Nejlepší semeno, které by měly mít kuchyňské vybavení


Nejlepší semeno, které by měly mít kuchyňské vybavení

Natural Podle některých filozofů, semínka - to je život. Zatímco pro některé lidi je to pravda, pro jiné je to jen výborným zdrojem živin. Mnoho palet semen jsou jedlé a které ve skutečnosti obsahují více přírodní oleje než ty, které používáme v kuchyni. V tomto článku budeme hovořit o nejlepších semen pro své zdraví.

Tajemství spočívá v

zrna Kromě mnoha zdravotních výhod, a semínko je snadno skladovat a konzumovat. populární i ve starověku, to je široce konzumován dnes.Pokud vymýšlet důvody, proč by se neměla zahrnout do svého jídelníčku, například prostřednictvím přílišnými náklady na práci, je to vlastně velmi jednoduché z jakéhokoli úhlu pohledu.

Můžete si myslet, že osivo určené pro ptáky, ale to se stává více a více populární. Tato drobná semeno obsahuje bílkoviny, minerální látky, vitamíny, enzymy a mastné kyseliny jsou životně důležité pro zdraví.

semena olejnin nejčastěji doporučuje pro zdravé stravování, protože jejich obsah tuku. To je skvělé občerstvení, které je velmi pohodlné a pomáhá v boji proti hladu v práci nebo na cestách.

Doporučujeme jíst syrové, aby měli co největší prospěch. Pokud si máčet to bude jednodušší spolknout. Rovněž doporučujeme, aby ji konzumovat v mletou formě šťávy, zkapalněný nebo drtit.

nejlepší semena k jídlu Chia semena

Toto semeno má mnoho tmavě zbarvené minerály, vitamíny, antioxidanty, vlákninu a bílkoviny. Je ideální pro ty, kteří rádi ryby, protože stejně jako ryby, obsahuje mastné kyseliny, včetně omega-3, na rozdíl od jiných potravin rostlinného původu.

Toto semeno pomáhá snižovat bolesti kloubů, chrání před cukrovkou nebo souvisejícím srdečním onemocněním, vám pomůže zůstat štíhlý a načerpat novou energii. Neobsahuje lepek a může zlepšit funkci mozku a chrání játra.

konopné semeno

Tato semena hnědé pomáhá léčit poruch imunity a tuberkulózy, ale také obsahuje aminokyseliny (včetně těch, které tělo nemůže vyrobit o sobě), mastné kyseliny, jako je omega 6 a omega-3, proteiny, které jsou snadno stravitelné, fyto-živiny, které chrání krevní buňky, tkáně, kůže a orgány mitochondrie. Spotřeba konopných semen vám pomůže udržet zdraví.

Semena granátu

Krásné červené nebo tmavě fialové semena jsou skvělým zdrojem antioxidantů a mohou chránit tělo před volnými radikály, které způsobují předčasné stárnutí. Pomáhá udržovat hladinu kyslíku v krvi a zabraňuje koagulaci krve.

Je také bohatý na polyfenoly, které snižují riziko rakoviny a srdečních chorob. Obsahuje vitamín C, draslík, malé množství kalorií a může snížit hladinu cholesterolu a zbavit se zácpy. Pro ty, kteří trpí artritidou a zánětem, může pomoci zabránit poškození chrupavky.

Semena vrstev

Toto červené hnědé semeno obsahuje vlákninu, která je důležitá pro trávicí systém, aby vám pomohla cítit dobře a zhubnout. Může pomoci zmírnit bolesti břicha, má protizánětlivé účinky a blokuje růst nádorových nádorů. Semena vápna jsou vybavena antioxidačními vlastnostmi, které přispívají k normálnímu fungování trávicího systému a snižují riziko kardiovaskulárních onemocnění.

Semínka dýně

Toto žluté nebo oranžové semeno obsahuje alkaloidy a bílkoviny, které mají dobrý účinek na tělo. Vitamin B v jeho složení pomáhá zmírnit depresi. Zlepšuje celkový zdravotní stav, zabraňuje ledvin krystaly a může odstranit parazity, včetně tasemnice.

Sezamová semena

Jedná se o čiré barvy semen používané jako koreniny po mnoho let. Sezamový olej není zkažený. Je dobrým zdrojem železa, hořčíku, vápníku, mědi, vitamínu B, zinku, fosforu a vlákniny.Obsahuje také jedinečné prvky určitého typu vláken, které vám pomohou udržet správný krevní tlak a chránit játra.

Slunečnicová semena

Malé bílé semeno se skrývá v tmavé lusku. Obsahuje vitamín E, který pomáhá neutralizovat volné radikály a chránit váš mozek a buňky. Může snížit hladinu cholesterolu, zlepšit imunitní systém a snížit riziko vzniku rakoviny. Obsahuje hořčík, pomáhá řídit astma a vysoký krevní tlak, stejně jako bolesti hlavy a mrtvice.

Loboda semena

Loboda semena jsou malé a kulaté. To bylo používáno tisíce let v severní a jižní Americe, kde to je známé jako "mít zrna". Obsahuje železo, fosfor a bílkoviny.

Vzhledem k velkému množství vlákniny může pomoci těm, kteří trpí zácpou a chtějí zhubnout, protože dává pocit sytosti.quinoa semena snadno začlenit do většiny receptů, protože je to skvělý doplněk k koláče, polévky, obiloviny a chleba.

Kmín semena

Semena kmínu jsou známy pro mnoho přínosů pro zdraví, které byly používány po mnoho let. Může pomoci zmírnit poruchy zažívacího traktu, působí jako antiseptikum, bohatý na železo a může zlepšit funkci jater.

Pokud máte studené nebo bolestivé krku, bude pro vás užitečné, stejně jako zvýšit váš metabolismus. Stimuluje imunitní systém, pomáhá řídit astma a artritidu, stejně jako chrání ledviny.


Jak přírodní antykonhestant

Jak přírodní antykonhestant

Přírodní prostředky nikdy na škodu vědět, dobrý recept přírodní antykonhestantu doma. Zjevně pomůže, když prostudylysya nebo chřipka, nebo máte potíže s dýcháním kvůli nějaké překážky v nose nebo na hrudi. Jedná se o jednoduchý a efektivní nástroj . Také se nemusíte zabývat vedlejšími účinky, které jsou někdy spojeny s užíváním léků.

(Lidových opravné)

ÚžAsné výhody chia semen, které byste měli vědět

ÚžAsné výhody chia semen, které byste měli vědět

Chia semena jsou známa svou malou velikostí a lehkou oříškovou chutí. Pomáhá jej snadno kombinovat s jinými produkty. Takže jeho snadno přidat do stravy. Po desetiletí byl oceněn vysokým počtem základních živin. Mezi nimi omega-3 mastné kyseliny, vlákniny a bílkoviny. Současně má silné antioxidanty a nezbytné minerály.

(Lidových opravné)