11 Tipů spát dobře a probudit aktualizované


11 Tipů spát dobře a probudit aktualizované

Dobrý sen nejen poskytuje dobrý odpočinek. Dobrý spánek je také požadován pro aktivní následující den. Pokud budete postupovat podle těchto tipů, proberete se s pocitem obnovy a budete mnohem šťastnější.

1. Dobrý spánek

Každé tělo je schopné regulovat množství potřebného spánku. Avšak průměr pro dospělou osobu je mezi 7 a 9 hodinami.

Pokud zjistíte, že spíte méně, znamená to, že nedostatek spánku získává impuls. To vše vede ke snížení efektivity práce a nakonec budete odpoledne unaveni.

2. Káva není řešení

Když spíte špatně, někdy musíte pít kávu, abyste se cítili veseleji. Musíte však být opatrní. Šálek kávy není řešením.

Měli byste si pamatovat, že kofein zabraňuje požití adenosinu. Zklidňuje vás a chcete ještě spát.

3. Dýchat čerstvý vzduch

Venku před spaním můžete být velkou pomocí. I když je to jen půlhodina nebo hodina chůze, stačí to zjistit rozdíl.

4. Pít teplý nápoj

Po krátké procházce po ulici připravte teplý nápoj (těsně před spaním). Jedním z doporučení je bylinný čaj s mlékem nebo medem.

5. Použití polštářů

I když tomu nerozumíte, polštář může pozitivně ovlivnit kvalitu spánku.

  • Pokud spíte lícem nahoru, položte jeden polštář pod koleno a druhý pod pas.
  • Pokud spíte na boku, nejlépe dát polštář mezi nohama.
  • Pokud máte rádi spící tvář dolů, vložte polštář pod břicho. Pomocí polštáře můžete přizpůsobit své tělo do správné polohy, abyste snížili zatížení páteře.

6. Nepoužívejte spát s domácím zvířatům

Spánek se svým miláčkem může zdát uklidňující, ale ve skutečnosti 64% lidí, kteří spí s domácím mít horší spánek.

7. Umístěte česnek pod jeho polštář

I když to nemusí zdát, že může mít vliv na váš spánek, jedna z nejlepších věcí, které můžete udělat, aby dobře spát - dát pár stroužků česneku pod polštářem. Dělá to od starověku.

Proč? Síra, která vylučuje česnek, má sedativní účinek a zlepšuje kvalitu spánku. 8.

Vypněte své mobilní zařízení Mobilní zařízení nedávají spát dobře, nebo alespoň snížit kvalitu spánku. Světlo, které vyzařují, může být mnohem škodlivější než si myslíte.

Spánek řídí melatonin - hormon, který vzniká, když není žádné světlo. Podíváte-li se na váš mobilní telefon, budete trhat produkci hormonu, a nemůžete spát dobře.

Nenechte si ujít: Používání mobilního telefonu ovlivňuje vaše zdraví

Je dokonce lepší nechat tato zařízení ve vaší ložnici vůbec. Tvůj mozek pochopí, jestli jsou v místnosti.

9. Mějte blízko levandule spát dobře

Lavender má uklidňující vlastnosti. To je známo od dávných dob.

Proto držte větev levandule v posteli nebo použijte svíčky s levandulovým olejem. Tímto způsobem můžete bojovat proti nespavosti.

10. Zkontrolujte teplotu v ložnici

Teplota vaší ložnice je velmi důležitá pro zjištění, zda spíte dobře, takže je třeba ji sledovat. V ideálním případě by to mělo být někde mezi 16 a 20 ° C.

nesnesitelné teplo může způsobit neklidný spánek, a tak vám probudit se uprostřed noci.

11. Ujistěte se, že máte denní dávku hořčíku

Naše tělo potřebuje denní množství hořčíku, aby zůstala dobře celou noc. Takže nezapomeňte jíst potraviny obsahující hořčík nebo si užijte doplňky asi za 30 minut před spaním. 6

efektivní nespavost čaje

samozřejmě připravit čaj účinný proti nespavosti může být založen pouze na jedné rostlině, ale ke zvýšení relaxační vlastnosti nápojů lepší mix nějaké bylinky.


7 Praktických tipů pro rychlé odstranění zakladennnya nosu

7 Praktických tipů pro rychlé odstranění zakladennnya nosu

Uzavření užitečné návyky jsou otravné nosní příznaky způsobené alergií nebo dýchací stavu. To je zánět sliznice v nosu, přes který je obtížné dýchat, protože blokuje nosní průchody. Rychlé šíření viru a oslabení imunitního systému zhoršují tento problém a způsobují další příznaky. Zpravidla zmizí po týdnu nebo několika dnech, ale můžete urychlit oživení několika málo samoobslužnými léky na nosní kongesci.

(Užitečné návyky)

Fantastické cvičení pro zrak

Fantastické cvičení pro zrak

Zdravotní problémy se v posledních několika desetiletích výrazně zvýšily. Přestože je většina lidí ignoruje, tyto problémy jsou způsobeny nadměrným používáním elektronických zařízení. Mnoho případů pochází z genetických nebo environmentálních otázek. Přesto více lidí má problémy s očími kvůli prodlouženému vlivu počítačových monitorů.

(Užitečné návyky)