11 Kroků ke snížení nadýmání návyky


11 Kroků ke snížení nadýmání návyky

Užitečné Bez ohledu na skutečnou váhu nebo velikost kalhoty, často, když se snažíme vytáhnout své oblíbené džíny nebo sukně, můžeme si všimnout, že nafouklý žaludek, takže oblečení se stal příliš malý. Tento problém může být důsledkem nahromadění plynů, přejídání nebo příznakem určité nemoci.

V každém případě se většina z nás chce vyvarovat takového účinku. A když se to opravdu stane, snažíme se co nejrychleji odstranit a vrátit se k pocitu pohody. Chcete se naučit, jak snížit nadýchání přirozeným způsobem?

Snížení příjmu soli

Nadměrné příjmu soli je hlavní příčinou retence tekutin, což nejenom způsobuje, že se cítíme slabší, ale také často způsobuje zánět žaludku. Sůl sestávající z koření, zpracovaných potravin, majonézy nebo jiných produktů je vždy nepřítelem pro zdraví a tělo.

Pít více vody

Musíte konzumovat hodně vody denně, abyste udrželi správnou hladinu vlhkosti a také bojovali proti zadržování tekutin. Odborníci doporučují pití nejméně 2 litry vody denně, proto, že to také pomůže předejít zácpě, což je další příčinou nadýmání.

Jezte pomalu

Je velmi důležité najít čas pomalu jíst a důkladně žvýkat jídlo. Tento zvyk podporuje dobré trávení a díky tomu můžeme zabránit nadýmání. Kromě toho, ti, kteří žvýkat dobře, dlouho se cítí silní a drží je od touhy jíst po celou dobu.

Vyhněte se nápojům se sycením uhlíku

Nealkoholické nápoje s obsahem uhlíku podporují přítomnost plynů v těle, což vede k nadýmání a nadýmání.

jíst více ovoce a zeleniny

ovoce a zelenina jsou velmi užitečné produkty, které můžeme přidat do stravy, protože jsou bohaté na vitamíny, minerály a antioxidanty, které jsou nezbytné pro správné fungování našeho těla.

Tyto výrobky zlepšují trávení, zabraňují zadržování tekutin, pomáhají spalovat tuky a bojují s nepříjemným nadýmáním. Většinou doporučujeme konzumovat mrkev, pomeranče, melouny a broskve.

Snížit spotřebu produktů, které produkují plyny

Některé produkty, navzdory skutečnosti, že jsou velmi výživné, může způsobit takové otravné problémy jako plyny, nadýmání a plynatost. Mezi tyto produkty, dušená fazole, hrách, čočka, květák, brokolice, růžičková kapusta, zelí, společné cibulí a paprikou.

však nedoporučuje zcela vyloučit je ze stravy, protože jsou velmi zdravé, ale měly by snížit jejich spotřebu, jako když máte důležitou událost, kdy nechcete, aby se náhle cítit nafouklý a oslovit lidi s oteklým břichem.

Vyhněte se smažená jídla smažená jídla trávení pomalu a způsobit nadýmání. s vysokým obsahem tuku a sodíku může vést ke zvýšení tělesné hmotnosti a zadržování tekutin. Jíst malé jídla

Aby se zabránilo nadýmání, doporučuje se jíst malé porce, rozdělené do několika jídel, po jídle snížené snadněji vstřebává a nezpůsobují nadýmání.

konzumovat malé množství vláken


vláken je jedním z doporučených produktů na podporu dobrého trávení a vyhnout se problémům, jako je zácpa. Odborníci doporučují užívat potraviny bohaté na vlákninu ke snížení nadýmání, zhubnout a cítit se dobře krmena. Nicméně byste neměli konzumovat nadměrné množství vlákniny, protože to může způsobit nadýmání. Sledujte

uplatnit právo - je nejlepší způsob, jak formovat žaludku a obecně zlepšit zdraví celého těla. Tělesná aktivita zlepšuje trávicí funkce, snížit zácpa, zápasí s zadržování tekutin v těle, pomáhá zhubnout a obecně dává nám pocit pohody, která zlepšuje kvalitu našeho života. K břicho stagnoval, můžete to udělat cvičení, které jsou zaměřeny právě na břiše.

šťáva může pomoci snížit nadýmání

Některé šťávy mohou také rychle pomoci snížit nadýmání, že to bylo více plochý, tenký a atraktivní.


Výhody vstávat časně

Výhody vstávat časně

Užitečné návyky Mnozí lidé jsou velmi těžké vstávat časně, a to i po mnoha letech studia nebo práce, toto povolání není ani trochu jednodušší. Ale stejně jako všechno v životě, vždy byste měli předpokládat, že sklo je z poloviny plná, takže dnes budeme hovořit o některé z výhod vstávat časně, jste byli více motivováni k ní a užijte si ráno další.

(Užitečné návyky)

7 Možných produktů pro zlepšení funkce ledvin

7 Možných produktů pro zlepšení funkce ledvin

Zdraví užitečné návyky ledvin je rozhodující pro udržení dobré celkové pohody. Tento orgán plní řadu důležitých funkcí, včetně zobrazí tělo toxinů prostřednictvím moči, krevní filtry dokonce zodpovědné za produkci některých důležitých hormonů. Často neposkytují náležitou pozornost významu všech těchto funkcí.

(Užitečné návyky)