Nejlepší a nejhorší olej na vaření pro své zdraví


Nejlepší a nejhorší olej na vaření pro své zdraví

Zajímavá fakta V posledních desetiletích, tuky získal špatnou pověst jako jeden z hlavních příčin obezity, což vede k obezitě, a má také za následek řadu dalších vážných zdravotních problémů.

Ale některé studie ukázaly, že tam jsou vlastně zdravé tuky, mají být přijata určitá množství, aby tělo a orgány fungují správně.

Jedním z hlavních zdrojů tuku ve stravě je olej používaný k vaření. Většina jedlé oleje jsou rostlinného původu ačkoli nějakého zvířete a bylo prokázáno, že jsou škodlivé pro vaše zdraví.

Mnoho lidí si myslí, že rostlinné oleje jsou zdravé pro zdraví. Někteří z nich opravdu doporučují, zatímco jiní jsou vystaveni léčbě, která poškozuje tělo.

Pro ty, kteří se obávají, co olej použít k vaření, V dnešním článku se budeme vám seznam, který ukáže rozdíl mezi nejhorší a nejlepší oleje na vaření, tak čtěte dál!

nejlepší pro vaše zdraví vaření olej

jedlé oleje nejsou škodlivé pro zdraví - ty, které se skládají z polynenasycených a mononenasycené mastné kyseliny, také známý jako „dobré tuky“.

Olivový olej

Bezpochyby užitečný rostlinný olej č. 1 je olivový olej. To je hlavní produkt a hlavní složka ve středomořské stravě. Jedná se o mononenasycený tuk, který má vynikající kardiovaskulární účinky.

nejlépe olivový olej si můžete koupit - olej, který vidzhymaly při nižších teplotách. Studené točení pomáhá udržovat polyfenoly zdravé. Kokosový olej

I s vysokým obsahem nasycených tuků jí přinesl špatnou pověst, nedávné studie ukázaly, že kokosový olej je ve skutečnosti velmi užitečné.

Většina nasycených tuků obsažených v oleji, známý jako triglyceridů, že tělo je schopné přeměnit na energii spíše než tuk.

kokosový olej má antibiotické a antimikrobiální vlastnosti, které chrání tělo před různými druhy patogenů. Je také zdrojem energie pro mozek a udržuje zdraví těla. Nepřepínejte kokosový olej a nekombinujte ho s jinými typy olejů.

Sezamový olej

Tento olej je běžný v asijské kuchyni. Je to známý zdroj mononenasycených tuků. Jeho hlavní výhody jsou kvůli vysokému obsahu antioxidantů, které zůstávají i po tepelném ošetření.

Sezamový olej obsahuje také fosfatidylcholin - živiny, které úzce souvisí se zdravím mozku. Nicméně, by měl omezit použití sezamového oleje, protože to také obsahuje omega-6 mastných kyselin.

nejhorší pro vaše zdraví fritovacího oleje

Většina rostlinných olejů se prodává za nízké ceny v obchodech s potravinami jsou vyrobeny z „špatné tuky“, také známý jako trans-tuky a nasycené tuky.

Je známo, že použití těchto olejů je jednou z hlavních příčin vysokého cholesterolu.

Sojový olej sójový olej se podrobí hydrogenaci na zvýšení jeho trvanlivost a zachovat chuť. Bohužel se tento proces změní v nezdravý olej na vaření.

Aby nebylo škodlivé pro vaše zdraví, měli byste zvolit organický sójový olej. Margarín

jednou věřil, že margarín je lepší než máslo, protože je vyroben z rostlinné bázi. Ale některé studie ukázaly, že je to skutečně mnohem horší kvůli vysokému posunu zvířat.

Aby margarín, tuky se hydrogenuje proces, při kterém je svěží, krémová a chutné. To také činí škodlivé pro zdraví, zvláště pokud ho používáte pro vaření při vysokých teplotách.

sádlo sádlo - je tuk, který se rozhodly pro vaření v mnoha částech světa, díky své jedinečné chuti. Nicméně, to je konec seznamu oleje vzhledem k vysokému obsahu nasycených tuků, které mohou ucpat tepny a zvyšují hladinu cholesterolu.


Chlorofyl - nádherné přírodní prostředek

Chlorofyl - nádherné přírodní prostředek

Zajímavá fakta šťávy rostlina má mnoho pozoruhodných blahodárné vlastnosti lidského těla. Když krev zadá chlorofyl šťávu, zvyšuje metabolismus, pomáhá bojovat s nemocí, podporuje regeneraci buněk a tak dále. Chcete vědět více o přínosných vlastnostech tohoto nádherného přírodního léku - chlorofylu? V tomto článku vám o tom řekneme.

(Zajímavosti)

Nebezpečí jíst před TV

Nebezpečí jíst před TV

Zajímavá fakta mnoha domácnostech v místnosti, kde rodina večeří, je televize. Dospělí mají také večeři v přední části počítače, nikoli k „ztrácet čas“ a pokračovat v práci. Tyto dva návyky jsou pevně zakořeněné v moderní společnosti mít negativní důsledky. Přečtěte si o škodlivých účincích stravovacích návyků sledování televize v našem článku.

(Zajímavosti)