12 Přírodní prostředky pro nervozity


12 Přírodní prostředky pro nervozity

přirozenou cestou, i když máte časté problémy s nadměrnou nervozitu, ne okamžitě zahájit léčbu. Existuje mnoho trezor, bezdrogové přírodní produkty, které pomáhají v boji proti nadměrné nervozity, počínaje problémem psychologické analýze nemoci a konče různými aplikacemi pro potraviny a čaje, které vám pomohou uklidnit.

Někteří mohou ihned zmírnit příznaky nervozity, zatímco ostatní výrobky mají větší účinky. V tomto článku vám nabízíme 12 přírodních prostředků pro boj s nervozitou. Daisy

Pokud jste nervózní, šálek heřmánkový čaj pomůže trochu odpočinout. Některé součásti heřmánku mají stejný účinek na receptory v mozku, jako léčiva a sedativa.

Vědci z University of Pennsylvania studii zahrnující pacienty se společným nervové poruchy. Pacienti, kteří dostali vitamíny se heřmánkového extraktu po dobu osmi týdnů, začal se cítit mnohem lépe, než u pacientů, kteří používali placebo. 2. Zelený čaj

Studie prokázaly, že ze zeleného čaje řídící pomoc tepové frekvence a regulují krevní tlak a některé experimenty uznaly jeho schopnost snižovat příznaky nadměrné nervozity u lidí.

Například jeden účastníci studie jsou náchylné k přílišné nervozitě, ukázal klidné chování a soustředit se na zkoušku, pokud jeho chování, než se dostaly k pití 200 ml zeleného čaje. 3. Hop

Ano, samozřejmě, hop - jedna ze složek piva, ale pokud budete používat pivo, využití ní nebudete mít. Chmel obsahuje esenciální oleje, které mají uklidňující účinek. Kromě chmele, silice obsahuje pouze extrakty a tinktury, které se používají v aromaterapii. Chmel - je sedativa, která způsobuje ospalost a vyvolává spánek.

4. Valerijský kořen

Kořen valeriánů je rostlina, která má uklidňující účinek. To je skvělý způsob, jak zlepšit spánek a bojovat proti nespavosti. Ve skutečnosti německá vláda dokonce schválila rostlinu jako lék na poruchy spánku. Valerian kořen má nepříjemný zápach, takže mnoho lidí si ji ve formě tobolek. Kromě toho si můžete vzít kozlík a jiné rostliny, které mají uklidňující účinek - chmel, heřmánek a meduňka.

5. Fyzická cvičení

Cvičení jsou bezpečným a prospěšným způsobem, jak zlepšit výkon mozku. To je skvělý způsob, jak bojovat proti depresi a nadměrnou nervozitu, protože cvičení jsou tak rychlé a dlouhodobý pozitivní účinek na tělo.

Pokud pravidelně cvičíte ve sportu, zvýšíte sebeúctu a zlepšíte svou pohodu. Jedním z hlavních důvodů pro nervozita je nadšení pro jejich zdraví a strach z nákazou, takže pravidelné cvičení vám pomůže překonat nervozitu.

6. mučenka (strastotsvit)

Tato rostlina německá vláda oficiálně povoleno používat k boji proti nervozitu. Několik studií již dokázalo, že vášnivá květina není nižší než její schopnost uklidnit nervy mnoha drogami.  Často se pasiflor doporučuje pacientům trpícím nespavostí. Stejně jako některé jiné sedativní léky může tato rostlina způsobit ospalost.

Buďte opatrní - nepřekračujte doporučenou dávku a nepoužívejte passiontsvet více než jeden měsíc. 7. Levandule

Silná vůně levandule může mít dokonce protizánětlivý účinek.

Jedna studie ukázala, že pacienti ve frontě k zubaři méně nervózní, když čekárna dominující aroma levandulového oleje. nový experiment provedený na Floridě ukázala, že žák před zkouškou, která dala vdechovat vůni levandulový olej, cítila klidnější během testování. 8. Hluboké dýchání

Jóga cvičí hluboké dýchání jako účinný způsob boje proti stresu a nervozitě.

Jedním z hlavních triků tohoto cvičení je, že cvičí hluboké dýchání a nervózní zároveň je nemožné. Aby se zhluboka nadechl a výdech ústy, počítat do čtyř a dělat dýchání nosem. Držte dech sedm vteřin. Toto cvičení opakujte nejméně dvakrát denně. 9. Pokud máte hlad, a jíst to všechno znamená

Obvykle lidé více nervózní a podrážděný, když mají hlad. Někdy může panický záchvat znamenat nízkou hladinu cukru v krvi.

nejlepší přirozený způsob, jak bojovat proti tomuto nadměrnou nervozitu způsobí hrst ořechů nebo kousek hořké čokolády s sklenici vody nebo šálek čaje. Obecně platí, že správná výživa může mít významný vliv na váš stav a pomáhá v boji proti nervozitě. Mělo by to trvat mnoho vysoce kvalitních přírodních produktů obohatit svůj jídelníček se zeleninou, malé množství masa a mořských plodů, zelené listové zelenině (například kapusta), protože tyto potraviny obsahují velké množství kyseliny listové a různých fytoživin (přírodní rostlinné chemikálie) ke snížení nervozity .

10. Snídaně

Mnoho lidí s poruchami nervového systému odmítnout snídani

. Pokud často citlivé, je nejlepší jíst vejce k snídani, protože jsou zdrojem bílkovin a vitamínu D4, které jsou nezbytné pro mozek. Nízká hladina vitaminu D4 je obvykle spojena s nadměrnou nervozitou. 11.

Omega-3 rybí olej výrobek je vhodný nejen pro srdce, ale také výborným nástrojem v boji proti nervové poruchy

. Tytéž studie ukázaly, že studenti, kteří dostali 12 týdnů, aby se 2,5 mg mastné aminokyseliny omega 3, méně nervózní před zkouškou než studenti, kteří používali placebo.Odborníci doporučují pravidelné používání výrobků s vysokým obsahem Omega-3. Ryby, které se nacházejí ve studené vodě (například losos), jsou nejlepším zdrojem mastných kyselin. Sardely a sardinky také obsahují velké množství kyselin omega-3.

12. Teplé tělo

Přemýšleli jste někdy o tom, proč se po sauně cítit uvolněně? Ohřev těla pomáhá uvolnit svaly, zmírnit napětí a stres.

změny Vysokoteplotní jsou nervová centra, která řídí náladu a ovlivňují serotonin (neurotransmiter, který podporuje emocionální rovnováhu). Oteplování těla je jedním z nejlepších způsobů, jak zlepšit svou náladu.


Nejpřirozenější laxativa

Nejpřirozenější laxativa

Přírodní prostředky, pokud trpíte zácpou nebo chtějí zhubnout, neměli byste ignorovat tyto přírodní projímadlo. Je nesmírně nutné dodržet dávkování a nejednout více, než je doporučeno. Pokud porušíte tato pravidla, můžete mít poruchy zažívacího traktu. Vzpomínáte si na to, čtěte tento článek o nejlepších línách, které nám naše matka-příroda dala.

(Lidových opravné)

Jak k léčbě revmatoidní artritida přírodní prostředky

Jak k léčbě revmatoidní artritida přírodní prostředky

Jedná se o chronické degenerativní onemocnění, které způsobuje zánět blanky, která pokrývá a chrání chrupavky v kloubech. Když je kosti zapálená, je poškozená a erodovaná. Artritida se liší od artritidy, což vede k poškození kloubní chrupavky. Způsobuje silnou bolest, zejména u žen starších 40 let. Zjistěte si v tomto článku jak léčit revmatoidní artritidu .

(Lidových opravné)