12 Způsobů, jak se vyhnout nadváhy během spánku


12 Způsobů, jak se vyhnout nadváhy během spánku

Jak se vyhnout nadváhy?

Velmi často lidé mají určité návyky, které nevědí, ale skrze ně získávají váhu.

Pokud se chcete starat o sebe a vyhnout se nadváze, pamatujte si na některé z těchto nočních zvyků, které můžete zvážit.

Pravděpodobně jste nic nevěděli o jejich účincích!

1. Malý spánek

Pokud spíte příliš málo, může to vést k nadváze. Obecně platí, že tento bude mít vliv na metabolismus, , který způsobí jeho zpomalení a urychlení přírůstku hmotnosti.

Budete hladová a množství kortizolu, které vaše tělo dokáže produkovat, zvýší.

Navíc nezapomeňte, že pokud spíte příliš málo, s největší pravděpodobností budete dělat méně cvičení. Nakonec se budete cítit unaveni. Ze všech výše uvedených důvodů je důležité pokusit se spát sedm až osm hodin denně.

2. Spousta jídel na večeři

Spotřeba velkého množství jídla během večeře také povede k přírůstku hmotnosti. Problémem je spotřeba velkého množství jídla nebo jídla, což je dost obtížné pro večeři. Nakonec je to doba, kdy je trávicí proces vždy zpomalován. Navíc, stojí za to pamatovat, že

spotřeba večeře před TV může být také nebezpečné. To znamená, že nevěnujete pozornost množství, které jíte . Ovládání potravin, které konzumujeme, je zásadní.3. Po večeři okamžitě v posteli

Spánek hned po večeři, dělat nic jiného mezi tím a také nepomůže. Tento špatný zvyk znamená, že vaše tělo uloží více tuku

. Nakonec to nepřispívá ke zdravému trávení. Místo toho se doporučujemít večeři 1,5-2 hodiny před spaním

, aby se zabránilo nadváze.4. Použití pečeného jídla na večeřiNedoporučuje se konzumovat pečené jídlo na večeři.

Načte vaše tělo kalorií, které nemůže spálit, a to vede k vypadávání tuku.

Navíc je to určitě špatná cesta, pokud chcete spát dobře. Nejlepší volba - jít na zdravý výběr

, které vám pomohou vyhnout nadváhy. 5. Spotřeba kořeněných potravin ve večerních hodináchKromě toho se také nedoporučuje konzumovat akutní potraviny na večeři.

Spotřeba pikantních výrobků nebo těch, které obsahují hodně chilli, může

což vede k poruchám trávení

a samozřejmě vám nepomůže dobře spát. Když spíte, máte mnoho hodin bez jídla. Následkem toho, konzumace kořeněných potravin ve večerních hodinách může způsobit bolest žaludku.

Proto doporučujeme vyhýbat se tomuto jídlu na večeři. Vychutnejte si kořeněné jídlo v jiné době, ale během spánku nebudete vážit! 6. Příjem sacharidů Hlavní funkcí sacharidů je poskytnout energii těla. Tato energie není při spánku nutná.

Kromě toho obsahují sacharidy spoustu rafinovaných cukrů, které je třeba okamžitě spálit, aby se zabránilo jejich přeměně na tuky.

7. Buďte opatrní s dezerty!

Cukr a nerafinovaná mouka se mohou hromadit ve vašich buňkách ve formě tuku. To je důvod, proč

není vhodné jíst je večer, protože obsah kalorií nebude spálit

vaše tělo. Místo toho hodně je lepší vybrat si ovoce pro dezert

. Jsou sladké od přírody, vynikající, jsou naplněny vitamíny a neobsahují tuky. 8. Snacks nepomůže vyhnout NadváhaPokud jste již měli večeři, vplížit zpět do chladničky nebo skříní pro další potraviny - špatný nápad. Jediná věc, kterou děláte, je získávání dalších zbytečných kalorií, které v noci nehoří.

Také získáte extra energii, která vám nedovolí usnout.

Kromě toho vaše tělo nebude správně používat. To je skvělý způsob, jak získat další kilo. 9. Přeskakování večeře

Kromě toho je důležité si uvědomit, že večeře není také řešení. Ve skutečnosti je to jen

zastaví vaši ztrátu hmotnosti, protože zpomalí metabolismus.

Během příštího jídla se budete cítit hladní. A navíc, večeře může zvýšit úzkost, vést ke ztrátě svalů a vzhledu tuku. 10. Pití alkoholu nebo kofeinu Navíc

, jak nejlépe se vyhnout alkoholu a kofeinu před spaním , protože bude mít vliv na spánek. Oba obsahují spoustu kalorií. Kvůli nim se režim spánku zhoršuje a získáváte váhu.

Místo toho

pijte šálek teplého mléka nebo sklenici vody . To je mnohem lepší možnost!11. Použití mobilního telefonu a počítače

modré světlo a radiové vlny vysílané mobilní telefon a počítačové obrazovky, změnit typ spánek.Koneckonců, mohou komplikovat zachování zdravé hmotnosti.

Proto musíte vypnout

tyto dvě nadšené zařízení nejméně hodinu před spaním . Místo toho si můžete přečíst knihu nebo poslouchat klidnou hudbu, tyto možnosti jsou mnohem lepší. 12. jít spát velmi pozdě

Poslední věc, kterou je třeba zvážit -, že zůstat dlouho vzhůru, stejně jako po 1:00 - může vést k přibývání na váze. Protože se potýkáte s přirozeným systémem vašeho těla, abyste podporili tento model spánku. Následujícího rána budete chtít jíst velmi brzy,protože jste měli více času spálit kalorie od poslední večeře. Nakonec to znamená, že pravděpodobně získáte více kalorií, než potřebujete. To samozřejmě může vést k extra kilo.

Pravděpodobně jste už uhádli nejjednodušší způsob, jak se tomu vyhnout:

jít spát brzy a relaxovat!

7 nápojů, které pomohou spálit extra tuku Nevím, jak spálit extra tuku? Nápoje, které budeme popsat v článku, navíc přinesou potěšení, odstraňují toxiny, zvlhčují a spalují tuky!


Důsledky návrat k ideální hmotnosti

Důsledky návrat k ideální hmotnosti

Hubnutí Schopnost ohlédnout v čase a vidět změny , k nimž došlo ve vaší hmotnosti, jednoduše neocenitelné . Je to důsledek tvrdé fyzické práce nad sebou a reformy stravovacích návyků. Teď, když tělocvična nevystraší tak, jak jste dělali předtím, a můžete zvedat větší váhu pokaždé. Pro jídlo jste přestali jíst ham hamburgery a zjevně ovlivnily vaše tvary tím, že je zkomplikovaly.

(Ztráta váhy)

Jak zhubnout tím, že jde o nohu

Jak zhubnout tím, že jde o nohu

Hubnutí Opakovaně jsme hovořili o výhodách chůze pro zdraví a opět mluvit o tom v našem blogu. Chůze pěšky zlepšuje náladu, snižuje stres, snižuje krevní tlak. Každodenní procházka je stejně užitečná jako několik fyzických cvičení. Ale skutečně možné ztratit pár kilo, pokud jste prostě jít ven na procházku?

(Ztráta váhy)