Nejlepší způsob, jak pít pivo


Nejlepší způsob, jak pít pivo

Milujeme studené pivo! Někdy jej vypijeme a cítili jsme trochu provinile: když piji pivo, mám hladit? Je to špatné pro mou stravu? Zde jsou některé z nejčastějších otázek, které se ptáme na pivo.

Dnes pro váš odpočinek chceme říct celou pravdu o pivu.Nejprve je třeba zdůraznit, že nezpůsobuje přírůstek hmotnosti, když ji pijete moderováním.

1. Pokud jsem na dietu, mohu pít pivo?

Pivo je nápoj, který si užíváme v mnoha aktivitách s rodinou a přáteli. Obecně to nepijeme každý den, ale když je atmosféra slavnostní a uvolněná.

Tento tisíciletý nápoj má atraktivní jantarovou barvu a je vyroben z ječmene a dalších obilovin. Jak víte, má určité procento alkoholu, takže by měl být vždy opilý v mírných množstvích. Ale co se stane, když pijete pivo o víkendu? Mohu si dovolit toto potěšení a nehmotat? Vysvětlíme to.

  • Pivo obsahuje málo kalorií a nasycených tuků. Přesné množství je 43 kalorií na 100 ml.Takže pokud pijete 250 ml sklenici, obdržíte pouze 90 kalorií.
  • Co to znamená? Můžete pít v mírném množství. Mějte na paměti, že někdy pijete hodně sycených nápojů, které mají mnohem více kalorií.
  • Výživáři říkají, že je nejlepší pít s opatrností. Pokud si tento nápoj užijete a konzumujete ho denně, zkuste pití trochu méně než sklenice, to znamená 200 ml. Již víte, že s každým sklem získáte 90 kalorií, takže se je musíte zbavit fyzickými cvičeními nebo procházkami. Vzhledem k obsahu kalorií a alkoholu se nedoporučuje pít víc, i když je můžete konzumovat na večírku.
  • Měli bychom také poznamenat, že nejužitečnějším pivem je přírodní a tradiční pivo. Pokud jste zvědaví, jaký druh ovoce je nejužitečnější, pak je to tmavé pivo: je vyrobeno ze sladu a chmele a bohaté na železo.

2. Jaké jsou výhody spotřeby piva?

1. Pivo zabraňuje vzhledu kamenů v ledvinách

Nezapomeňte na jednu z největších výhod piva - diuretikum efekt! Mírný příjem vás ochrání o 40% utrpení v důsledku problémů s ledvinami a žaludkem.

2. Pivo zlepšuje trávení

Víte, jaký druh piva může pomoci zlepšit trávení? Tmavé pivo Kromě železa obsahuje více vlákniny, a proto zlepšuje intestinální proces, zabraňuje problémům s žaludkem a střevem. Není to tak skvělé?

3. Pivo bojovat špatný cholesterol


Jak už víte, pivo je bohaté na vlákninu, která umožňuje udržovat odpovídající hladinu LDL cholesterolu.

4. Pivo je bohaté na vitamíny (B1, B2, B6 a B12)

Lidé, kteří pijí pivo pravidelně a mírně, stále30% více vitaminů ze skupiny B, než ti, kteří nemají pít. Tyto vitaminy vám umožní mít více energie, posilují kosti a svaly a pomáhá naučit se erytrocyty.

5. Pivo zlepšuje zdraví kostí

Je to pravda: spotřeba piva pomůže udržet dobrou úroveň křemíku, což rovněž zajišťuje zdraví kostí a hustotu minerálů.

6. Pivo zlepšuje spánek

Víte, co je způsobeno? Skvělá úroveň nikotinu a laktoflavinu, které podporují dobrý spánek.

7. Pivo zabraňuje tvorbě krevních sraženin

Zlepšuje prokrvení, která zabraňuje tvorbě krevních sraženin.

8. Pivo posiluje imunitní systém

Tento nápoj je bohatý na vitamíny a antioxidanty, které jsou skvělé pro posílení imunity. Máte-li pít s mírou, jako například 2-3 šálků za týden, vyhněte se nachlazení, bolesti svalů nebo kloubů a zlepšit zdraví srdce. Je to neuvěřitelné!

3. Co je lepší: pivo nebo červené víno?

Výživáři říkají, že oba nápoje jsou užitečné pouze tehdy, když je pijete v mírném množství. Jinými slovy, ne více než jednu sklenici denně. Zde jsou jejich rozdíly, takže si můžete vytvořit svůj vlastní volby:

  • Wine: sklenka červeného vína zlepšení zdravotního stavu kardiovaskulárního systému lepší než pivo. Má také mnohem více antioxidantů, jako jsou polyfenoly. Má vyšší obsah draslíku a hořčíku.
  • Pivo:obsahuje více vitamínů, živin a rozpustných vláken než víno.Mějte také na paměti, že obsahuje méně alkoholu.

Volba tedy závisí na vašem preferenci. Můžete je kombinovat do týdne, podle jídel a osobních událostí, ale znáte opatření!


Osm věci o tlustém střevě, které byste měli vědět

Osm věci o tlustém střevě, které byste měli vědět

Zajímavá fakta předposlední trávicí systém je tlustého střeva, která se nachází v dutině břišní a pokrývá oblast pánve. Jeho průměrná délka je 1,5 m, a tvar a umístění se může lišit v závislosti na věku. Hlavní funkce tlustého střeva je absorpce vody, nakládání s odpady, udržení rovnováhy vody v těle a vstřebávání důležitých vitamínů, jako je vitamin K.

(Zajímavosti)

5 Fakta byste měli vědět o autoimunitních onemocnění

5 Fakta byste měli vědět o autoimunitních onemocnění

Zajímavá fakta Většina autoimunitních onemocnění zůstává záhadou vědy . I dnes nevíme, proč imunitní systém napadá zdravé buňky svého těla a téměř je ničí. roztroušená skleróza, Crohnova choroba a revmatoidní artritida - zde jsou některé příklady patřící k těmto vážným rozladiv.U mnoha případech je určujícím faktorem je genetická predispozice , ačkoliv dopad na životní prostředí by měly být rovněž vzaty v úvahu.

(Zajímavosti)