Nejlepší cvičení pro tón nohou


Nejlepší cvičení pro tón nohou

Nohy jsou velmi obtížné udržet v tónu. Nicméně, s pomocí vhodných cvičení, můžete získat dobré výsledky za poměrně krátkou dobu. Neváhejte se seznámit s těmito úžasnými cvičeními pro váš tón nohou.

Vytvořte svaly, abyste se zbavili tuku

Pravděpodobně jste neměli ani tušení, že nejlepším způsobem spalování tuku je vytvoření svalové hmoty. Faktem je, že tělo využívá spoustu energie při zvedání hmotnosti, a proto spalujete kalorie. Tělo bude po cvičení potřebovat více kalorií k obnovení tkáně, která je "roztrhaná" nebo natažena během cvičení. Vzhledem k tomu, že největší svaly jsou v nohách, nikdy je nezastavujte. Jízda na kole (na stacionárním kole nebo na běžném kole), jogging nebo používání orbitálu v posilovně nestačí. Budete také muset dělat svalové posilovací cvičení ke zlepšení tónu nohou a zhubnout. Takženamísto spalování kalorií se zaměřuje na tvorbu svalů.

Dále vám řekneme o některých nejlepších cvičeních pro tón nohou. nejlepší cvičení na tón nohy

dřep na jedné noze:

budete pracovat svaly na přední a horní části nohou. Udělejte krok vpřed s pravou nohou a přesuňte levou nohu zpět. Ohnout kolena a naklonit tělo (od boků) k podlaze. Účelem cvičení je dotýkat se levé nohy podlahy nebo přiblížit se k ní co nejblíže. Snažte se neplačit pravou nohu dalšími prsty. Chcete-li se vrátit do původní polohy, klikněte na pravou patu. Pro každou nohu proveďte tři přístupy s 12 opakováními. Když ovládáte techniku, vzít každou ruku na váhu, pak to bude další cvičení, jak nějak diverzifikovat cvičení.

  • Zvedání nohou: takové cvičení zahrnují přední a zadní svaly. Postavte se před lavičkou nebo seberte žebřík. Zvedněte pravou nohu a vystoupte na žebřík nebo lavičku. Zvedněte levou nohu a umístěte ji vpravo. Nejprve dolů pravou nohu a potom levou. Vždy držte záda rovně a svaly břicha se utažte (stiskněte "kostky"). Toto cvičení opakujte 12 krát a změňte pořadí zvedání nohou. Vezměte dva přístupy ke každé noze. Když ovládáte tuto techniku, přidejte závaží, abyste působili proti nim.

  • Energetické dřepy: , které potřebují ke svému pravidelnému sportovního tréninku na posílení nohou a udržet je v dobré kondici. Stojte a položte nohy na šířku ramen. Ohnout kolena a spadnout vaše tělo, jako byste sedět na židli. Ujistěte se, že kolena nejsou ohnutá dále než prsty. Sedněte velmi ostře a vydechněte. Vyrovnejte si ruce a roztáhněte ruce pokaždé, když dřepáte. Ovládejte své pohyby. Rychlost bude záviset na vašem zdravotním stavu. Za prvé, cvičení může zdát skličující, ale postupně pryzvychayitesya vy to rychleji a zůstat v této poloze po delší dobu. Opakujte tolikrát, kolik můžete.
  • Rope: Toto cvičení nejen brousit svaly nohou, ale paže. Vaše nohy by měly být na šířku boků. Lokty by měly být ohnuty v úhlu 90 stupňů, a ruce by měly být směrem ven pod úhlem 45 stupňů. Vezměte dva přístupy k patnácti skokům. Relaxujte po dobu 30 sekund a zopakujte znovu. Snažte se zvýšit rychlost vždy. Krok:

  • toto cvičení spojuje aerobiku s tvorbou svalů. Zjevnou výhodou je, že můžete dělat to za hudbu doma (nebo koupit obyčejný Build it yourself), nebo sportovní klub s mnoha ženami, které budou ještě zábavnější. Toto cvičení dokonale pomáhá posílit vaše nohy a udržet je v tónu. Případně můžete použít žebřík. Pokuste se změnit stepi, ale nikdy nezapomínejte na rovnou chrbát.
  • Klouby: je to efektivní technika, která může být zpracována doma. Stojte a položte nohy na šířku ramen. Zkuste zůstat na špičkách prstů co nejdéle. Pomalu se sejměte a položte nohu zcela na podlahu. Odpočiňte na několik vteřin a opakujte. Pro každou nohu proveďte tři přístupy s 10 opakováními. Nespěchejte. Proveďte toto cvičení pomalu, abyste předešli akutní bolesti. Tak tele (boční a zadní nohy), jsou v dobrém stavu.
  • „most“: tohoto cvičení přispívá k posilování svalů hýždí a dolních končetin, to lze udělat doma nebo v tělocvičně. Je to skvělé pro většinu žen, které se chtějí jednou a navždy zbavit celulitidy. Dejte na podlahu rohož nebo deku. Položte si tvář nahoru, ramena by měla ležet na obou stranách těla. Ohněte nohy tak, aby byly podrážky pevně na podlaze. Zvedněte pánev nahoru a zůstaňte v této poloze co nejdéle. Pokuste se postavit "přímý most", dokud budete mít dostatečnou sílu. Chcete-li dosáhnout vyšší účinnosti, přiložte váhu na břicho (začínáme s malou hmotností).


5 Přírodní prostředky k redukci vrásek na krku

5 Přírodní prostředky k redukci vrásek na krku

Health chtějí redukovat vrásky na krku? Možná, že tyto známky stárnutí vás příliš netrápí? Pokud se o ně ale stále obáváte, vyzkoušejte následující: Co způsobuje vrásky na krku? Existuje mnoho faktorů, které přispívají k tvorbě vrásek na krku a dalších částí těla. Patří mezi ně: věk; podvýživa; špatná péče o pleť; prostředí Protože všechny tyto faktory a rychle peresushuyetsya naplno, av důsledku toho se stává slabší a náchylnější ke vzniku vrásek vliv na pokožku.

(Krása)

8 Jednoduchých tipů zkrotit nepoddajné vlasy

8 Jednoduchých tipů zkrotit nepoddajné vlasy

Beauty Vlasy má tendenci rozdělit, pádě, hubený ... A vůbec, může docházet ke ztrátě lesk a krásu. Proto je nezbytná péče o všechny typy vlasů. Problém nezbedných, kudrnatých vlasů má mnoho důvodů. Ty mohou být chemické zpracování s použitím fén na suché žehličky nebo rovnání poškozených vlasů a kulmy je následující: Chcete-li mít kudrnaté vlasy, ale také vysušovat ji.

(Krása)