Užitečné tučná jídla, které by měly být konzumovány


Užitečné tučná jídla, které by měly být konzumovány

Zajímavá fakta Když si myslíme, tučných jídel, budeme považovat za škodlivé. Nakonec, lidé v poslední době zvýšila spotřeba zpracovaných sladkých potravin s rafinovaných sacharidů.

V důsledku toholidé získali váhu, stali se unaveni a nemocní.

Naštěstí nový výzkum a objevy nám pomohla naučit něco důležitého: Některé tučná jídla skutečně užitečnější, než si myslíte.

Dnes chceme mluvit o blahodárných tučných jídel, konzumace z nichž doporučuji Zvyšte svého lékaře. Pomohou vám být zdraví.

Jedná se o přírodní chutný produkt. Kromě toho pomáhají vyvážit výživu a zlepšit zdraví.

jste připraveni? Dávejte pozor na ně a začněte přidávat do své stravy.

1. Avokádo

Avokádo se trochu liší od ostatních druhů ovoce. I když ovoce je obvykle bohaté na sacharidy, avokádo obsahuje velké množství tuku.

77% tohoto ovoce se skládá z zcela zdravých tuků. Nejrozšířenější mastná kyselina v nich je kyselina olejová. Tato složka se také nachází v olivovém oleji. Nejdůležitější je, že tato mastná kyselina přináší mnoho přínosů pro zdraví.

Kromě toho je avokádo jedním z největších zdrojů rostlin draslíku. Avokádo obsahuje o 40% více draslíku než banány.

Pokud máte obavy o snížení špatného cholesterolu (LDL) a chránit zdraví svého srdce, měli byste vědět, že avokádo jsou také bohaté na vlákninu.

To znamená, že pokud pravidelně jíst tyto prospěšné mastné potraviny snižuje hladiny triglyceridů a špatného cholesterolu. Současně zvyšuje hladinu dobrého cholesterolu. 2. Sýry

skutečnost, že není divu, že sýr byl jeden z povolených tuků, vzhledem k tomu, že pro výrobu kousek sýra vyžaduje celý šálek mléka.

To znamená, že je dobrým zdrojem vápníku, vitaminu B12, selenu a fosforu.

Navíc, v plátku sýra 6,7 ​​g bílkoviny.

je rovněž bohaté na mastné kyseliny, které prevenci diabetu druhého typu.

To je skvělá zpráva pro všechny milovníky sýrů! 3. Hořká čokoláda

Myslíte si, že tento seznam výrobků není něco dobrého? Uklidni se tady, čokoláda. A dáme vám nějaké závažné důvody.

Horká čokoláda není jen chutná. Je to také obsahuje 11% vlákniny. Kromě toho vám může poskytnout až 50% doporučeného denního množství železa, hořčíku a manganu.

Navíc, obsahuje hodně antioxidantů, dokonce více než ostatní produkty, zejména divoké bobule.

Některé antioxidanty v tmavé čokoládě pomáhají snižovat arteriální tlak. Pomáhá také předcházet oxidaci špatného cholesterolu (LDL) ve vaší krvi.

K tomu musíte jíst 30 gramů horké čokolády (nejméně 70% kakaa) pětkrát týdně.

I když je to chutné, nezapomeňte na množství a kvalitu čokolády, kterou jíte.

Nemáte pomoci s dlaždici mléčné čokolády s cukrem. Ve skutečnosti to může být škodlivé.

4. Dobrá mastná jídla: Celá vejce

Mnoho lidí odmítlo jíst vejce, protože věřili, že nejsou příliš užitečné.

Kdysi se věřilo, že žloutenky jsou bohaté na škodlivé tuky a cholesterol, což může poškodit váš kardiovaskulární systém.

To je částečně pravdivé, pokud jde o cholesterol a tuk.

Jedno vejce obsahuje 212 mg cholesterolu, ale během dne se spotřebuje pouze 71% cholesterolu.

Kromě toho 62% kalorií, které získáte z celých vajec, je způsobeno tuky.

Zajímavé je, že tyto ukazatele se mohou zdát nebezpečné a škodlivé, ale ve skutečnosti nemají negativní dopad.

Je to proto, že vejce jsou zcela přirozené. Tyto příznivé mastné potraviny, dokonce , obsahují několik živin, které vaše tělo potřebuje.

  • Vejce jsou bohaté na antioxidanty, které zabraňují poškození očí.
  • Poskytují vám živiny, které zlepšují zdraví mozku.
  • Vejce jsou bohaté na bílkoviny. Výsledkem je pocit sytosti a pomůže vám zhubnout.
  • Jsou bohaté na omega-3 mastné kyseliny.

Pokaždé, když budete jíst vejce, nemíchejte je s jinými tuky, jako je slanina.

5. Kokosový a kokosový olej

Kokos a jeho olej je jedním z hlavních zdrojů nasycených tuků. Ve skutečnosti 90% jejich složení jsou nasycené mastné kyseliny.

Proto lidé, kteří jíst tyto užitečné mastné potraviny pravidelně, mají méně srdečních problémů. Navíc zlepšují zdraví.

Mastné kyseliny v kokosové vodě absorbuje organismus poněkud jinak. Jdou rovnou do jater, a oni se změní na ketony. Kromě toho kokosový olej pomáhá uhasit chuť k jídlu a urychlit metabolismus.

Pokud máte rodinnou anamnézu Alzheimerovy choroby, věnujte pozornost tomu, že

kokosový olej může snížit příznaky této nemoci.


5 Návyků úspěšných lidí před spaním

5 Návyků úspěšných lidí před spaním

Ne profesionální, jmenovitě úspěch osobních vztahů určuje kvalitu vašeho života. Pokud se budete řídit těmito jednoduchými zvyky, které vám nabízíme, před spaním budete cítit skutečné potěšení v životě a budete schopni skutečně ocenit a určit, co je pro vás opravdu důležité. Pojď dál. 1. Kolik hodin spánku potřebujete probuzení a příjemné pocity?

(Zajímavosti)

Zjevné známky, že nebudete pít dostatek vody

Zjevné známky, že nebudete pít dostatek vody

Zajímavé fakty Většina lidí nemá p'yuye dostatek vody a vědí , ale neberte to vážně, aniž by si uvědomil negativní dopad dehydratace na zdraví. Věděli jste, že to může způsobit vaše kožní problémy, bolesti zad, nebo dokonce smrt? Další informace o nejčastější, ale ne moc dobře znám 7 příznaky, které nemají pít dostatečné množství vody.

(Zajímavosti)