Nejlepší cvičení pro zdraví mozku


Nejlepší cvičení pro zdraví mozku

Jak podpořit zdraví mozku? Naše články často mluví o nutnosti zvýšit kognitivní rezervu.

Co to je? Je to naše zvědavost, žízeň každodenního studia a poznání něčeho nového, touha posilovat společenské vztahy.

Jako sval, mozku také potřebuje stálou stimulaci, protože to mu pomáhá vytvářet nové neurální spojení.

Tento proces je komplikován faktory, jako je stres, rutinní a negativní emoce. Ve skutečnosti mohou být tyto faktory tak škodlivé, že mohou dokonce způsobit pokles úrovně divočiny a poškození souboru mozkových struktur.

Takže jsme již bylo uvedeno výše, aby se tomu zabránilo a udržení zdraví mozku, každý den by se měli naučit něco nového a splnit jejich citové potřeby, což vyžaduje stálý přísun kyslíku a živin, který pomáhá zefektivnit nutné úkoly

Tato potřeba mozku může být zajištěna kvůli fyzické aktivitě, ale pro to nesedí žádné cvičení nebo sport.

V tomto článku budeme hovořit o těch třídách, které přinášejí maximální užitek. Kromě nezbytného tréninku pro mozek pomáhají vyrovnávat se s našimi emocemi, dávají pocit svobody a štěstí. ○ Takže pojďme zvážit, jaké cvičení jsou a jak nás ovlivňují.

"Relaxační cvičení" poskytují zdraví mozku

V Inštitútu pokročilé vědy a techniky. A. Beckmanová na Illinoisské univerzitě v Urbana-Champaign, USA, vědci provedli studii o cvičeních.

Zjistili, že

ti, kteří mají pravidelnou mírnou fyzickou aktivitu, mají větší objem mozku než lidé, kteří nejsou sportovci. Podle druhé kategorie osob větší riziko degenerativních onemocnění, včetně demence nebo Alzheimerovy choroby.

Samozřejmě, že tato informace je zajímavá a užitečná pro všechny, takže vám řekneme, co dělat, abychom dosáhli požadovaného efektu.

Putování s činkami pozitivním dopadem na zdraví mozku

Výhody chůze jsme řekli naše výrobky opakovaně, by mělo být přiděleno alespoň půl hodiny denně.

Chůze je skvělý způsob, jak udržet dobrou práci srdce, a také pomáhá zvyšovat množství endorfinů a dodává náš mozek kyslíkem.

Kromě toho se při chůzi uvolňujeme napětí v těle a klidně vnímáme každodenní starosti a problémy.

Po zadání této užitečné lekce do své každodenní rutiny vám doporučujeme, abyste z času na čas vzali pár činkami, abyste mohli rozdávat ruce.

Podle studie zveřejněné v časopise Newscientist

aerobní cvičení nejen zlepšuje celkový stav těla, ale také podporuje kognitivní procesy. Pozitivně ovlivňuje paměť, výkonné funkce, logické myšlení a řešení požadovaných úkolů.

To je způsobeno skutečností, že během kombinace procházek, koordinace a zvedání činky

je mozek nasycen kyslíkem a krevní oběh se zlepšuje.Navíc studie ukázaly, že rychlá chůze s určitým úsilím as mírnou rezistencí pomáhá játrům produkovat určitý typ hormonu, který podporuje lepší komunikaci mezi mozkovými buňkami.

Samozřejmě, když se naučíte tyto užitečné informace, můžete tuto praxi uplatnit ve svém životě. Je však důležité, aby se to nepřehnulo.

Nejúčinnější jsou střední, ale pravidelné cvičení.

Takže denní půlhodinová procházka bude dostačující. Úžasné taneční vlastnosti

Už jdete na Zoom? Dobře! Pak pokračujte a nemyslete si, že házení.

Ale pokud se z nějakého důvodu nemůžete zúčastnit takových tříd nebo jednoduše hanbovat skupinu, pak výstup je jednoduchý: zkuste trénovat doma a úplně vystoupit.

Nyní můžete najít spoustu videí, na kterých vás naučíte charizmatických instruktorů tančit, a co je důležitější, ukáže vám, jak zlepšit koordinaci.

Odborníci říkají, že tanec pomáhá

  • rozvíjet proprioception, to je smysl a pochopení toho, jak jsou části těla umístěny. Prostřednictvím koordinace určitých kroků a pohybů můžeme aktivovat určité receptory ve svalech, které se nazývají neuromuskulární vřeteny. A tyto svaly "komunikují" s mozkem.
  • Celá tato
  • přináší harmonii do mysli a těla, resp. Vytváří nové nervové vazby. Tanec nám také pomáhá regulovat náš emocionální stav a přijímat potřebnou dávku energie a štěstí. Vodní cvičení

V této situaci máme na mysli

nejen plavání. Provádění určitých pohybů ve vodě může být jakousi hrou a zábavou. Kromě toho, že takové cvičení spálí kalorie, zlepšují také koordinaci a stabilitu těla, což zase pomáhá udržovat zdraví mozku.

  • Fyzioterapeuti tvrdí, že vodní procedury jsou nejúčinnější, pokud
  • dělají řadu určitých opakujících se pohybů během několika minut. Například, můžete zvednout nohy, udělat nějaké zákruty nebo simulovat jízdu na kole.

Nebo pro cvičení můžete použít další položky, jako je míč nebo prkno.

A nakonec, pokud budete provádět vodní cvičení pro dobrou hudbu v dobré společnosti, pak

to vše bude mít mimořádně pozitivní dopad na fyzické a duševní zdraví , stejně jako na stav mozku.


6 úžAsné výhody skákání přes švihadlo

6 úžAsné výhody skákání přes švihadlo

Užitečné návyky Tato na první pohled jednoduchá tříd mohou zdát hračkou, ale skákání přes švihadlo, které pomohou udržet se v dobré kondici a podstatně zlepšit fyzickou výdrž. Kromě toho jsou skvělým doplňkem k sportům a různým cvičením. Nejlepší věc je, že nemusíte chodit do haly. Neexistují žádné simulátory nebo jiné nástroje potřebné k dosažení dobrých výsledků.

(Užitečné návyky)

Terapie vlna: Výhody pletení

Terapie vlna: Výhody pletení

Pletení. Toto slovo jste si pravděpodobně již stará babička byl obraz, který sedí a úplety svetry pro někoho z rodiny ... Těžko můžeme myslet na nic jiného od reality. Dnes se pletení stalo společenským fenoménem, ​​který má mnoho prospěšných vlastností pro vaše fyzické a duševní zdraví. Chtěli byste vědět o výhodách pletení?

(Užitečné návyky)