Výhody 30minutových ranní procházku návyky


Výhody 30minutových ranní procházku návyky

užitečnými způsoby, jak zhubnout a udržet si zdravý životní styl. Neměli byste však zapomenout na nutnou ztrátu hmotnosti, která by měla být prováděna neustále, a to nejen krátkodobě, ale v dlouhých intervalech. Proto doporučujeme věnovat nejméně 150 minut týdně mírné fyzické aktivitě. K prevenci onemocnění, jako je vysoký krevní tlak, embolie, deprese, některých druhů rakoviny, srdečních infarktů, obezity a dlouhověkost nabízíme tak často, jak je to možné jít na 30-minutové ranní procházku.

Jak chodit

Před zahájením chůze je třeba zahřát a potom prodloužit.
Je-li to nutné napětí:

  • vyhnout skákání
  • netáhnou více než schopný vaše tělo
  • Vždy dýchat, zatímco táhnoucí
  • Pohybujte se pomalu

Tak, tak, aby správný 30 minut chůze, měli byste mít na paměti následující aspekty, aby se zabránilo úrazy a dosažení co nejlepšího efektu:

  • Kdy by měla být chůze prsty směřovat dopředu
  • S každým krokem, vaše paty třeba nejprve dotýkat země. Pak se vaše váha bude pohybovat v setrvačnosti vpřed.
  • Tvé ruce se musí pohybovat přirozeně a neustále.
  • Vaše ramena by měla být hodena trochu dozadu a brada by měla držet nahoře.
  • Zkuste se nehlédnout na zem.

Benefit

Pravidelné 30minutové ranní procházky jsou stejně užitečné jako jogging. Tento druh cvičení pomůže snížit riziko vzniku diabetu, deprese, některých typů rakoviny a také pomáhá bojovat s cholesterolem a vysokým krevním tlakem.

mluvčí American Heart Association, tvrdí Dr. Greg Fonarov že tělesné cvičení snižuje riziko předčasného úmrtí, pomáhá bojovat s kardiovaskulárními problémy a udržení zdraví srdce. Studie ukázala, že chůze a běh pomáhají snižovat riziko srdečních onemocnění. V rámci těchto výsledků našli mnoho, mnoho výhod chůzi jako běh od:

Walking snižuje hladinu cholesterolu o 7% a běží - o 4,3%

  • Chůze snižuje riziko kardiovaskulárních onemocnění o 9,3% a spustit - o 4,5%
  • Walking snižuje možnost vzniku vysokého krevního tlaku o 7,2% a běží - o 4,2%
  • Chůze snižuje riziko vzniku cukrovky o 12,3%, běží - o 12,1%.
  • "Tyto výsledky ukazují podobné výhody, pokud jde o energii vynaloženou během cvičení, bez ohledu na intenzitu. Nicméně, pro lidi, kteří jsou schopni provádět více intenzivní cvičení, tato strategie může být účinnější, protože šetří jejich čas,“- řekl Dr. Greg Fonarov. Tato studie tak ukázala, že pokud je vaším cílem zhubnout, jogging je účinnější než chůze.

Bezpečnostní opatření

Při výkonu jakékoliv fyzické aktivity musíte pamatovat na některá opatření, abyste zajistili, že vaše zdraví je v bezpečí.

Takže když se procházíte, měli byste mít na paměti místo, čas a další aspekty, které se týkají cvičení.Z tohoto důvodu navrhujeme nebýt šperky nejen proto, že bude pro vás pohodlnější, ale také proto, že se nestanete předmětem pro zloděje. Kromě toho, pokud chodíte v temnotě, například za úsvitu, při západu slunce nebo v noci, doporučujeme nosit jasný oděv nebo lehký plášť.
Chůze ve skupině je obvykle nejlepší z hlediska bezpečnosti. Chcete-li potřebovat pomoc, musíte mít k dispozici zařízení. Nikdy neopouštějte bez dokumentů. Kromě toho je třeba informovat svého rodinného trasu, kterou bude následovat v průběhu cvičení, přibližný čas, a když to uděláte.

Na druhou stranu, nedělejte pozor. Navrhujeme, abyste sledovali, co se děje kolem vás. Také pokud používáte sluchátka, hlasitost by měla být nízká, abyste slyšeli okolní zvuky a dopravní signály.


6 Nejlepších technik pro sebe

6 Nejlepších technik pro sebe

Schopnost zachytit se v každé situaci je nesmírně důležitá pro každého, ale obzvláště důležité je to, když se člověk snaží přestat kouřit, zbavit se závislosti na jídlo a stravování, nebo vyléčení shopoholizmu. V těchto obtížných stresových situací je velmi důležité nenechat emoce převážit nad , protože následky mohou být katastrofální.

(Užitečné návyky)

6 Jednoduchých způsobů, jak se zbavit úzkosti

6 Jednoduchých způsobů, jak se zbavit úzkosti

Užitečné návyky často úzkost nás pokrývá, protože neexistuje žádná možnost dělat všechny ty věci, které jsou žádoucí. Stanovte cíle a naučte se pokyny. Není možné vše ovládat . Pro vysoký stupeň úzkosti tento stav naruší normální životnost . Stres, který se hromadí, může vyvolat velmi nepříjemné situace.

(Užitečné návyky)