Nejlepší způsoby, jak bojovat proti nespavosti


Nejlepší způsoby, jak bojovat proti nespavosti

Zajímavá fakta My všichni jsme nějakým způsobem, v určitém okamžiku v životě zažili nespavost, zkroucené, obrátil se z jedné strany na druhou, se snaží najít pohodlnou pozici pro spánek a probudit se ráno a nevyspanymy unavený. Co dělat, pokud nechcete užívat léky z nespavosti, ale rád bych ráno cítil veselý? V tomto článku najdete několik jednoduchých tipů, které pomáhají překonat nespavost se zdravým spánkovým cyklem a dobrými zvyky.

Změny v typickém rytmu spánku se mohou vážně vrhnout do každodenního života a bude těžké rychle usnout. Také příčiny nespavosti mohou být: stres, úzkost, hlad a emoční tlak. Pokud je spánkový cyklus přerušen, pak ještě jednou chcete spát v mé hlavě existuje mnoho názorů, které neumožňují, aby tak učinily. A ráno, po té noci, nespavosti a meditacích, máte pocit ospalosti a únavy.

Co je nebezpečná nespavost?

Z důvodu špatného spánku tělo trpí. Pokud probuzení v noci nemůžete spát a strávit noc beze spánku, tělo se postupně oslabovat kvůli nedostatku odpočinku. Imunitní systém trpí nejvíce nespavosti.

Nedostatek spánku může také urychlit růst nádorů vyvolat příznaky diabetu se objeví negativní dopad na potraviny (dokonce vést k obezitě),

narušit paměť a koncentraci, ke snížení fyzické a duševní vývoj , ovlivnit schopnost rozhodovat a plnit úkoly.U lidí, kteří trpí nespavostí, je produkce melatoninu, přirozeně produkovaného hormonu, několikrát redukována.

Tento problém může mít jiné nežádoucí účinky, jako je stres, onemocnění srdce, žaludeční vředy, zácpa a deprese. Několik tipů, které vám pomohou spát dobře

Pokud se cítíte unavený, rozptýlený a nemáte touhu dělat něco ze dne na den - potřebujete zdravý spánek. Dále naleznete několik tipů, které vám pomohou překonat nespavost a nakonec se dostat dobře.

Nebojte se o vaše problémy

Za prvé, před ulehnutím do postele by neměla myslet na věci, které je třeba provést osobní problémy je třeba řešit, nebo účty, které by měly platit. Ať už jde o hypotéky nebo svatební plány, mělo by to zůstat za dveřmi ložnice, jinak nemůžete usnout.

Pokud jdete spát zažívající problémy, které nelze vyřešit právě teď, psychologický tlak se bude stále více a více zvyšovat.

Pokud vám problémy nedovolí usnout, pokuste se přemýšlet o něčem dobrém; Představte si, jak se díváte na pláž při západu slunce buď na břehu řeky nebo v lese, nebo na svém oblíbeném místě pro dovolenou. Můžete také zahrnout uklidňující hudbu, která vám pomůže usnout. nic neplánujeme

Dobře si rozmyslete chvíli pryč hodin, kdy nemohl spát, plán na zítra nebo v blízké budoucnosti.

Jinak si zapište seznam nákupů nebo příběh o tom, jak si představujete život po sňatku. Stejně jako soustředění na problémy, plánování některých událostí vyžaduje silnou duševní činnost, která vyžaduje spoustu energie a v důsledku toho je obtížné usnout. Místo toho se soustřeďte co nejdříve na spánek, uvolněte své tělo a mysl a nechte je odpočívat.

Malá procházka

Vyjděte z postele a jděte pěšky nebo horkou vanu, abyste se úplně uvolnili.

Pokud čtete knihu způsobuje spánek, pak to udělejte, ale přečtěte si ji, takže je snadnější usnout. A uvidíte, jak podvědomě spát váš spánek, i když tato kniha je váš oblíbený autor. Také

můžete udělat hádanky, a ne za půl hodiny. Ale udělejte to při slabém osvětlení, takže se budete cítit lehce a relaxovat. Nepoužívejte

elektronické prostředky nemohou spát, když nepoužíváte telefon, počítač nebo tablet, ne dívat se na televizi, protože je spíše nedá spát, pak spánek vyrazí. Studie ukázaly, že světlo z elektronických přístrojů může bláznit náš mozek a přemýšlet o tom, že ten den už přišel.

Doporučujeme vám, abyste odložili vše, co vám připomíná pracovní úkoly nebo každodenní záležitosti, které vás udrží. Také vypněte notebook a odstraňte videohry. Dávejte pozor na to, co

pít

Někteří lidé říkají, že šálek čaje nebo kávy uvolňuje a pomáhá usnout před spaním. Avšak obě nápoje obsahují kofein, který má špatný účinek na spánek. Kofein a mnoho dalších složek mají zpočátku uklidňující účinek a naopak. Zkuste si vychutnat tyto nápoje dlouho před spaním.Eliminujte faktory, které vám zabraňují usínání

Existuje několik dalších kroků, které vám pomohou nepřerušovat tyto drahocenné hodiny spánku každou noc. Pokud usnete, ale opakovaně se probouzíte uprostřed noci, musíte změnit něco, co vás obklopuje, nebo co děláte, než půjdete do postele.

Ložnice by měla být velmi tmavá, pokud ne, použijte masku na spaní.

Teplota v ložnici by měla být během roku 21 ° C.

  • Zkontrolujte, zda v noci nejsou elektromagnetické pole v místnosti, včetně elektronických zařízení.
  • Dejte si z postele své budík a mobilní telefon.
  • Nepoužívejte budík s ostrou a hlučnou melodií.
  • Použijte postel pouze na spánek, nefungujte a nejedzte na postel.

  • Spánek v odděleném pokoji od dětí a domácích mazlíčků.
  • Nechte spát dříve a trénujte své tělo spát ve stejnou hodinu každou noc.
  • Vytvořte stabilní plán spánku.
  • Vždy se připravte na spánek (kartáč zuby, vyjměte v místnosti, připravte si příští den).
  • Nepite pivo alespoň dvě hodiny před spaním.
  • Jděte do šatny jen pár minut před spaním, takže se nebudete probouzet uprostřed noci.
  • Jezte ovoce a potraviny bohaté na bílkoviny tři hodiny před spaním.
  • Nejíst potraviny obsahující cukr, tuky nebo obiloviny.
  • Vezměte uklidňující koupel před spaním.
  • Spánek v ponožkách stabilizuje teplotu těla.
  • Dokončete práci dvě hodiny před spaním.
  • Vypněte televizor a další elektroniku hodinu před spánkem.
  • Zahrňte příjemnou a uklidňující hudbu, která vytvoří vhodnou atmosféru pro spánek.
  • Přečtěte si nějakou dobrou veselou knihu před spaním.
  • Před spaním nepijte kávu ani alkohol.
  • A uvidíte, že jakmile provedete tyto malé změny do noční rutiny, váš cyklus spánku se opět vrátí k normálu. Budete se vzbudit plný síly a připraveni začít nový den.


9 Způsobů, jak zabránit, aby se potraviny držely na pánvi

9 Způsobů, jak zabránit, aby se potraviny držely na pánvi

Není pro nikoho žádné tajemství, že kuchyňské problémy většinou trvají většinu času, pokud jde o udržení domu čistého. To je něco, co je třeba dělat několikrát denně, a to může trvat hodně času - zvláště když nastane chvíle, kdy se všechno vrátí na místo. Lidé, kteří chtějí vařit, vědí desítky triků, aby ulehčili některé úkoly, ale ostatní lidé mají jen potíže a stres.

(Zajímavosti)

Co je výhodnější: vajíčka nebo žloutek?

Co je výhodnější: vajíčka nebo žloutek?

Jste přívrženci vejce na snídani ? Pokud ano, možná jste přemýšlel víc než jednou, což je užitečné pro tělo - vaječný bílek nebo žloutek. Odborníci se domnívají, že jíst kuřecí vejce je velmi prospěšné pro zdraví. Nicméně každá složka vejce má specifické složky, které vám navrhujeme, abyste zjistili v tomto článku.

(Zajímavosti)