Výhody 30minutových ranní procházku návyky


Výhody 30minutových ranní procházku návyky

užitečnými způsoby, jak zhubnout a udržet si zdravý životní styl. Neměli byste však zapomenout na nutnou ztrátu hmotnosti, která by měla být prováděna neustále, a to nejen krátkodobě, ale v dlouhých intervalech. Proto doporučujeme věnovat nejméně 150 minut týdně mírné fyzické aktivitě. K prevenci onemocnění, jako je vysoký krevní tlak, embolie, deprese, některých druhů rakoviny, srdečních infarktů, obezity a dlouhověkost nabízíme tak často, jak je to možné jít na 30-minutové ranní procházku.

Jak chodit

Před zahájením chůze je třeba zahřát a potom prodloužit.
Je-li to nutné napětí:

  • vyhnout skákání
  • netáhnou více než schopný vaše tělo
  • Vždy dýchat, zatímco táhnoucí
  • Pohybujte se pomalu

Tak, tak, aby správný 30 minut chůze, měli byste mít na paměti následující aspekty, aby se zabránilo úrazy a dosažení co nejlepšího efektu:

  • Kdy by měla být chůze prsty směřovat dopředu
  • S každým krokem, vaše paty třeba nejprve dotýkat země. Pak se vaše váha bude pohybovat v setrvačnosti vpřed.
  • Tvé ruce se musí pohybovat přirozeně a neustále.
  • Vaše ramena by měla být hodena trochu dozadu a brada by měla držet nahoře.
  • Zkuste se nehlédnout na zem.

Benefit

Pravidelné 30minutové ranní procházky jsou stejně užitečné jako jogging. Tento druh cvičení pomůže snížit riziko vzniku diabetu, deprese, některých typů rakoviny a také pomáhá bojovat s cholesterolem a vysokým krevním tlakem.

mluvčí American Heart Association, tvrdí Dr. Greg Fonarov že tělesné cvičení snižuje riziko předčasného úmrtí, pomáhá bojovat s kardiovaskulárními problémy a udržení zdraví srdce. Studie ukázala, že chůze a běh pomáhají snižovat riziko srdečních onemocnění. V rámci těchto výsledků našli mnoho, mnoho výhod chůzi jako běh od:

Walking snižuje hladinu cholesterolu o 7% a běží - o 4,3%

  • Chůze snižuje riziko kardiovaskulárních onemocnění o 9,3% a spustit - o 4,5%
  • Walking snižuje možnost vzniku vysokého krevního tlaku o 7,2% a běží - o 4,2%
  • Chůze snižuje riziko vzniku cukrovky o 12,3%, běží - o 12,1%.
  • "Tyto výsledky ukazují podobné výhody, pokud jde o energii vynaloženou během cvičení, bez ohledu na intenzitu. Nicméně, pro lidi, kteří jsou schopni provádět více intenzivní cvičení, tato strategie může být účinnější, protože šetří jejich čas,“- řekl Dr. Greg Fonarov. Tato studie tak ukázala, že pokud je vaším cílem zhubnout, jogging je účinnější než chůze.

Bezpečnostní opatření

Při výkonu jakékoliv fyzické aktivity musíte pamatovat na některá opatření, abyste zajistili, že vaše zdraví je v bezpečí.

Takže když se procházíte, měli byste mít na paměti místo, čas a další aspekty, které se týkají cvičení.Z tohoto důvodu navrhujeme nebýt šperky nejen proto, že bude pro vás pohodlnější, ale také proto, že se nestanete předmětem pro zloděje. Kromě toho, pokud chodíte v temnotě, například za úsvitu, při západu slunce nebo v noci, doporučujeme nosit jasný oděv nebo lehký plášť.
Chůze ve skupině je obvykle nejlepší z hlediska bezpečnosti. Chcete-li potřebovat pomoc, musíte mít k dispozici zařízení. Nikdy neopouštějte bez dokumentů. Kromě toho je třeba informovat svého rodinného trasu, kterou bude následovat v průběhu cvičení, přibližný čas, a když to uděláte.

Na druhou stranu, nedělejte pozor. Navrhujeme, abyste sledovali, co se děje kolem vás. Také pokud používáte sluchátka, hlasitost by měla být nízká, abyste slyšeli okolní zvuky a dopravní signály.


5 Tipů pro odstranění duševní únavy

5 Tipů pro odstranění duševní únavy

Kdo netrpěl duševní únava v určitém okamžiku svého života? Máme na mysli přesně ten tlak v chrámech, který soustřeďuje tisíce starostí, tisíce nevyřešených problémů a úzkost přes ně, což zrychluje naše srdce. Tak se to stalo každý den pro mnohé z nás: s mnoha problémy, které jsou tak těžké se zbavit .

(Užitečné návyky)

Hot Dogs - ne pro děti

Hot Dogs - ne pro děti

Hot Dogs - populární typ rychlého občerstvení po celém světě, naše země není výjimkou. Nezpochybňujeme, že všichni někdy pokoušeli tuto bohatou chuť. Přes jejich velkou chutí a snadnou přípravu, párky v rohlíku může být škodlivé pro zdraví, protože obsahuje chemické přísady do masných výrobků, omáček a buchty.

(Užitečné návyky)