Nechte svou emocionální bolest neovlivňovat vaše blízké.


Nechte svou emocionální bolest neovlivňovat vaše blízké.

Vaše emocionální bolest - je hluboce osobní složitá záležitost. Musí postupně léčitvrátit se k rovnováze a vnitřnímu míru, což nám umožňuje každodenně se setkat se silou a optimismem.

Ano, všichni mají období osobních potíží, ale nikdy byste neměli dovolit, abyste obvinili někoho jiného. Neubližujte lidem a snažte se neprojevovat jejich zkušenosti.

Někdy se však lidé prostě nemohou poradit, existují depresivní stavy, kdy se pesimismus vysílá v hněvu a apatii. V důsledku toho obviňujete ostatní za své vlastní problémy a utrpení.

Více než cokoli jiného potřebujeme podporu, pomoc a především pochopení toho, co my sami jsme architekty jejich emocí. Setkat se s temnotou v sobě, aniž byste ublížili ostatním, a převzít kontrolu nad vašimi emocemiznovu získat klid a rovnováhu.

Dnes vás chceme pozvat, abyste se o něm dozvěděli více.

vaše emocionální bolest - zeď chcete zničit

Možná jste slyšeli něco podobného následující řádky: „Jediná věc, která by mohla urazit uražená osoba více - nedostatek příležitostí vylít svou image s ostatními“

Nyní všichni víme, jak strávit čas s někým, kdo nechce přestat snažit se překládat vaše negativní a sumy někoho na rameni. Zřejmě jen jedna věc: taková osoba žije v bolesti.

Tvoje bolest je stejná jako kdokoliv jiný. V určitém okamžiku, kdy dochází k osobním selháním, se každý obklopí oblakem temnoty, který ovlivňuje blízké.

Rozhodně stojí za to přemýšlet.

Nezapomeňte si přečíst: „5 příznaky deprese, které byste neměli ignorovat

“ zdi kolem vašeho

bolest v takových situacích je důležité mít dobrou emocionální inteligenci. Každý padá, všichni jsou zklamáni a zradí. Když vás někdo urazí, nejhorší emoce je hněv.

  • Tento hněv se postupně mění na emoce a emoční vyčerpání. Lidé v takové fázi zlomyslnost, vždy hledá možnost obviňovat někoho.
  • Každý se setkal s podobnými situacemi. Někteří lidé jsou lépe přizpůsobení ke zvládnutí bolesti a jiní jsou obtížně zvládnutelní.
  • Stavíme zdi, abychom se chránili, nebo dokonce je využíváme jako místo k napadení lidí kolem.

Ujistěte se, že číst: „Temnýbolest deprese“

musí uznat emoce lépe kontrolovat své chování

urazil se stala velmi časté v těchto dnech. Nedáváme si emocionální svobodu, nemáme žádný objektivní postoj a na prvním místě nám vůbec nezajímáme.

  • Emocionální svoboda - je schopnost vyjadřovat své emoce slovem, mluvit o tom, co dělá starosti a bolesti. Když člověk ukrývá negativní emoce, stane se pomalou bombou, která jen čeká na výbuch.
  • Objektivnost - je schopnost pustit nenávisti, hořkosti a dalších negativních emocí, které nám berou vězně a způsobit ještě větší škody.
  • Všichni víme, že někdy bolest je specifická forma, ale být svobodný, musíme být schopni odpustit a jít dál.
  • Péče o sebe není projevem sobectví. Naopak, jedná se o jemné umění, které podporuje dobré vnitřní dialog, který nám umožní naslouchat jejich potřebám, jaké obavy, nezhojené rány a péči.
  • Když člověk pečuje o sebe dobře, to posiluje sebevědomí, jako je domácí sociálního určené pro jeho prostředí.

Čas uzdravuje všechny rány

Nikdy se neubližujte a nenávidíte nenávist. Není to stojí za to, protože negativní emoceže nás uzdraví, a vice versa - dělat pacientů.

  • Trvalost obrazů nikdy nebyla nikomu. Takže pokud máte těžký čas v životě, být velmi opatrní slovy a gesty, které používáte k lidem kolem sebe. Někdy, aniž si to uvědomíte, můžete odrazit lidi.
  • Na druhou stranu by nás také měli podporovat blízcí lidé, být citliví a empatizaci s naší osobní dramatem.
  • Musíme být schopni přijmout jejich pomoc a zacházet s prostředím jako zdrojem síly a porozumění.

Čas se uzdravuje, ale také musíte vědět, že nic není zapomenuto. Wounds zůstane v našich vzpomínkách, ale nemůžete si vzpomenout ty bolestivé pocity, které jsou s nimi spojené.


Buďte sami a buďte šťastní

Buďte sami a buďte šťastní

"Nezměnil jsem se. Nastal čas v mém životě, když musím dát lidem vědomí, že si zaslouží slyšet. " Pokud máte někdy stejnou potřebu života, neměli byste se cítit vinni: prioritou je hlavní cesta k nalezení rovnováhy a štěstí. Stínil naší touhou zavděčit všem kolem nás, nemají často příležitost nebo odvahu zastavit „krmení“ určitá spojení, že místo obohacení nám skutečně způsobit velké škody.

(Sex a vztahy)

Opatrovník syndrom: Jak pečovat o někoho, kdo se stará

Opatrovník syndrom: Jak pečovat o někoho, kdo se stará

Sex a vztahy mohou v určitém okamžiku svého života jste museli dělat starosti s nikým: staré rodiče, nemocného bratra nebo dítě se zdravotním postižením, která vyžaduje každodenní péči. Syndróm poručníka je velmi častý a může postihnout každého, kdo je zodpovědný za potřeby, zdraví a pohodu jiné osoby.

(Sex a vztahy)