Nesprávné chování při hromadění. 6 chyb v dopoledních hodinách


Nesprávné chování při hromadění. 6 chyb v dopoledních hodinách

Věděli jste, že špatné chování při ztrátě hmotnosti by vám mohlo zabránit zbavit se nenávistných extra kilo? Věřte tomu nebo ne, ranní návyky významně ovlivňují úspěch snahy zhubnout zdravé a účinné.

Ačkoli mnoho lidí neuvědomuje, první věc po ránu jsme, určuje, zda dostaneme požadovanou úroveň výkonu a bude mít normální metabolismus zbytek dne.

Ve skutečnosti, nevhodné chování při hubnutí, zejména pokud jde o ranní zvyky, může zabránit vám zbavit se dalších centimetrů v pasu. Tyto chyby ovlivňují výsledky stravování a cvičení.

Proto je důležité je znát a samozřejmě učinit nezbytné kroky, aby se zbavili, dokud se nestanou skutečnou překážkou pro hubnutí.

V tomto článku chceme vám říct více o 6 ranních chyb, které vám mohou zabránit překonání nadváhy.

1. Dosypannya „ještě 5 minut“

Když se probudíme, často tam je touha spát „5 minut více“, shromažďovat s duchem dostat z postele a cítit se více aktivní.

Nicméně, toto je špatné chování v hubnutí, zvláště pokud tak činí neustále.

Několik minut, když se naplníte, můžete ji použít k vaření dobré snídaně nebo trochu cvičení.

Ve skutečnosti v ideálním případě se musíte probudit 15 minut, než si zvyknete na. Takže si zvyklá na správný režim, který pomůže zlepšit metabolismus.

Je to o nic méně je důležité dostat dost dobře, nejméně 7 hodin denně.

Chcete vědět více? Zapomeňte na nespavost pomocí těchto pěti technik dýchání

2. Nedostatečné množství vlhkosti v těle

To je jeden z nejběžnějších chyb. Bohužel je to ta, která má nejvíce ničivý účinek.

V klidu tělo používá tekutinu pro mnoho procesů. Proto, když se probudíte, je částečně dehydratován.

Pít vodu ráno, když se dostanete z postele, protože to pomáhá obnovit požadovanou úroveň vlhkosti v těle, aby fungovaly správně po celý den.

Výhody budou ještě významnější, pokud do vody přidáte citronovou šťávu nebo rostlinu s čistícími vlastnostmi.

3. Špatná snídaně

Velmi často se lidé nemohou zbavit extra kilo navzdory stravě a cvičení, protože nenajdou dost času na zdravou snídani.

První jídlo je pro normální metabolismus nesmírně důležité. Kromě toho snídaně poskytuje tělu energii.

Když nahradíte zdravé potraviny pro cookies, metabolismus zpomaluje a je těžší pro vás zhubnout.

Totéž platí pro distribuci kalorií.

Správná snídaně by měla obsahovat 25% denního příjmu kalorií ve vaší stravě.

Také nezapomínejte na protein, vlákninu a sacharidy. Je také důležité vařit pokrmy obsahující antioxidanty a pokud možno omega-3 mastné kyseliny.

4. Nesprávná doba snídaně

Doba, kdy snídáte, má také významný vliv na metabolismus a na to, zda tělo těží z pokrmů.

Pokud sedíte na snídani příliš pozdě, hormony hlad jsou příliš aktivované. V důsledku toho budete pravděpodobně mít něco škodlivého.

Navíc, pozdní snídaně zpomaluje metabolismus, kalorie podle toho a tuku je také spálen méně.

Viz také: urychlení metabolismu pomocí zelený čaj s mátou grapefruit a

5. Nebezpečné občerstvení metabolismus být aktivní a nemáte pocit únavy v dopoledních hodinách, něco doporučuje jídlo nějaký čas po snídani.

Taková malá jídla dodávají tělu energii a živiny pro další práci.

Problémem je, že mnozí lidé jedí špatné produkty, které obsahují plné kalorie a umělé sloučeniny.

  • Nedoporučuje se jíst chléb, smažené potraviny, krém nebo kalorie.
  • Ideální volbou je ovoce a zelenina nebo celozrnné tyčinky.

6. nadměrný stres při práci

Poměrně často se v časných ranních hodinách dne cítíme určitý tlak ve všech případech, které mají dělat dál. Takové emocionální zkušenosti - to je také špatné chování při ztrátě hmotnosti. Pokud se naučíte, jak s nimi zacházet správně, nadměrné stresování zkazí vaše úsilí. Může výrazně ovlivnit výsledky stravování a cvičení.

Když je člověk

  • ve stavu vysokého stresu, tělo vylučuje spoustu kortizolu . Jedná se o typ hormonu, který ovlivňuje náladu a naruší metabolismus.Konstantní expozice kortizolu je spojena s
  • zvýšenou citlivostí na akumulaci břišního tuku. Uděláte některou z těchto chyb ráno? Pokud ano, pokuste se co nejrychleji napravit své chování, aby to nezabránilo tomu, abyste ztratili váhu.

Dobré návyky, zejména v kombinaci s správnou výživou a fyzickou aktivitou, jsou nejlepší způsob, jak rychle zhubnout a uložit své výsledky.


Důsledky návrat k ideální hmotnosti

Důsledky návrat k ideální hmotnosti

Hubnutí Schopnost ohlédnout v čase a vidět změny , k nimž došlo ve vaší hmotnosti, jednoduše neocenitelné . Je to důsledek tvrdé fyzické práce nad sebou a reformy stravovacích návyků. Teď, když tělocvična nevystraší tak, jak jste dělali předtím, a můžete zvedat větší váhu pokaždé. Pro jídlo jste přestali jíst ham hamburgery a zjevně ovlivnily vaše tvary tím, že je zkomplikovaly.

(Ztráta váhy)

5 Kroků ke ztrátě hmotnosti se snídaní a večeří

5 Kroků ke ztrátě hmotnosti se snídaní a večeří

Snídaně a večeře jsou důležité jídla . Pokud ho přeskočíte, výrazně to ovlivní vaše zdraví. Pokud však jíte špatné jídlo ráno a večer, není to nic lepšího. Nezapomeňte, že nejlepší dietu a že neustále podporuje metabolickou aktivitu. Proto tělo reaguje, když nám chybí jídla. Například pankreas musí produkovat více inzulínu .

(Ztráta váhy)