Vitamin nedostatky mohou způsobit únavu


Vitamin nedostatky mohou způsobit únavu

Pokud zjistíte, že pro vás těžké se dostat z postele každé ránonebo po příjemném víkendu doma ještě potřebovat nějaký čas se probudit, může trpět za následek dočasné nebo chronické únavy způsobené nedostatkem vitamínů . Kromě

návyky, které mohou způsobit tento stav,blíže podívat na to, co jíte. Pokud vám chybí některé živiny, to bude těžší se dostat energii ke splnění nový den.

Co je únava a jaké jsou její příčiny?

Každý se cítí unavený v určitou dobu měsíce nebo roku. Prostě chcete zůstat v posteli celý den a nic nedělat. Ale pozískat vzdělání, obvykle se vrátit k normálnímu životu a může snadno dělat obyčejné věci.

Problémy vznikají, když slabost nebo nedostatek vitality trvá několik týdnů, nebo dokonce horší, roste. To je třeba poznamenat.

přídavek k normálnímu namáhání našeho moderního životního stylu, existují i ​​jiné příčiny únavy:

  • některé léky, například antidepresiva nebo antihistaminika
  • některé léčebné postupy, včetně záření, chemoterapie, atd
  • období rekonvalescence po operaci
  • úzkost, deprese nebo neuróza
  • ztráty milovaní
  • finanční nebo osobní problémy

každodenní návyky jsou velmi důležité, a možná, že způsobují únavu. Mezi ně patří:

  • nejste dostatek pohybu
  • Vždy chodím pozdě spát a vstávat
  • Pít příliš mnoho kávy nebo alkoholu
  • jíst příliš mnoho nezdravé potraviny nebo cukru mají spoustu
  • Long vrátit zpět případy neberou dovolenou nebo víkendový

syndromu chronické únava je porucha, která postihuje mnoho lidí, ale často ne určil jako dokud se zvyšuje jejich závažnost po dobu nejméně 6 měsíců.

To je obvykle není spojen s dalšími poruchami nebo chorobami, a postihuje více ženy než muže, obvykle po 40 letech. Některé z nejčastějších příznaků chronické únavy:

  • bolest hlavy bolest svalů citlivost
  • lymfatické problémy s pamětí Uzel vzrušivost

letargie, nedostatek vitaminu únavy =

Mluvili jsme o některých každodenních návyků, které mohou způsobit fyzickou i psychickou vyčerpání, ale kromě nich, měli bychom si uvědomit, že to, co jíte může hrát důležitou roli v tom, jak se cítíte.

Nejedná se pouze o množství jídla, které jíte během dne, ale také o kvalitě jídla, které jíte. Nedostatek živin a "prázdné" kalorie mohou způsobit mnoho zdravotních problémů, včetně únavy, deprese a nedostatečné dodávky energie. Podívejte se na to, co se stane, když vynecháte nějaké důležité živiny.

Vitamin C

Váš imunitní systém těží z této výživy nejvíce a potřebujete ho dostat z jídla, protože

tělo není schopné ji vyrobit samo o sobě. Jezte citrusy, rajčata nebo pepř, abyste zvýšili metabolismus bílkovin a zajistili správné fungování neurotransmiterů.

Pokud vám tento důležitý vitamin vynecháte, nebudete se cítit jen unavení, ale také si všimnete bolesti v kloubech, otoky dásní a časté nachlazení.

Vitamin DTento vitamín reguluje vstřebávání vápníku v těle, pomáhá posilovat kosti a zvyšuje pohyblivost svalů. Také

posiluje imunitní systém, snižuje zánět a bojuje s únavou.

Chcete-li získat tuto živinu, musíte jíst tuňák, losos a jiné tučné ryby. Je také dobré zůstat na slunci nejméně 15 minut denně. Nedostatek vitaminu D vede ke slabým svalům a kostem, stejně jako špatnému spánku a denní únavě.

Železo

Není třeba trpět anémií k pocitu nedostatku železa. Podle Světové zdravotnické organizace je nedostatek tohoto minerálu jedním z největších problémů na světě. Nejčastější příznaky nedostatku železa: slabost, únava a špatný kognitivní vývoj.

To zase vede k nižší produktivitě práce (nebo ve škole), nevyváženosti imunitního systému a potížím s udržováním normální tělesné teploty.

Hořčík

Tato živina se nachází v luštěninách, oříšcích a celých zrnech.

Pokud nedostanete dostatek hořčíku, uvidíte nevolnost, slabost, necitlivost končetin a ztrátu chuti k jídlu.

Může také vést k abnormálnímu srdečnímu rytmu a svalové kontrakci.

vitamíny komplex vitamínů skupiny B B (B1, B6 a B12) jsou velmi důležité, protože deficit těchto tří může způsobit únavu, deprese, ztráta svalů a nechutenství.

Sarkopenie - porucha charakterizovaná slabostí a ztrátou svalové hmoty.

Vitamin B1 nebo thiamin je zodpovědný za regulaci fungování nervového systému a metabolizmu hladiny cukru v krvi. Vitamin B6 kontroluje chuť k jídlu a asimilaci tuků. Vitamin B12 zabraňuje depresi a chronické únavě.

  • Podle odborných odhadů má asi 15% populace deficit vitaminu B (některou z těchto skupin). Tuto živinu najdete v mléčných výrobcích, vejcích a rybách. Vegetariáni doporučují vitamínové kaše a kvasnice.


Naučte se o 7 nejčastějších typů úzkosti

Naučte se o 7 nejčastějších typů úzkosti

Bezpochyby je úzkost divoká zvíře, v níž se mnozí z nás někdy ukáží být. Když hovoříme o tomto fenoménu v psychologii, často si myslíme jednostranně. Ve skutečnosti však existují různé stupně, zdroje a osobní situace, které vedou k nadměrné úzkosti. Zejména odborníci rozlišují sedm typů. Za prvé, chceme objasnit, že úzkost je zcela normální emoce.

(Zajímavosti)

Nebezpečné ryby, které byste neměli jíst

Nebezpečné ryby, které byste neměli jíst

Zajímavých faktů ryby - jeden z nejužitečnějších a chutné jídlo na světě, takže je to logický doplněk k běžné stravě. Může dokonce zlepšit zdraví, což dává lékařům a odborníkům v oblasti výživy dostatek důvodů, aby to považovali za doporučený zdroj užitečných prvků. Existuje však i nebezpečná ryba. Existuje mnoho negativních faktorů souvisejících s rybami, které většina z nás neví.

(Zajímavosti)