Semena jsou bohaté na vápník


Semena jsou bohaté na vápník

Jsme zvyklí věřit, že mléčné výrobky jsou snad jediným zdrojem vápníku. Ale co se vlastně děje s vápníkem z mléka? Výživáři říkají, že v mléčných výrobcích není dostatek hořčíku, takže vápník je s kostí špatně stagnuje.

Je také třeba připomenout, že mnoho lidí trpí netolerancí vůči laktóze, protože tento živočišný enzym není vždy dobře zpracován tělem. Co dělat? Protože ženy potřebují více takových dodatečných dávek vápníku k péči o sílu a zdraví kostí, v tomto článku budeme hovořit o zajímavou alternativou k získání více vápníku - semen. ???

1. Léčivé farmářské osivo

Semena Léčivé Walker nebo mušle lze snadno zakoupit v každé lékárně. Všimněte si, že obsahuje nejvíce vápníku ze všech níže uvedených možností. Milovník je dokonale vhodný pro všechny a nevyvolává žádné vedlejší účinky.

  • Sazenice jsou bohaté na vitamíny, taniny a antioxidanty.
  • Před spotřebou je třeba semena rozmrazit ve vodě po dobu 10 minut. Je vkusný a můžete vařit infuze nebo dokonce přidávat semena k různým pokrmům. Používá se také s hořčicí.
  • Kromě toho, lékárník chodítko dokonale vyléčí problém v krku, jako je infekce nebo dokonce ztráta hlasu.

2. Sezam

Toto semeno je druhé v seznamu bohaté na vápníku. Mějte však na paměti, že k použití jeho nutričních vlastností, sezam potřebuje jíst syrové.

  • Vsezamobsahuje hodně vápníku a železa. Nechť její malý rozměr nezaměňuje, protože je to semeno - přirozený zdroj vitamínů a minerálů, který je skvělý pro každodenní spotřebu.
  • Obsahuje mnoho bílkovin, polynenasycených tuků a živin.
  • Může být použit jako vynikající koření pro saláty nebo jiné jídlo, ale vždy syrové. Nikdy nepečte sezamová semínka.

3. Chia semen

Mnohokrát jsme se zmínili o výhodných vlastnostech semen Chia. Je to úžasné. Zde jsou hlavní výhody konzumace semen: Chia semena

  • - přírodní poklad vitamínů, minerálů, antioxidantů a fytonutrienty, nezbytné pro zdraví vašeho těla.
  • Obvykle se semena Chia považují za super potraviny, protože denně dodávají hodně energie a také obsahují živiny rostlinného původu, bílkoviny a mastné kyseliny. Kromě toho spotřeba neovlivní váhu!
  • Můžete přidat semena chia k vašim koktejlům nebo vašim oblíbeným nápojům. Získáte skvělý přírodní zdroj vápníku každý den.

4. Lněné semínko

Máte lněná semena doma? Pokud tomu tak není, nezapomeňte jej koupit v lékárně nebo ve specializovaném obchodě. To je skvělý zdroj vápníku, který posílí vaše kosti, postará se o zdraví a pomůže zabránit vzniku dalších kilo.

  • Semena lnu jsou velmi bohaté na vlákniny a vitamíny.
  • Lněné semeno bojuje se zánětem a stagnací tekutin.
  • Postará se o vaši pokožku, posiluje vlasy a nehty.
  • Semena lnu mohou být přidány na jogurty, limety nebo dokonce saláty. Pokud chcete vařit koláče a dezerty, bude se také chutnat v lahůdkách. Bude se vám líbit

5. lotosová semena

Už jste někdy slyšeli o lotosových semenách? Je to prostě neuvěřitelné! Chutné, kyselé a bohaté na vápník.

  • Lotus osivo zpomaluje stárnutí.
  • To je zdroj bílkovin, hořčíku, draslíku a fosforu.
  • Pomáhá bojovat proti škodlivému cholesterolu a také obsahuje mnoho železa, zinku a dalších oligoelementů.
  • Ve východní medicíně je toto semeno považováno za velmi léčebné, zvláště u onemocnění srdce a kostí.
  • Spotřebujte to správně: pořiďte 100 gramů semena a vařte 20 minut. Jezte jako mandle. Samotné lotosové semeno je opravdu velmi užitečné, i přes určitou hořkou chuť.

6. Slunečnicová semena

Kolik slunečnicových semen si jíst na jeden den? Doporučujeme konzumovat jednu nebo dvě polévkové lžíce, jinými slovy 20-40 gramů. Všimněte si, že pro získání maximální dávky vápníku, slunečnicová semena jsou nejlépe konzumovány surové a sušené. Nemusíte přidávat sůl, protože, jak již víte, negativně ovlivňuje zdraví těla, i když to přispívá k chuti jídel.

Víte, co přesně užitečné vlastnosti vlastní slunečnicová semena? Zde jsou:

  • V semenech slunečnice obsahuje mnoho mastných kyselin.
  • Je také bohaté na minerály, jako je fosfor, draslík, hořčík, vápník ...
  • Vylepšuje krevní oběh.
  • Vzhledem k vysokému obsahu draslíku a hořčíku jsou slunečnicová semena velmi užitečná pro odstranění únavy a stresu.
  • Je také třeba věnovat pozornost fosforu a hořčíku, které jsou obsaženy v semenech, protože jsou velmi užitečné pro zdraví mozku.
  • Kromě toho obsahuje lněné semínko hodně kyseliny listové.
  • Toto semeno posiluje váš imunitní systém tím, že posiluje ochranu těla.
  • Věděli jste, že je to také skvělý způsob, jak tělo nasytit potřebnou dávkou vitamínu B1? Díky tomu můžete eliminovat nervové napětí a únavu. Je to velmi chutné!


Tyto 6 domácí prostředky pomohou léčit tinnitus

Tyto 6 domácí prostředky pomohou léčit tinnitus

Předtím, než mluvit o tom, jak léčit tinnitus, je třeba určit hlavní charakteristiky této nemoci. Tinotheus nebo tinnitus je nepříjemný příznak, který se může objevit nepřetržitě nebo v určitých intervalech. Jedná se o tichý nebo hlasitý zvuk v jednom nebo obou uších, který někdy doprovází bolesti hlavy, nespavost a problémy učení.

(Lidových opravné)

Domácí prostředky pro drozd

Domácí prostředky pro drozd

Vaginální droždí infekce způsobené mikroorganismy, které se obvykle nacházejí ve zdravé pochvy. Jednou z nejčastějších příčin vaginy je plísňová infekce Candida albicans, která způsobuje příznaky, jako je výtok, zápach, svědění a zarudnutí stydkých pysků, v některých případech, šíření zarudnutí na horní části stehna.

(Lidových opravné)