Nejpřirozenější laxativa


Nejpřirozenější laxativa

přírodní prostředky, pokud trpíte zácpou nebo chtějí zhubnout, neměli byste ignorovat tyto přírodní projímadlo. Je nesmírně nutné dodržet dávkování a nejednout více, než je doporučeno. Pokud porušíte tato pravidla, můžete mít poruchy zažívacího traktu. Vzpomínáte si na to, čtěte tento článek o nejlepších línách, které nám naše matka-příroda dala.

produkty, které provádějí projímavý funkcí

Pokud používáte tyto produkty pouze příležitostně, čas od času, můžete mít pocit, nafouklý a závažnost žaludku, což vede k občasné návštěvy záchodové místnosti. Takže jíst lépe při každé příležitosti:

Banány

Obsahují velké množství vlákniny, což z nich činí skvělé přírodní projímadlo a pomáhá trávení. Obsahují také zázračné živiny - draslík. Pokud budete jíst banány každý den, obnoví elektrolyty potřebné pro váš gastrointestinální trakt. Obsahuje také fruktooligosacharidy - organickou sloučeninu, která tvoří bakterie (jde o prospěšné bakterie) ve střevě.

Jablka

Vzhledem k vysoké hladině pektinu stimulují jablka střeva. Jezte dvě nebo tři jablka denně, abyste zabránili zácpě.

Použití meloun meloun pižmo ráno k snídani - perfektní start do nového dne, protože je velmi snadno stravitelné (ve skutečnosti se pohybuje doprava na střeva „neprodleně“ v žaludku).

Bobule

Jsou plné antioxidantů a existuje mnoho druhů bobulí, někteří se mohou ukázat být mnohem chutnější než ostatní. Nezapomeňte na jahody, borůvky, třešně a ostružiny - to jsou jen některé z druhů plodů, které vám mohou být užitečné.

Slivky

Toto je laxativum # 1, bohaté na draslík, vitamín A, vlákninu a železo. Obsahují bakterie, které jsou oba užitečné pro střeva a dobře se hodí k vyčištění tlustého střeva.

Nečistý jablečný ocet

Pomáhá zlepšovat pravidelné pohyby střev a odstraňuje toxiny z těla. Obsahuje pektin, draslík, kyselinu jablečnou, kyselinu octovou, vápník a další prvky. Doporučuje se používat organický jablečný ocet, protože obsahuje živé živiny, které nebyly podrobeny dodatečnému tepelnému zpracování.

Aloe Vera

Koření

Zázvor, šafrán a Cayenne pepř pomáhají trávení a působí jako nádherné projímadlo. Zázvor lze přidat do čaje, což vyřeší trávení. Saffron přispívá k detoxikaci jater a eliminuje karcinogenní potraviny, zatímco Cayenne pepř stimuluje tvorbu žaludeční šťávy a trávicích enzymů.

Citrusové plody

Zvláště pomeranče, stejně jako citrony a grapefruity. Jedná se o silné detoxikační látky, které "umyjí" toxiny z těla. Vitamin C v těchto plodech transformuje toxiny do stravitelného materiálu pro tělo. Pouze jedna oranžová poskytuje 15% denního příjmu vlákniny.

Mrkev

Jako jablka, obsahuje hodně pektinu a přidává vlákno do gastrointestinálního traktu. Mrkev stimuluje žaludek a podporuje detoxikaci.

Cibule

Kvůli takové složce, jako je kvercetin, jsou cibule dobře vyřešeny stažením zbytků z těla. Cibule obsahují také kyselinu listovou, vitamíny E a C, draslík a vlákninu.

Česnek

Malá část tohoto malého produktu nám poskytuje selen a alicin, což pomáhá odstranit játra odstraněním toxinů. Přidejte surový česnek do jídel pro prevenci rakoviny žaludku.

Brokolice a květák

Oba druhy zeleniny zvyšují množství glukosinolátů v těle, které stimulují produkci více enzymů. Tyto látky skutečně odstraňují toxiny. Díky nim se návštěva šatny stává přirozenější a snadnější. Do stejné skupiny můžete přidat zelí, které změkčují tok stolice ve střevech.

Rajčata

Jedná se o úžasné laxativum, které nám dodává spoustu vitaminů A, C a K. Rajčata poskytují tělu 10% denního příjmu vlákniny. Jejich složení také zahrnuje lykopen - antioxidant, který chrání před rakovinou tlustého střeva.

Omega-3 oleje

Tyto oleje jsou dostupné v lněném semínce, olivovém oleji, avokadu a konopí. Odstraňují toxiny a pomáhají mazat stěny střeva, což usnadňuje defekaci.

Leaf zelená zelenina

Tato skupina zahrnuje špenát, čekanku, vývar a mnoho dalších. Jsou to vynikající přírodní laxativa, protože obsahují vlákninu, hořčík, kyselinu listovou, vápník a vitamíny C a K. Všechny tyto prvky přispívají k trávení. Zvyšují vylučování žluče, což eliminuje veškerou zbytečnou krev a orgány.

Kokosový olej

Zlepšuje trávení a střevní funkci, eliminuje nepohodlí způsobené hemoroidy, snižuje zánět a obnovuje tkáň. Nejlepším řešením je studený lisovaný olej, který je surový a surový.

Avocado Avocado obsahuje velké množství živin, včetně draslíku, kyseliny listové a vitaminu K. spotřeba avokáda, kdo dodnes poskytují tělo s 30% denní potřeby tuku. Tyto plody jsou také zdrojem hořčíku a luteinu, což zlepšuje vstřebávání živin z jiných produktů.

Semena

Surové semena ve stravě pomohou trávit pokrmy lépe. Mohou to být kousky lněného semínka, semena Chia, dýně, slunečnice a další. Obsahuje hodně vlákniny, zinku, bílkovin a vitaminu E. Do této skupiny můžete přidat i vlašské ořechy, mandle a piniové oříšky.


Výhody Ricin oleje

Výhody Ricin oleje

Ricinový olej je dobře známý pro své přirozené laxativní vlastnosti, ale má také některé další zajímavé výhody, které by měly být vzaty v úvahu. Ačkoli lékaři tvrdí, že může být toxický v poměrně velkém množství, už dlouho se používá v lidové medicíně. Další informace o výhody ricinového oleje z tohoto článku.

(Lidových opravné)

Stravy pro prevenci osteoporózy přírodní prostředky

Stravy pro prevenci osteoporózy přírodní prostředky

Osteoporózy - stav, kdy kosti ztrácejí hustotu a tloušťku, a to zase vede k větší hrozbu zlomenin a poranění. Všechny kosti v těle může být ovlivněn touto chorobou, a proto je důležité, aby přijaly veškerá nezbytná opatření, aby se pokusila brání tímto způsobem. To je důvod, proč pro prevenci osteoporózy by měli jíst potraviny bohaté na vitamíny a minerály uvedené níže v tomto článku.

(Lidových opravné)