11 Toxické fráze, které by neměly být v našem vnitřním dialogu


11 Toxické fráze, které by neměly být v našem vnitřním dialogu

užitečné návyky Pravděpodobně jste také zaznamenali tento zajímavý jev svého bytí. Ve skutečnosti dialog v násnikdy nezastaví, a díky tomu víme, že vaše vnitřní a vnější svět.

Umožňuje nám pochopit a pochopit, co se děje kolem. Je snadné si představit, jak důležité je pro naše emoční a duševní zdraví.

Přestože případě, myslíme si, že myšlenky přicházejí a odcházejí, ale ve skutečnosti je konstantní interakce mezi naše myšlenky a jak se chováme, jak se cítíte a jak vnímat prostředí. Není divu, že Epictetus řekl

: „Není to to, co se ti stane, ale jak budete reagovat na to“.

zdravé vnitřní dialog - zdravý životní

Řídíme svůj osud, pocity a jejich akce v souladu s našimi hodnotami a názory.

způsobena vnitřním dialogem, víry a myšlenky vyvolat emoce, které jsou schopny velmi silný vliv na nás a narušovat naše vnímání reality.

Například jsme alespoň některé z těchto zhoubných názorů: „Je nezbytné, aby jakékoliv jiné schválení cen,“ „Štěstí může přijít k nám setrvačnosti, aniž by úsilí“, „Chyba za účelem získání požadovaného přináší velké zklamání.“

Pak jsme ho vyprávět o takových frází, které by nikdy neměly být slyšen v našem vnitřním dialogu:

také doporučujeme čtení: Chcete-li mít čisté svědomí, mluvit a dělat to, co musí

1. „mám podaří všechny jejich snahy a záležitosti „

v životě neměli kategoricky podíl na“ vítěze „a“ poražené ". Polarizované myšlenky a prohlášení, například "vše nebo nic", neprospějí.

Porážky se často stávají příčinou dalšího úspěchu. Uvědomte si, že to je kvůli poruchám Lidstvo má mnoho důležitých objevů, včetně rentgenových paprsků a penicilin.

2. „Pokud se to nepodaří, jsem neschopný člověk,“

znovu připomenout, že chyby a zdánlivě neúspěšné snahy často vedou k úspěchům tak destruktivní myšlenky neúspěchu. Vždy dát novou šanci zkusit to znovu a znovu, protože to je to, co přispívá k dosažení svých cílů.

3. „Pro štěstí, musím přijetí a schválení od ostatních“

S takovými vírami se setkáváme poměrně často. Samozřejmě je důležité, abychom všichni věděli, že nejsme ignorováni nebo odpuzováni, ale nemůžeme uspokojit očekávání všech lidí kolem nás. To by mělo být uskutečněno a pochopení by nám mělo pomáhat v první řadě sami.

4. "Naštěstí nemám" druhou polovinu ". Bez ní nemůžu žít. "Taková myšlenka se objevuje z chybného vnímání lásky k sobě a ostatním. Láska musí být reciproční, rozmanitá, nestranná a bez povinnosti daní.

Pokud se ve vztazích láska prolíná se závislostí, pak takové vztahy jsou katastrofální.

5. "

Pokud s mnou nesouhlasíte, nemám vás rád""Samozřejmě, že mě nikdo oceňuje, protože je mi jedno". "Moje osobní hodnoty závisí na tom, co si o mně myslí ostatní." Bohužel takové myšlenky nejsou izolované a pro mnohé lidi kritika odpovídá odmítnutí.

Jak Ralph Waldo Emerson kdysi řekl:

"Doufám, že nikdy nepřijdu tak hroznou chybu a nepřijmeme nikoho o kontroverzní kontrole nad pronásledováním." 6.

"Nemůžu se postavit, když ostatní ukazují, co mám dělat." Samozřejmě musíme být zodpovědní za naše činy, ale neměli bychom se úplně otočit, když někdo nabídne náš názor či radu. Spolupráce a podpora by nám neměla zabránit v prosazování a posilování naší identity, pomáhá nám růst a zlepšovat se.

7.

"Nemám dostatek znalostí, dovedností nebo cokoli jiného"

"Nemůžu! Nezkuste to ani zkusit, protože to ještě nebudu. " V reakci na takové myšlenky a fráze chceme připomenout jednu velmi důležitou pravdu k životu: "Pokud věříte, že můžete udělat víc, než vy nemůžete, pak budete přesvědčeni o pravdě."

To znamená, že touha je rovná vaší schopnosti a prvním krokem k tomu je pokusit se znovu a znovu.

To, co věříme, určuje naše činy a chování. To je důvod, proč se tak často obáváme toho, o co se bojíme, protože jsme o to žádali. Toto se nazývá efekt Oedipus. 8.

"Nikdo nemůže věřit, musíte být vždy v stráži"

Nedůvěřujeme lidem, protože víme, že dělají chyby a děláme chyby, a proto se snažíme zachránit sami sebe. Mírná bdělost v určitých situacích je pravděpodobně oprávněná, ale

pokud pro ni neexistují žádné objektivní důvody, pak způsobuje škodu

. To by nemělo být zapomenuto, protože díky nedůvěře jsme zamčeni v sobě, odděli jsme se od ostatních a omezujeme náš rozvoj. 9."Jsem lepší nebo lepší než všichni ostatní"

Nikdo není cennější než někdo jiný. Pokora je základem slušnosti a čestnosti. Pocit nadřazenosti nad ostatními vyvolává povrchní postoj, ale o to není nic dobrého. Slávný filozof Socrates je dobře známý pro toto prohlášení: "Jediná pravá moudrost je vědomí toho, že nic nevíme." Tato fráze se zdá být kontroverzní? Možná jen na první pohled. V každém případě stojí za to přemýšlet.

10.

"Jsem bezvýznamná"

Měli bychom všichni zapomenout na takovou věc, jako k ničemu. Pokud si myslíme, že pro nás není užitečné, pouze to povede ke ztrátě motivace a zanedbání našich ambicí a zájmů. 11.

"Nezasloužím si lásku"

V takových situacích musíme říci, že si zasloužíme to nejlepší. Když nás někdo opustí, utrpení je nevyhnutelné, ale vždycky stojí za to připomenout si předcházející frázi a věřit, že jediná pravá láska žije uvnitř nás.

Takováto myšlenka by nám měla pomoci

vyloučit iracionální potřebu vztahů a pokušení

, které jsou často zaměňovány s magickým smyslem lásky. Všechny fráze s podtextem "Musím udělat" nebo "musí být" jsou pro nás rozhodně potenciálně negativní.Tyto myšlenky by neměly být povoleny na gravitaci, s nimi můžete zvládnout takto:

Chtěli byste ještě víc vědět? Přečtěte si, jak negativní emoce poškozují tělo

Přijměte skutečnost pouze

dokázané skutečnosti a to, co pozorujete

  • . Pokud se nepodaříme jednoho dne, neznamená to, že jsme bezmocní. Během našeho života máme čas dělat stovky případů, které dokazují, že přinášíme mnoho výhod. Vážně přijmout pouze ty návrhy, které mají logické zdůvodnění a nevyvolávají protiklady. Pokud povolíme rozpor, pak budeme zklamáni tím, jak hodnotíme naši vnitřní podstatu.Být schopen vnímat nové informace a v případě potřeby připravit
  • udělat nějaké změny ve svých názorech.
  • Taková flexibilita a tolerance v myšlení nám pomáhá vytvářet zbytečné překážky a cítit se pohodlně. Nemělo by být nemožné něco schválit nebo odsoudit. Když děláme kategorické úsudky o "všem nebo nic", úplně z nás skrýváme všechny příležitosti, které se neshodují s naší realitou. Doporučujeme proto vyhnout se frázím jako "všichni nebo nikdo", "teď nebo nikdy" a tak dále.
  • Není třeba hodnotit podstatu člověka, je lepší vyjádřit jeho postoj k určitým situacím. Místo toho, aby bylo "bláznivé nebo bláznivé", je lepší říci, "chováš se jako blázen". Je důležité se podívat na okolnosti

  • z hlediska pravděpodobnosti a ne nepopiratelné důvěry
  • . Například „Možná to bude těžké, ale budu se snažit“zní úplně jinak, než „Nemohu, nejsem schopen / sekundu přemoci ji“ . Stává se, že si lidé uvědomují, že zkreslují pravdu, ale nemohou měnit jejich vnímání.Zkuste určit, které faktory ovlivňují vaše přesvědčení a

pokuste se vidět alternativní pohled

, i když jste přesvědčeni o jeho správnosti. Hledejte řešení, vyzkoušejte důkazy a srovnejte své předpoklady s realitou. Pokud máte pocit, že nemůžete ovládat své myšlenky ovlivnit chování a odvodňuje vy, tak proč ne se obrátit na psychologa a získat nezbytnou podporu specialistu.Použité literatury:

Ellis, A. (2001).

Překonávání ničivých přesvědčení, pocitů a chování: nové směry pro racionální emoční chování terapie

  • . Knihy Prometheus.(od Eng:... A. Ellis „Překonání destruktivní přesvědčení, pocity a chování nových směrech racionální terapie emotivní chování)


    šPatné návyky, které zhoršují srdeční zdravotní návyky

    šPatné návyky, které zhoršují srdeční zdravotní návyky

    Užitečné pozoruhodné, že připevnění trochu úsilí, můžete snadno změnit některé návyky, které jsou škodlivé pro zdraví srdce. Pokud se postaráte o sebe, pak se budete moci vyhnout problémům, s nimiž se pravděpodobně nebudete chtít vyrovnat. Upravte tyto osmi zvyky právě teď. 1. Sedět velmi dlouho Pravidelně hrajete sporty?

    (Užitečné návyky)

    Máte čas dělat sporty? Samozřejmě!

    Máte čas dělat sporty? Samozřejmě!

    V dnešním světě se sedavý životní styl promění v ostré nepřátele dobrého zdraví a pohody . Bohužel stále více lidí spadá do své zákeřné pasti každý den. Pracujeme po celou dobu v práci u kancelářského stolu a domácí úkoly často vyžadují práci s papírem. Při studiu mladých lidí stráví spoustu času sedět u stolu.

    (Užitečné návyky)