Nasycené rostlinné bílkoviny pro hubnutí


Nasycené rostlinné bílkoviny pro hubnutí

hubnutí ztráta zdravou váhu, je jednoznačně hlavním cílem všech, kteří chtějí ztratit ty kila navíc, které se hromadí v nohou, břicha nebo jinde. Naštěstí zelenina bohatá na bílkoviny vám pomůže dosáhnout vašich cílů.

To není snadné, víme. Nejsou žádné zázraky a poslední věc, kterou lidé dělají, je rychle se zbavit tuku, protože riskují své zdraví.

Z naší strany navrhujeme následující způsob: Nejprve navštivte lékaře, který zhodnotí vaši fyzickou kondici. Poté nainstalujte každodenní program, který vám pomůže snadno dosáhnout vašich denních cílů.

  • Každodenní procházka, aerobní cvičení a především správná výživa - to jsou nejdůležitější součásti procesu hubnutí.

Dnes chceme mluvit o posledním klíčovém aspektu: dieta.

K dispozici je 7 krásných bílkovin bohatých na ovoce, které vám příroda poskytla, abyste se mohli zbavit extra kilo zdravým způsobem.

Obsahují nejvíce bílkovin, jsou výborné a většinou vám pomohou. Jste připraveni je vyzkoušet?

nasycených rostlinných bílkovin, říkají „ano“ před převodem

7 nejlepších high-protein zeleniny, které můžete jíst, chceme vysvětlit význam proteinu pro zdravé hubnutí.

  • Když jeme potraviny bohaté na bílkoviny, získáváme dlouhý pocit sytosti.
  • Nestává se, když jedeme jednoduché sacharidy nebo sladké potraviny. V těchto případech cítíme ještě větší hlad.
  • Další fakt, který je třeba vzít v úvahu, je to, že když se nestaráme o příjem bílkovin, když se snažíme zhubnout, ztrácíme také svalovou hmotu.
  • Můžete to vidět u mnoha lidí, hubnutí, si všiml, že jejich těla se stala měkčí, a jejich kůže - mlyavishoyu ... Oni ztratili velké množství svalové hmoty!
  • Je třeba mít na paměti, že bílkoviny jsou velmi důležité pro tvorbu svalů a snížení množství tuku.
  • Také, když jeme zeleninu, která je nasycená bílkovinami, vypalujeme více energie, aby se strávila (termogeneze).

Zvyšuje metabolismus, aby spálil více tuku.

Jak vidíte, mají mnoho výhod, ale nemohou být příliš spotřebovávány. Bylo by ideální kombinovat živočišné bílkoviny (například krůtí maso) s vysokou bílkovinnou zeleninou, kterou zde pro vás budeme uvést.

1. Špenát

Špenát je jednou z zelených listů zeleniny s vysokým obsahem bílkovin, které můžeme jíst. Obsahuje nejvíce živin.

  • Jedná se o jednu z nejvíce bílkovinných zelenin, obsahuje několik esenciálních aminokyselin.
  • Kromě toho, že obsahuje významná množství kyseliny listové, mangan, hořčík, železo, draslík, vápník, vitamin A a vitamin C. Navíc
  • s vysokým obsahem bílkovin, špenát obsahuje sloučeniny s vysokou antioxidační potenciál, který může také snížit zánět.

Nabízíme Vám špenát, jahodový a ořechový salát.

2. Nasturtium Nasturtium - rostlina rodiny kapusty (jako brokolice nebo růžičkové kapusty) mající vysoký obsah bílkovin.

  • Obsahuje také mnoho minerálních látek (vápník, mangan a draslík) a vitamíny A, B a C.
  • Je důležité vědět, že v případě, řeřichy varu vody, ztratí všechny jeho antioxidační kapacity. Tak jíst v surovém salátu.

3. Alfalfa

Už jste někdy zkoušeli lucernu? Přidá jedinečný dotek na pokrmy a téměř neobsahuje kalorie, ale obsahuje mnoho živin.

  • Obsahuje také vitamíny B, C a K, jakož i minerály, jako je železo, hořčík, fosfor, zinek a měď.

zajímavé, že vojtěška je velmi dobré pro snížení cholesterolu (LDL), ke zmírnění příznaků menopauzy a prevenci osteoporózy.

Jak to odolat?

4. Čínské zelí

Budete chtít čínské zelí. To nejen, že vám pomůže zhubnout správně, ale také dá všechny pokrmy lahodný a originální dotek.

  • Obsahuje velké množství bílkovin a vápníku, draslíku, manganu, železa a vitaminů A, C a K.
  • Kromě toho, vzhledem k jeho antioxidační vlastnosti, může se jednat s různými typy rakoviny.

5. Chřest

Asparagus je dobře známý svým bohatým obsahem živin. Například se 134 gramy chřestu získáte v průměru 2,9 gramu bílkovin.

  • Je to také nádherný zdroj vitamínů A, B, K, stejně jako měď, mangan, fosfor a hořčík.
  • Obsahuje také fruktoolihosaharydy (FOS), prebiotika, že práce stimulovat růst prospěšných bakterií v našich střevech.

Můžete připravit chřest v troubě, grilovat, vařit nebo smažit. V každém případě je to chutné a užitečné.

6. Brožury

Brožury jsou také velmi bohaté na bílkoviny a můžete si je vychutnat surové nebo vařené.

  • Obsahuje téměř žádné kalorie, dává pocit plnosti a velké množství rostlinných látek a flavonoidy, jako je kampferol.
  • Pokud brokolici vaříte pár, vaše játra budou velmi vděčná. Tímto způsobem můžete také snížit hladinu cholesterolu. Nenechte si ujít: 8 úžasné zdravotní přínosy brokolice pro

7. Růžičková kapusta růžičková kapusta je ideální pro hubnutí. Je to dobrý zdroj bílkovin, vlákniny a vitamínů.

  • Kromě toho je tato vysoce bílkovinná zelenina užitečná ve vašem střevě, protože
  • pomáhá eliminovat škodlivé bakterie. Můžete vařit v troubě nebo grilu. Ideální obloha pro jakýkoli pokrm.

Tyto potraviny bohaté na zeleninu budou užitečné při plánování chudé stravy. Nicméně,

nezapomeňte jíst maso, , který obsahuje živočišné bílkoviny, a doplňte stravu fyzickým cvičením. Start dnes: zhubnout správně je docela možné!

3 nejlepší protizánětlivé plody

Zánětlivé procesy jsou v každodenním životě velmi běžné. Jedná se o střevní nepohodlí, to je, když je játra více opuchnutá než obvykle, je to zadržování tekutin.


Cvičení nadváhy v zadní

Cvičení nadváhy v zadní

Hubnutí Většina lidí chce, aby se zbavit tuku v určité oblasti těla, a víme, že pro dosažení výsledků, existují určitá cvičení, které mají za následek svalového tonu, posilovat je a eliminovat tuku z těchto oblastí - zejména z břicha, hýždí, boků, hrudníku nebo zad. Asi víte, lidi, kteří se zaměřují jen na břicho nebo nohy, zapomínají to zpátky - to je také velmi důležitou oblastí , což vyžaduje posílení a tón ji zpět může ovlivnit váš celkový vzhled.

(Ztráta váhy)

10 Tipů, jak spálit více kalorií bez cvičení Hubnutí

10 Tipů, jak spálit více kalorií bez cvičení Hubnutí

První rady, které jste vždycky slyšet v rozhovoru o hubnutí - sportovní a tělocvična. Ale jak někdy chcete spálit více kalorií bez cvičení? Fyzická aktivita je skvělý způsob, jak se zbavit extra kilo a zlepšit svou motivaci zhubnout. Existují však i další způsoby přirozeného úbytku hmotnosti. Naučte 10 nejlepších tipů, jak spálit více kalorií bez cvičení a zbavit se nadváhy rychleji a jednodušeji.

(Ztráta váhy)