Nejčastější chyby ve stravě


Nejčastější chyby ve stravě

Dodržujte dietu na dlouhou dobu - to je skličující úkol. Mnoho lidí začíná stravu, čeká na výsledek hned, ale pak, aniž by si uvědomili změnu, ztrácejí víru. Nicméně, zřejmě oni dělali jisté chyby ve stravě, které je přimělo kapitulace. Některé faktory, jako například: nedostatek informací o produktech nebo dopad některých

návyků na tělo, mohou vést k nevhodnému stravování. Chcete-li se vyhnout zklamání z stravy,

je vhodné vyhnout se některým chybám. Přeskočit recepty na jídlo

Chřipkové chyby začínají pochopením procesu. Strava není zmeškané jídlo. Naopak, jde o

vyhýbat se silnému hladu při čekání na jídlo. Pokud

metabolismus pracuje nepřetržitě, s častou spotřebu zdravé, nízkokalorické jídlo, spálíte více tuku.Buďte opatrní s "tuky" potraviny

šetrné k životnímu prostředí, zelené a "odtučněné" potraviny jsou nyní v módě. Nicméně, v mnoha případech

je to opravdu jen podvodný balíček. Někdy máme tendenci

jíst více, pokud považujeme potraviny za užitečné. Je důležité být o těchto výrobcích dobře informováni, než začnete nadměrně konzumovat. Alkohol a sůl To jsou dvě významné překážky diety. Přidání

příliš mnoho soli způsobí retenci tekutin, stejně jako hypertenze.

Rovněž se nedoporučuje pít příliš mnoho alkoholu, pokud jste na stravě, i když je to jen o víkendu. Spotřeba nedostatečného množství tekutiny

Aby byla zajištěna účinnost stravy, je nutné spotřebovat dostatek vody.

Potřebný

pít dva až dva a půl litru vody nebo jiné ne-uhličité nekalorické nápoje denně. Jiné skvělé nápoje během stravy - to je rostlinné vývary, přírodní ovocné šťávy a čaje. Pospěšte si

Nejlepší způsob, jak jíst, abyste se vyhnuli přejídání, je sedět a jíst a dělat jiné věci současně.

Tímto způsobem můžete

jíst mírné porce, dobře žvýkat, pitnou vodu. Přeskočit snídani Snídaně je životně důležité jídlo pro metabolismus začít a fungovat správně.

Zde začíná den, a proto musíme zvýšit dodávky energie.

Pokud vám chybí snídaně, vaše tělo bude používat vlastní zásoby energie. Dalším důsledkem je, že tělo nebude plně absorbovat to, co budete jíst po tomto, a proto se může změnit na tuky.

Nedostatek spánku Je nutné dost odpočítat pro normální fungování metabolismu. Někteří odborníci říkají

, že můžete zhubnout i během spánku, pokud máte dostatek odpočinku.

špatný spánek dělá vaše tělo práci navíc a také

vyžaduje více potravin, aby kompenzoval nedostatek energie. Nerobte sport

Dieta by měla být vždy doprovázena konstantní mírné cvičení.

30 minut chůze je skvělý boj proti sedavému životnímu stylu a spálení nadbytečného tuku.

Dodržujte zvláštní stravu Diet musí být osobní. Je nesprávné sledovat příklady hvězd z časopisů nebo se držet stravy přítelkyně, která klesla.

Jen proto, že tato strava byla účinná pro jednu osobu, neznamená, že bude fungovat pro všechny.

Expert, který vyvíjí dietu, musí vzít v úvahu životní styl, plán a potřeby každé osoby. Stálý denní

Hubnutí není jen o ztrátě hmotnosti, ale také o ztrátě tuku. Denní vážení může vést k posedlosti váhy.

Nepoužívejte sacharidy

Odmítnutí všech potřebných živin není nejlepší volbou. Je také důležité si uvědomit, že prakticky každý výrobek má nečistoty: většina produktů se skládá ze směsi uhlohydrátů, bílkovin, tuků a podobně.

Doporučuje se zvolit sacharidy s

nízkým glykemickým indexem jako jsou obiloviny a zelenina.

Pokud jde o chléb, odborníci říkají, že nemějte váhu z vašeho chleba.Není taková věc jako dobré a špatné jídlo, je to spíše nepřijatelná strava.

Nepoužívejte se čas od času. Musíte být realističtí.

Strava, ve které někdy neumožňujete užít si své oblíbené pokrmy, nebude možné.

Skutečným účelem stravy je, aby byla životaschopná a umožnila, aby se člověk držel.

Kromě toho by měla být strava plánována tak, aby osoba mohla pokračovat v jeho profesním a společenském životě. Pokud osoba na obchodní večeři, kde se nemůže držet stravy, pak dnes večer, můžete jít trochu za hranice.

Jak vařit lahodný zeleninový vývar pro hubnutí Pokud chcete zhubnout, aniž by byla obětována nic, a ne hladovět, budete postupně zahrnuty do stravy dobré návyky v zdravým způsobem.


2 Jednoduché cvičení pro spalování kalorií 300

2 Jednoduché cvičení pro spalování kalorií 300

Hubnutí Cvičení je jedním z nejlepších způsobů, jak spálit kalorie nahromaděné v těle a může nakonec způsobit přibývání na váze. Dnes je spousta způsobů, jak cvičit, a už nemusí chodit do posilovny každý den, aby těžit z cvičení. Ve skutečnosti, aniž byste opustili domov můžete strávit několik minut na malém pozemku aktivovat a vypálit přebytečný tuk, který vás obtěžuje.

(Ztráta váhy)

5 Kroků ke ztrátě hmotnosti se snídaní a večeří

5 Kroků ke ztrátě hmotnosti se snídaní a večeří

Snídaně a večeře jsou důležité jídla . Pokud ho přeskočíte, výrazně to ovlivní vaše zdraví. Pokud však jíte špatné jídlo ráno a večer, není to nic lepšího. Nezapomeňte, že nejlepší dietu a že neustále podporuje metabolickou aktivitu. Proto tělo reaguje, když nám chybí jídla. Například pankreas musí produkovat více inzulínu .

(Ztráta váhy)