11 Každodenní návyky, které poškozují mozek


11 Každodenní návyky, které poškozují mozek

Někdy to není jasné, co se děje: jste unavení, neschopnost se soustředit, zapomenout na některé věci, ale nejúžasnější věc je, že se to stane jen když děláte určité věci, jako je brázdě včasné a nejedl až odpoledne nebo příliš nervózní pracovat ... problém je v tom, že jste zapomněl starat se o důležitou součást svého těla - mozku.

Všechno, co dělají každý den ovlivňuje tělo, a některé činnosti bránit normálnímu fungování mozku, může dojít k poškození jeho strukturu. Představte si, že tyto akce budete opakovat každý den po mnoho let, znovu a znovu. Můžete hádat, co se děje? Vaše vlastní zvyky zabíjejí mozek! Ale nebojte se, stále je čas. Změna životního stylu může zaručit zdraví těla a mozku. V tomto článku budu mluvit o hrozných každodenní návyky, které poškozují mozek.

můj mozek a já

mozek je nesmírně složitý a delikátní orgán, který je přímo nebo nepřímo vliv na všechny procesy v těle. Reguluje homeostázy funkce, jako je například srdeční frekvence, rovnováhy tekutin, krevní tlak, hormonální rovnováhy a tělesné teploty. Která odpovídá za pohyb, poznávání, učení, paměť, emoce, a tudíž i pro celkové zdraví.

Podle četných vědeckých studií, na způsob, jakým žijete svůj život, může dojít k poškození mozkové buňky, což vede ke vzniku degenerativních onemocnění a mnoho dalších problémů. Na druhou stranu, pomáhá zdravý činnost, vyváženou stravu a cvičení - aktivují mozek a aby opět zdravé. Proto zjistěte, co je 11 denních návyků, které poškozují mozek.

11 každodenní návyky, které poškozují mozek

1. Nejezte snídaně

snídaně - nejdůležitější jídlo dne, protože významně ovlivňuje výkonnost, vytrvalost a emocionální stav. Během prvních několika hodinách dne, mozek vylučuje živiny, aby i nadále „řídit“ fyziologické procesy, po dlouhé hladovce, který byl podroben. Pokud nechcete dodávat energii, bude muset použít rezervy a musí vyvinout další úsilí k udržení správného fungování. Nedostatek snídaně může vést k obecnému nedostatku energie, ztráta koncentrace a paměti, špatné nálady, špatné fyzické a duševní výkonnosti. Jezte významné a zdravé snídaně.

2. Kuřácký

tento hrozný návyk kouření, jak významně snižuje mozkovou činnost, a na snížení přívodu kyslíku do mozku. Bylo prokázáno, že kouření přispívá ke vzniku neurodegenerativních chorob, jako je Alzheimerova choroba. Dále, heterocyklické aminy, které se uvolňují při hoření cigarety bránit správnému přehrávání DNA, což vede k mutacím, které způsobují rakovinné buňky. 3. Zvýšení

převaha spotřeby cukru rafinovaných cukrů, bílé mouky, smažené potraviny a balených potravin ve stravě, a zároveň, nedostatek dostatečného množství ovoce, zeleniny a vlákniny - to vše přispívá k hromadění škodlivých látek v těle. Tím se zvyšuje vývoj nádorů, deformovaná imunitního systému, způsobuje podvýživu a interferuje s neurologickým vývojem.

4. Chronická expozice znečištěném prostředí

mozek potřebuje stálý přísun kyslíku, ale různé toxické látky může rušit výměnu plynů, dopravy a zpracování kyslíku k buňkám, což snižuje efektivitu práce mozku. 5. Nedostatek spánku

byste měli spát 8 hodin denně, aby mozek měl čas na odpočinek na metabolické procesy správně řídit přijatou a generované energie a klec na opravu. Zbavení se spánku urychluje smrt mozkových buněk v krátkodobém horizontu a budou mít na únavu a špatnou náladu po celý den. 6. Přejídání

jíst potraviny, které tělo nepotřebuje, je akumulace reziduí v podobě tuku a posílení tepny v mozku, které ovlivňují jeho správného fungování.

7. Alkohol může zničit některé orgány, zejména na nervový systém, játra a srdce. Ovlivňuje chemické reakce, které se vyskytují v mozku. Alkoholismus zabíjí neurony a také snižuje rychlost, kterou jsou nervové impulsy přenášeny.

8. Prudké reakce nebo předčasný stres

Stres způsobuje několik reakce v nervovém systému, z nichž některé snižují duševní schopnosti a zvyšují riziko trpí mrtvice a infarktu.

9. kapoty během spánku

při spánku se vztahuje hlavou, zvyšuje koncentraci oxidu uhličitého a snižuje množství kyslíku, který může způsobit škodlivé účinky na mozek.

10. zdůrazňuje, že mozek během nemoci nebo

Zavádění velkého zatížení při tréninku v době, kdy jste nemocní, bolí, protože energie je přesměrována z těla léčení. Brain Force během tohoto období může snížit účinnost těla, a dále oslabený imunitní systém. To přispívá k vzniku několika typů onemocnění.

11. Nedostatek mentálních podnětů a cvičení

žádnou alternativu myslet, vést rozumné diskuse, číst knihy nebo práci s hledáním slov stimulovat mozek, to zlepšuje schopnost paměti a učení, a stimuluje reakci na podněty.

Final poradenství Pečujte o své mozku výběrem zdravý životní styl: Jezte správně

  • , včetně lahodné ovoce a zeleniny, které budou stimulovat mozkovou činnost. Jíst ryby, je bohatý na omega-3 mastných kyselin, ryby se také doporučuje, protože tyto tuky podporovat komunikaci mezi neurony.
  • Drink 3 - 4 šálky čaje nebo více malých šálků kávy denně, jak zlepšit své krátkodobé paměti a dlouhodobou perspektivu a snížit riziko trpí Alzheimerovou chorobou a Parkinsonovou chorobou.
  • Pravidelně provádějte fyzické cvičení.
  • Vyvarujte se drog, tabáku a alkoholu.
  • Stlačte tolik, kolik potřebujete.
  • Naplňte sebe pozitivními myšlenkami.


Jak narovnat vlasy bez škodlivých návyků

Jak narovnat vlasy bez škodlivých návyků

Užitečné v každodenním boji s vlasy, které se vine asi jednodušší narovnat to speciální žehličku na vlasy a věříme, že ten den byl úspěšný. To jistě pomůže lépe kontrolovat vlasy a dát mu dobrý vzhled, ale měli byste mít na paměti, že nadměrné využívání tepla v oblasti péče o vlasy může způsobit velké škody.

(Užitečné návyky)

6 Tipů, jak vyčistit ucpaný nos jen kousek

6 Tipů, jak vyčistit ucpaný nos jen kousek

Užitečné návyky Nachlazení se mohou objevit kdykoliv , zvláště při změnách teplot nebo povětrnostních podmínek, a s příchodem jara a na podzim. Její charakteristiky jsou obecný pocit choroby a tento slavný nos je položen. Za prvé, protože je obtížné získat a přenášet kyslík do jiných částí těla, a za druhé, dýchání ústy obvykle nevylučuje vznik.

(Užitečné návyky)