Nechte svou emocionální bolest neovlivňovat vaše blízké.


Nechte svou emocionální bolest neovlivňovat vaše blízké.

Vaše emocionální bolest - je hluboce osobní složitá záležitost. Musí postupně léčitvrátit se k rovnováze a vnitřnímu míru, což nám umožňuje každodenně se setkat se silou a optimismem.

Ano, všichni mají období osobních potíží, ale nikdy byste neměli dovolit, abyste obvinili někoho jiného. Neubližujte lidem a snažte se neprojevovat jejich zkušenosti.

Někdy se však lidé prostě nemohou poradit, existují depresivní stavy, kdy se pesimismus vysílá v hněvu a apatii. V důsledku toho obviňujete ostatní za své vlastní problémy a utrpení.

Více než cokoli jiného potřebujeme podporu, pomoc a především pochopení toho, co my sami jsme architekty jejich emocí. Setkat se s temnotou v sobě, aniž byste ublížili ostatním, a převzít kontrolu nad vašimi emocemiznovu získat klid a rovnováhu.

Dnes vás chceme pozvat, abyste se o něm dozvěděli více.

vaše emocionální bolest - zeď chcete zničit

Možná jste slyšeli něco podobného následující řádky: „Jediná věc, která by mohla urazit uražená osoba více - nedostatek příležitostí vylít svou image s ostatními“

Nyní všichni víme, jak strávit čas s někým, kdo nechce přestat snažit se překládat vaše negativní a sumy někoho na rameni. Zřejmě jen jedna věc: taková osoba žije v bolesti.

Tvoje bolest je stejná jako kdokoliv jiný. V určitém okamžiku, kdy dochází k osobním selháním, se každý obklopí oblakem temnoty, který ovlivňuje blízké.

Rozhodně stojí za to přemýšlet.

Nezapomeňte si přečíst: „5 příznaky deprese, které byste neměli ignorovat

“ zdi kolem vašeho

bolest v takových situacích je důležité mít dobrou emocionální inteligenci. Každý padá, všichni jsou zklamáni a zradí. Když vás někdo urazí, nejhorší emoce je hněv.

  • Tento hněv se postupně mění na emoce a emoční vyčerpání. Lidé v takové fázi zlomyslnost, vždy hledá možnost obviňovat někoho.
  • Každý se setkal s podobnými situacemi. Někteří lidé jsou lépe přizpůsobení ke zvládnutí bolesti a jiní jsou obtížně zvládnutelní.
  • Stavíme zdi, abychom se chránili, nebo dokonce je využíváme jako místo k napadení lidí kolem.

Ujistěte se, že číst: „Temnýbolest deprese“

musí uznat emoce lépe kontrolovat své chování

urazil se stala velmi časté v těchto dnech. Nedáváme si emocionální svobodu, nemáme žádný objektivní postoj a na prvním místě nám vůbec nezajímáme.

  • Emocionální svoboda - je schopnost vyjadřovat své emoce slovem, mluvit o tom, co dělá starosti a bolesti. Když člověk ukrývá negativní emoce, stane se pomalou bombou, která jen čeká na výbuch.
  • Objektivnost - je schopnost pustit nenávisti, hořkosti a dalších negativních emocí, které nám berou vězně a způsobit ještě větší škody.
  • Všichni víme, že někdy bolest je specifická forma, ale být svobodný, musíme být schopni odpustit a jít dál.
  • Péče o sebe není projevem sobectví. Naopak, jedná se o jemné umění, které podporuje dobré vnitřní dialog, který nám umožní naslouchat jejich potřebám, jaké obavy, nezhojené rány a péči.
  • Když člověk pečuje o sebe dobře, to posiluje sebevědomí, jako je domácí sociálního určené pro jeho prostředí.

Čas uzdravuje všechny rány

Nikdy se neubližujte a nenávidíte nenávist. Není to stojí za to, protože negativní emoceže nás uzdraví, a vice versa - dělat pacientů.

  • Trvalost obrazů nikdy nebyla nikomu. Takže pokud máte těžký čas v životě, být velmi opatrní slovy a gesty, které používáte k lidem kolem sebe. Někdy, aniž si to uvědomíte, můžete odrazit lidi.
  • Na druhou stranu by nás také měli podporovat blízcí lidé, být citliví a empatizaci s naší osobní dramatem.
  • Musíme být schopni přijmout jejich pomoc a zacházet s prostředím jako zdrojem síly a porozumění.

Čas se uzdravuje, ale také musíte vědět, že nic není zapomenuto. Wounds zůstane v našich vzpomínkách, ale nemůžete si vzpomenout ty bolestivé pocity, které jsou s nimi spojené.


Pokud vinu lidem, to není o nich, ale o sobě

Pokud vinu lidem, to není o nich, ale o sobě

Sex a Vztah ohodnotí ostatní - skoro jako sport, ale jisté míry my všichni, dokonce i nevědomě. Děláme soudy o všem kolem nás, protože udržujeme určitou úroveň kontroly nad tím, co hodnotíme. "Je to dobré, ale je to špatné. Mohu důvěřovat této osobě, ale je to lepší, aby zůstali daleko od toho ... „ může snadno spadnout do stereotypů a klišé, spíše než vynaložit úsilí přiblížit se k někomu.

(Sex a vztahy)

Proč je důležité být dobrým posluchačem

Proč je důležité být dobrým posluchačem

Poslouchat není snadné. Někdy si myslíme, že jsme dobrým posluchačem, jen tím, že posloucháme slova, která jsou slyšena z úst jiného člověka. To vůbec není. Dáme vám příklad. Představte si dva přátele a jeden z nich řekne jinému, že včera měl s matkou hádku. První přítelkyně se obává, ale jakmile dokončí rozhovor, další přítel má příležitost obrátit se na tento druh osobních zkušeností.

(Sex a vztahy)