Naučte se pít vodu


Naučte se pít vodu

užitečné návyky Neustále slyšíme, že čištění těla a zdraví, měli byste pít hodně čisté vody, ale víte, jak na to právo? Samozřejmě, množství pitné vody je velmi důležité, ale také stojí za to vědět, kdy jen pití vodu.

V tomto článku vám vysvětlíme, jak by měl pít vodua co jiného je účinek vody na naše tělo.

Význam vody Voda je hlavní složkou všech tekutin v těle (moč, pot, trávicích šťáv, sliny, slzy, atd.), Ale také naše buňky je také zapotřebí k řádnému fungování všech orgánů.

Nezapomeňte, že kromě pití čisté vody získáváme tuto tekutinu z mnoha potravin, které konzumujeme, včetně ovoce a zeleniny.

Jakou vodu mám vypít?

Pokud je voda z vašeho zásobování vodou kvalitativní, pak pití takové tekutiny je nejužitečnější, levnější a šetrnější k životnímu prostředí. Nicméně před použitím vody z kohoutku se musíte ujistit, že jeho kvalita zůstane nezměněna poté, co proudí ze zdroje a prochází potrubím.

Voda v lahvích je také dobrá volba, zvláště pokud jste přesvědčeni o dobré víře balení a kvalitě vody.

Kromě toho můžete použít osmotický nebo jiný filtr k čištění vody před použitím.

Voda, kterou konzumujete, by neměla mít žádný cizí zápach ani chuť.

Kolik mám vypít vodu?

Obecně doporučená denní dávka vody je od 1,5 do 2 litrů nebo asi 6-8 sklenic. Pokud používáte naše doporučení, uvědomíte si, že pití tolik vody za den není tak obtížné.

Nezapomeňte však, že použití vody by mělo brát v úvahu určité situace a podmínky. Zejména v zimě tělo potřebuje méně vody než v létě. Také, pokud pravidelně hrajete sporty, budete potřebovat víc vody než sedavý způsob života.

Začněte postupně zvyšovat množství pitné vody za den. Například přidávejte 0,5 šálků vody do vaší stravy každé dva až tři dny, dokud nezačnete pít 8 šálků denně. Když to uděláte, okamžitě zaznamenáte pozitivní změnu vaší pohody. Budete cítit energičtější a vaši pokožku získáte lepší pohled.

Můžete také začít spát více. To je způsobeno skutečností, že když používáte dostatek tekutin, vaše tělo může účinněji odstraňovat toxiny. Vaše tělo bude čistější než škodlivé látky a zdravější.

Pít vodu ráno

Voda je nejlepší pít na prázdný žaludek. Před snídaní můžete vypít až 4 sklenice vody, ale nemějte hlad a používejte pouze vodu. Postupně pít víc a víc vody ráno a brzy se vaše tělo začne ptát na to.

Tento jednoduchý trik pomůže začít práci všech vnitřních orgánů. Doporučujeme také věnovat pozornost teplotě vody, kterou pijete:

  • Pokud trpíte pravidelnou zácpou, doporučujeme pít teplou vodu.
  • Pokud máte průjem nebo kapalnou stolici, pijte čerstvou, ale studenou vodu.
  • Teplá voda je zpravidla považována za prospěšnou pro organismus.

Před jídlem

Pokud jíte příliš rychle nebo jíte příliš mnoho jídla v jednom jídle, zkuste pití 1 šálek vody 15 minut před jídlem. Voda je také skvělým pomocníkem v boji proti nervozitě.

Nepijte vodu s jídlem

Nejhorší způsob, jak pít vodu, je používat s velkými lamelami při pití jídla. V tomto případě se voda mísí s jídlem a žaludeční šťávou, což vede ke komplikacím trávení. Pokud nádobí, které jíte, pikantní nebo ochucené jinými silnými kořeními, budete možná muset požádat o trochu vody. Pokud však produkty zvyk pitné vody před jídlem, a další budou doplňovat své pokrmy šťavnaté příloh (např zeleninový salát, gazpacho, atd.), Můžete přestat cítit touhu spláchnout jídlo.

Nedoporučujeme také pitnou vodu ihned po jídle (s výjimkou bylinných čajů).

V noci

Není špatné, když pijete sklenici vody před spaním. Nicméně, doporučujeme vám, aby nezneužívali tekutého přes noc, protože velké množství vody opilý před spaním mohou narušovat normální odpočinku a způsobují časté noční naléhavost na toaletu.

Tipy pít více vody

  • Začít s lahodnou ochucené vody ovoce (šťávy, ovocné nápoje) Pít bylinné čaje
  • připravit přírodní limonády s použitím vody, citronové šťávy, máty a stevia
  • Vždy s sebou láhev voda, a doma nezapomeňte dát vedle něj sklenici vody.


5 Slov, které stojí za výuku dítěte

5 Slov, které stojí za výuku dítěte

Výuka dítěte není snadný úkol. Nikdo vám neposkytne manuál s podrobnými pokyny, jak dospět k dospělé osobě šťastné. Protože štěstí je pravděpodobně to, co všichni chceme dosáhnout a co každý rodič chce pro své dítě. Děláme chyby a někdy sami neplní naše očekávání. Obáváme se, že nebudeme schopni uspokojit všechny potřeby dítěte po celý život.

(Užitečné návyky)

Jak plavání ovlivňuje lidské zdraví

Jak plavání ovlivňuje lidské zdraví

Nedávno ráno a večerní túry začaly získávat nesmírnou popularitu. Naneštěstí běh přemístil některé typy fyzické aktivity, které jsou také účinné pro udržení postavy v tónu. Jeden z těchto druhů sportů je plavání, protože během něho je zatížení rovnoměrně rozloženo mezi všechny svalové skupiny, stimuluje jejich kontrakci a zvyšuje jejich sílu .

(Užitečné návyky)