obvykle po 40 letech. Některé z nejčastějších příznaků chronické únavy:

  • bolest hlavy bolest svalů citlivost
  • lymfatické problémy s pamětí Uzel vzrušivost

letargie, nedostatek vitaminu únavy =

Mluvili jsme o některých každodenních návyků, které mohou způsobit fyzickou i psychickou vyčerpání, ale kromě nich, měli bychom si uvědomit, že to, co jíte může hrát důležitou roli v tom, jak se cítíte.

Nejedná se pouze o množství jídla, které jíte během dne, ale také o kvalitě jídla, které jíte. Nedostatek živin a "prázdné" kalorie mohou způsobit mnoho zdravotních problémů, včetně únavy, deprese a nedostatečné dodávky energie. Podívejte se na to, co se stane, když vynecháte nějaké důležité živiny.

Vitamin C

Váš imunitní systém těží z této výživy nejvíce a potřebujete ho dostat z jídla, protože

tělo není schopné ji vyrobit samo o sobě. Jezte citrusy, rajčata nebo pepř, abyste zvýšili metabolismus bílkovin a zajistili správné fungování neurotransmiterů.

Pokud vám tento důležitý vitamin vynecháte, nebudete se cítit jen unavení, ale také si všimnete bolesti v kloubech, otoky dásní a časté nachlazení.

Vitamin DTento vitamín reguluje vstřebávání vápníku v těle, pomáhá posilovat kosti a zvyšuje pohyblivost svalů. Také

posiluje imunitní systém, snižuje zánět a bojuje s únavou.

Chcete-li získat tuto živinu, musíte jíst tuňák, losos a jiné tučné ryby. Je také dobré zůstat na slunci nejméně 15 minut denně. Nedostatek vitaminu D vede ke slabým svalům a kostem, stejně jako špatnému spánku a denní únavě.

Železo

Není třeba trpět anémií k pocitu nedostatku železa. Podle Světové zdravotnické organizace je nedostatek tohoto minerálu jedním z největších problémů na světě. Nejčastější příznaky nedostatku železa: slabost, únava a špatný kognitivní vývoj.

To zase vede k nižší produktivitě práce (nebo ve škole), nevyváženosti imunitního systému a potížím s udržováním normální tělesné teploty.

Hořčík

Tato živina se nachází v luštěninách, oříšcích a celých zrnech.

Pokud nedostanete dostatek hořčíku, uvidíte nevolnost, slabost, necitlivost končetin a ztrátu chuti k jídlu.

Může také vést k abnormálnímu srdečnímu rytmu a svalové kontrakci.

vitamíny komplex vitamínů skupiny B B (B1, B6 a B12) jsou velmi důležité, protože deficit těchto tří může způsobit únavu, deprese, ztráta svalů a nechutenství.

Sarkopenie - porucha charakterizovaná slabostí a ztrátou svalové hmoty.

Vitamin B1 nebo thiamin je zodpovědný za regulaci fungování nervového systému a metabolizmu hladiny cukru v krvi. Vitamin B6 kontroluje chuť k jídlu a asimilaci tuků. Vitamin B12 zabraňuje depresi a chronické únavě.

  • Podle odborných odhadů má asi 15% populace deficit vitaminu B (některou z těchto skupin). Tuto živinu najdete v mléčných výrobcích, vejcích a rybách. Vegetariáni doporučují vitamínové kaše a kvasnice.


7 Tajemství čisté stříbro doma

7 Tajemství čisté stříbro doma

Zajímavých informací o stříbrné Některé odrůdy nezmizí vůbec, protože jsou vyrobeny během procesu pokovení, která aplikuje tenkou vrstvou rhodia kovového povrchu. Nicméně, mnoho lidí má starověké stříbro, které nakonec tlumí pod vlivem prachu a dalších environmentálních faktorů. Na rozdíl od obecné víry, stříbro není oxidováno.

(Zajímavosti)

International Family Day: nejlepší dárek můžete dát život

International Family Day: nejlepší dárek můžete dát život

Zajímavé skutková zjištění dne 15. května slaví Mezinárodní den OSN rodin. Každoročně tento festival je věnován určitému tématu nebo téma spojené s magickou vazby mezi členy rodiny (a blízkými přáteli). letos zvolena tak, aby odrážely téma „potřebě podporovat zdravý životní styl a udržitelnou budoucnost.

(Zajímavosti)