Důsledky spát s mokrými vlasy 8 zdravotních problémů


Důsledky spát s mokrými vlasy 8 zdravotních problémů

užitečné návyky sprcha před spaním - skvělý způsob, jak uvolnit své tělo a zlepšit efektivitu spánku.

Pomáhá snižovat napětí svalů a snižuje stres zbývající z náročného pracovního dne.

Nicméně, takové výhodyneplatí pro mokré vlasy, protože to může vést k některým zdravotním problémům.

Na první pohled mokré vlasy se zdá neškodný, ale tento stav může způsobit nežádoucí reakce na úrovni kapilár a svalů a imunitního systému.

Málokdo hádá o takových následcích. Chceme sdílet informace o možných negativních účincích, abyste se jim mohli vyhnout. 1. Bolest hlavy

ulehnutím do postele s mokrými vlasy, riskujete mít silné opakující se bolesti hlavy, protože vlhkost způsobuje náhlé změny tělesné teploty.

Wrap vlasy s ručníkem mohlo zhoršit problém, protože v tomto případě se vlhkost se udržuje po delší dobu.

ovlivňuje cirkulaci pokožky hlavy azvyšuje krevní tlak. Kvůli zvýšenému tlaku dochází k bolesti, která může zabránit spánku.

vlasy křehkost 2. Pokud se obáváte o své vlasy, aby bylo silné a zdravé, byste se měli vyhnout použití šamponu ve sprše před spaním, jak je to možné.

To vede k vážnému oslabení točivého momentu, který se časem stává náchylný k křehkost a zhoršení. 3. Kožní infekce

spaní s mokrými vlasy zvyšuje riziko kožní infekce, protože bakterie dostat perfektní živnou půdou pro.

Na rozdíl od mytí hlavy v denní době, nemáte dostatek času, abyste vlasy dobře vysušili přes noc. Teplo vašeho postele vytváří dokonalé klima pro chov hub a bakterií.

V důsledku toho může kůže na vlasu a okolních oblastech způsobit podráždění a dokonce i houbové infekce. 4.

svědění a otok hub, které proliferují na kůži poruchového mokré vlasy mohou způsobit nepříjemné svědění a zánět dokonce i poté, co vaše vlasy suché.

Tento problém se může opakovat a při nesprávné léčbě trvá několik dní. 5.

alergie a nachlazení změny tělesné teploty, které se vyskytují v průběhu spánku s mokrými vlasy, můžeoslabit imunitní systém a způsobovat alergie a nachlazení.

Vlhkost se udržuje několik hodin, což vede k oslabení ochranných mechanismů. To umožňuje některým virům a bakteriím napadnout tělo. 6. mastné vlasy

spánku po dobu několika hodin, s mokrou hlavou, obvykle zvyšuje přebytečný tuk na vlasové folikuly začnou produkovat jako lepkavé textury.

To je důsledek změn v mazových žláz, která na oplátku vede k nevyvážené hodnotě pH pokožky hlavy.

V důsledku toho se probudíte s nepříjemnými, matoucími a ošklivými vlasy.

7. Svalová bolest

I když bolesti svalů mohou být způsobeny mnoha faktory, nelze vyloučit, že se spouští mokré vlasy.

změny tělesné teploty, což je reakce na chlazení může nejen způsobit problémy s krevním oběhu, ale také způsobit svalové křeče a napětí.

Zapomeňte na nespavost pomocí těchto pět dýchací techniky

Pokud jste tvrdě pracovat a zběsilé tempo života, nepropadejte panice, protože tam jsou speciální dýchací techniky pro spánek, který by měl přijmout


5 Důvodů, proč přestat nosit boty na podpatku

5 Důvodů, proč přestat nosit boty na podpatku

Pata boty jsou pravděpodobně jen boty, které ženy nosí nejčastěji. Vzhledem k různým tvarům, barvám a velikostem si každý může zvolit pár pro sebe, postavit se na pozadí ostatních a jasně vyjádřit svou osobnost. Nicméně po dlouhotrvajícím nebo pravidelném nošení takových obuvi mohou existovat určité zdravotní účinky, které by měly být vzaty v úvahu dříve, než se zamyslíte nad estetikou.

(Užitečné návyky)

5 Tibetských cvičení pro všechny svalové cvičení návyků

5 Tibetských cvičení pro všechny svalové cvičení návyků

Užitečné tréninkové všechny svaly není vždy snadný úkol, zvláště pokud se snažíme, aby to za pouhých 10 minut. Věnujte pozornost těmto tibetským cvičením, které vám pomohou. Nepochybně si všimnete rozdílu, jakmile tyto cviky vyzkoušíte. Cvičení 1 Chcete-li první výkon této činnosti všechny svaly stačí sladit postoj.

(Užitečné návyky)