Nejlepší cvičení pro zvýšení hýždě


Nejlepší cvičení pro zvýšení hýždě

Health jen několik jednoduchých cvičení, která pomáhají udržet tón a zvýšit svalovou hmotu hýždě, aby vypadaly plnější. A nemusíte být vždy doma nebo v posilovně. Některé z nich můžete udělat jinými každodenními záležitostmi.

V tomto článku budeme vysvětlovat krok za krokem cvičení ke zvýšení hýždí. Můžete je dělat každý den bez komplikací a bez nutnosti věnovat spoustu času. Zabrání také ztrátě elasticity hýždí.

Zahřátí: chůze

Předtím, než uděláte cvičení, je nejlepší teplé svaly teplé. Nejjednodušší způsob, jak to udělat, je chodit rychle po dobu pěti až deseti minut, což umožňuje aktivovat krevní oběh.

Švihadlo skákání přes švihadlo - Jedním z nejúčinnějších cvičení, který pomáhá posílit hýždě a stehna. Může být také použit jako zahřátí a na začátku série cvičení. Musíte začít jen s několika skoky, a pak postupně zvyšovat jejich počet denně. Ujistěte se, že skočíte příliš vysoko, ale dostatečně pro to, abyste šli dolů. Udělejte tona dosah ruky.

Lezení po schodech

Toto cvičení je k dispozici všem! A to je jeden ze způsobů, kterými mohou lidé během dne pracovat. Zapomeňte na výtah a vždy jděte po schodech. Pomalu zvyšujte počet schodů každý den. Měli byste se vždy pokusit jít nahoru a dolů, protože každý z těchto pohybů zahrnuje různé svaly. čekání, stojan

Další cvičení Dalo by se to v průběhu dne je korystatysya každou příležitost, když stojíte na něco čeká: červené světlo na výtahu, stojící v řadě, atd.

stojí krásně a rovně, rovnoměrně dělí váhu na obě nohy. Pomalu zatěžujte a uvolněte každý hýždě. Tyto slavné sání

Squats jsou jedním z nejlepších cvičení pro

zvýšení hýždí . Zahrnují také svaly kyčle.Uspořádat nohy tak, že boky jsou na šíři ramen a pokrčte kolena, jako by jít sednout. Ujistěte se, že záda je vždy přímá a že kolena nikdy nepřesahují prsty. Při tomto cvičení držte ruce vpředu. Pomalu zvedněte tělo a uvolněte ruce.

Můžete také provést toto cvičení tím, že opíráte záda na zeď na podporu, přiléhající rovně při pohybu dolů. V tomto případě umístěte nohy do vhodné vzdálenosti od zdi.

Začít s 15 dřepy a každý den ke zvýšení jejich počtu na všech čtyřech 5.

Jedná se o velmi silný výkon a budete rychle zjistíte, že posiluje vaše hýždě.

Stojte na všech čtyřech. Doporučujeme, abyste pod kolena vložili podložku nebo něco měkkého, aby se předešlo nepříjemnostem. Stojte rovně, zadní část je rovná a vodorovná a břišní svaly jsou napjaté. Držte ruce rovně vzpřímeně. Další možností je položit lokty na podlahu tak, aby vaše ruce nebo záda neublížily.

Zatáhněte za nohu, krásně a rovně, zvedněte ji a dolů, aniž byste se dotýkali země. Opakujte druhou nohu.

Po tom, ohýbejte koleno v pravém úhlu, zvedněte jej a znovu jej spusťte.

Bridge Chcete-li provést toto cvičení, ležet na zádech, protáhnout nohy pokrčte kolena na šířku boků. Vytáhněte ruce po těle. Pomalu zvedněte své tělo nad zem, pevně stiskl vaše břišní svaly a hýždě, takže se nic nestalo. Zvedněte co nejvíce. Pak pomalu dolů a položte záda na podlahu. Toto cvičení se nedoporučuje těm, kteří trpí zkreslením páteře (když je páteř ohnut dopředu).

Cyklistika

O víkendech nebo kdykoliv, kdy můžete jet na kole, nezapomeňte na tuto možnost. To je skvělý způsob, jak udržet hýždě a nohy v tónu obecně.


Make-up může být škodlivé pro zdraví

Make-up může být škodlivé pro zdraví

Pro většinu žen make-up je oblíbený kosmetický výrobek a velkou pomoc při zlepšování vzhledu kůže a obličeje. Již mnoho let se kosmetický průmysl zabýval vývojem a výrobou tisíců kosmetických přípravků, které uspokojují potřeby každé ženy. Nicméně, nevědomost o tom, jak správně používat nebo špatné zvyky o jejich použití, vedly k nárůstu návštěv dermatologů kvůli kožním problémům.

(Krása)

Co bych měl udělat, aby růst řas Health

Co bych měl udělat, aby růst řas Health

Každý den člověk upustí určité množství vlasů. Stejně tak mohou řasy vypadnout a růst. Pokud vaše řasy poshkodylys řasenky z častých škubání a barvení řas, budete muset čekat déle, dokud se opět růst. délka kurzu a zdravější hledají řasy u člověka je dána genetikou, ale tam jsou některé přírodní způsoby, jak urychlit růst řas.

(Krása)