11 Jednoduchých způsobů, jak zabránit zubnímu kazu


11 Jednoduchých způsobů, jak zabránit zubnímu kazu

užitečné návyky, co jíte každý den zpožděný na zubech. V případě, že zbytky nejsou odstraněny, se začnou hromadit a vést k rozšíření a v důsledku zubního kazu. I když láska k sladkosti, tento problém se vyskytuje častěji u dětí a dospělých, kteří nedodržují hygienu také v ohrožení.

V tomto článku se dozvíte několik jednoduchých tipů, jak prevenci zubního kazu.

Proč tvar dutiny v zubech?

v ústech živých mikroorganismů, které při kontaktu se slinami a dalších složek, které konzumují, včetně kyselin a cukrůke vzniku dutin. Objevují-li v ústech kyseliny napadají zubní sklovinu, oslabuje ji a vést ke vzniku drobných trhlin.

Tyto otvory, vytvořené dutiny, tmavé nebo černé místo na povrchu zubu. Tento problém nemůže být vyléčen, nebo vyléčit pomocí drog nebo v průběhu doby, po celá léta, jen horší.

Jediný způsob, jak zastavit škodlivé bakterie a zabraňuje tomu, aby se „jíst do“ oblasti skloviny - odstranění poškozené tkáně a nahradit ji s těstovinami nebo speciální amalgámu. To vše práce

zubař. Pokud orální doby vytvrzování, které nejsou nebezpečné.Ale lepší, aby se zabránilo jejich výskytu a udržet zuby v dobrém stavu po mnoho let.

Instrukce kaz prevence tipy v tomto článku vám pomůže učit své děti, aby se zabránilo tvorbě dutin a dodržovat správnou ústní hygienu, aby se zabránilo zbytečným výlety k zubaři.

ušetříte, bolesti a ztracený čas a obecně provést změny ke zlepšení zdravíděti a jejich vlastní, protože jasně dodržovat rady, aby šly příkladem. Nejezte cukr

že cukr potraviny, které byste neměli jíst: různé sladkosti, cukrovinky, limonády a jakékoliv Obchod výrobky jsou zpracované cukry. Poškozují zuby a stoličky. Naučit děti jíst méně sladký, nahradit a ovocný koláč a poslat je do školy s obědem připravený, pak nebudou dovolit koupit cokoliv.

také důležité vysvětlit dětem, že po sladké měli byste vždy čistit zuby a používat dentální nit. Pokud nejsou doma a nemají tuto funkci, můžete vypít trochu vody, aby spláchl cukr.

Jezte čtyřikrát denně

Pokud budete jíst neustále po celý den, budete nejen získávat váhu, ale také pravděpodobně budete mít více kazu. Pokuste se omezit stravování na čtyři: snídaně, oběd, večeře a večeře. Mezi nimi se snažte jíst a nečistit zuby při každém jídle.

Pečlivě očistěte zuby

Nejdříve musíte vždycky zuby nejméně dvakrát denně (když se probudíte a spíte). Pokud je to možné, vyčistěte znovu po večeři.

Správná hygiena začíná tímto jednoduchým zvykem. Můžete nosit malý kartáček na zuby s sebou v kabelce nebo batohu, abyste mohli cestovat tak, aby vaše zuby zůstaly odpadné, i když jste mimo domov.

Nezapomeňte použít zubní niť

Zubní nit je dalším skvělým způsobem, jak odstranit zbytky jídla, které spadají mezi zuby, kde zubní kartáček nemůže dosáhnout. Stačí stačit zuby jednou denně před spaním.

Věnujte pozornost místu skladování dentální nitě, protože by se neměla dostat do kontaktu s vodou nebo vlhkostí v koupelně. Využijte to pokaždé, když budete jíst sušenky, dezerty, obiloviny nebo chleba - cokoli, co se může zaseknout mezi zuby.

Důkladně žvýkat jídlo

Pokud pečlivě žvýkáte jídlo, jeho kousky se nezaseknou mezi zuby. To je zvláště důležité, když nejste doma a nemáte možnost používat zubní nit.

Opláchněte ústa

Až do krásné domácí lék na prevenci dutiny je zahrnuta citron šťávy. Stačí, když přidáte několik kapiček do sklenice vody a opláchnete ústa po vyčištění zubů. Úroveň pH citronové šťávy pomůže zabránit poškození skloviny.

Masážní masáž gumy

Masážní guma s měkkými, kruhovými pohyby nahoru a dolů ke zlepšení krevního oběhu. Zlepšuje zdraví zubů a pomáhá předcházet určitým onemocněním, zejména kazu. Nezapomeňte, že zdraví zubů je hlavní prevencí vývoje bakterií a vzniku dutin.

Pít vodu

Přemýšleli jste někdy o tom, proč restaurace dává sklenici vody spolu s kávou nebo sklenkou vína?

Pomáhá osvěžit váš dech a odstranit nepříjemný zápach, který se může objevit v ústech po konzumaci takových nápojů. Nicméně, voda je také prevence kazu. Totéž platí pro konzumaci velmi kyselého ovoce nebo alkoholických nápojů.

Nechoď do postele, dokud si nezakryješ zuby

To je zvyk, který rodiče musí vnutit svým dětem. Nikdy za žádných okolností nemůže postel v posteli a nehty zuby. Pamatujte si, že během spánku budou bakterie pojídány všemi, které jste jedli za jeden den.

Můžete být unavený, tvrdě pracoval celý den a téměř odpadávat nohy do hlubokého spánku, ale vždy stojí za to strávit dvě minuty a důkladně vyčistit zuby.

Jezte potraviny s vysokým obsahem vápníku

Mléčné výrobky, jako je mléko a jogurt, nejsou jedinými dobrými zdroji vápníku. Zelenina je také skvělá: zelí, špenát a brokolice.

Dalším skvělým způsobem, jak přidat vápník do vaší stravy, je jíst mandle. Pokud například trpíte nesnášenlivostí laktózy, můžete si koupit nebo připravit mandlové mléko.

Jezte mnoho syrového ovoce a zeleniny

Celer a mrkev jsou známy svou schopností vyčistit zuby, protože vlákno pomáhá odstraňovat zbytky předchozích jídel. Jablko posiluje zuby, běluje je a vyčistí částice, které se mezi nimi nahromadily. Navíc, ovoce je lahodný dezert, který absorbuje touhu jíst něco sladkého.


Jak mít společnou vizi: 6 tipů

Jak mít společnou vizi: 6 tipů

Užitečné návyky Pravděpodobně jste slyšeli, jak se postarat o své tělo a celý jeho systém. Ale kolik myslíte na vaše zdravé vidění ? Většina tipů na péči o oči je omezené věty: „Nenechte se dívat na televizi příliš často“ nebo „Nepoužívejte počítač a mobilní telefon.“ Tyto tipy jsou však zastaralé. I když jsou stále použitelné, skutečnost je taková, že jsme většinou několik hodin denně v přední části obrazovce počítače pro práci, ve škole nebo jiné První aktivity.

(Užitečné návyky)

Jak zabránit bolesti zad

Jak zabránit bolesti zad

V určitém okamžiku života každého člověka čelí bolesti zad. Je to tak rozšířený problém, že na druhém místě, po zranění, je zařazen do seznamu důvodů pro nemocenské. Podle lékařů bude 80 až 90% lidí dříve nebo později trpět bolesti zad. Důvody mohou být odlišné, nicméně se zjistilo, že ve většině případů je faktorem podmínky pracoviště.

(Užitečné návyky)