Užitečné vlastnosti Chia semeno želé a způsob vaření receptů


Užitečné vlastnosti Chia semeno želé a způsob vaření receptů

Chia semena - potraviny, která se stala známou po celém světě od roku 1970.

věřil, že semena pocházejí z Guatemaly a Mexika a podle historických údajů dokonce jedl aztéckých válečníků kvůli získání nějaké energie.

Mnoho vlastností semen potvrzeny vědecky, nutriční hodnotasemena mu pomohl vstoupit do třídy „super'yizhi.“

Navzdory malé velikosti semen, jsou bohatým zdrojem antioxidantů, obsahují mastné kyseliny omega-3 a rozpustné a nerozpustné vlákniny, což je důležité živiny pro tělo.

Vzhledem k malé velikosti, po nárazu do otočení do vody osiva do přirozeného gelu, která může být v kombinaci s dalšími užitečnými produkty ve stravě.

Dnes vám chceme říct, jak se připravit Chia semena, stejně jako výhody pravidelné konzumaci tohoto produktu.

Vyzkoušejte to!

Jak vařit želé z semen Chia?

Chia semena lze zakoupit v mnoha rostlinných obchodech, které se specializují na prodej byliny, čaje a Ecoproduct. Vzhledem k stále větší popularitě v posledních letech,semena jsou k dispozici všem. Složení

  • 6 a půl lžíce chia semen (100 g)
  • 2 šálky vody (500 ml)

Tvorba

  • Přidat Chia semena do mixéru, přidá se voda a směs se míchá do hladka.
  • počkat několik minut, znovu se promíchá v mísiči, nechá se vyluhovat po dobu 10-15 minut, až se vytvoří želatina podobnou hmotu.
  • Po obdržení želé smíchejte polovinu hmotnosti s jakýmkoliv jídlem a nechte polovinu. Spotřeba

produkt může být uložen v chladicímdvou týdnů bez ztráty užitečných vlastností a konzistence.

Chia semena může být použit jako přísada do:

  • teplých i studených obilovin
  • rajčatová omáčka
  • hořčice
  • zálivka
  • barbecue omáčkou
  • džemy a želé
  • jogurt a zakysaná smetana
  • domácí koláče a pečivo

Nezapomeňte si přečíst:Ovesné vločky s semen Chia na snídani

Jaká je výhoda želé ze semen chia?

Protože produkt je high-energy, obsahuje velké množství živin a má vysoký obsah vody, Chia semena má řadu výhod pro tělo a celkový zdravotní stav.

Hydráty želé

Pravidelná konzumace chia semen pomáhá tělu udržovat správnou hladinu hydratace, díky kombinaci vody s minerály, jako je vápník, hořčík, zinek a železo.

Tento produkt je doporučen pro sportovce, protože nahrazuje minerály ztracené během fyzické aktivity.

Spotřeba zlepšuje trávení rozpustné a nerozpustné vlákniny - skvělý způsob, jak řešit problémy trávení a normalizaci kyselost těla, které je přerušeno a pikantní potravinářské kyseliny.

Živiny regulují trávicí funkci a pomáhají udržovat rovnováhu pH v těle, vyvarujte se intoxikace a zácpa.

reguluje cholesterol

Rozpustná vláknina slouží ke snížení hladiny cholesterolu v krvi a zabraňuje zablokování krevních cév.

Výrobek také obsahuje esenciální mastné kyseliny, které čistí krevní cévy azabraňují oxidaci lipidů.

reguluje hladinu cukru v krvi hladina

živiny obsažené v obilí, a to nejen stále pocit sytosti a pomoci pomalé přeměně sacharidů na monosacharidy.

Pokud přidáte semena do vaší stravy, budete moci upravit hladinu cukru v krvia zabránit tomu, aby klesala nebo rostla.

zvyšuje energii esenciálních mastných kyselin, proteinů a antioxidanty obsažené v chia semen , zvyšuje duševní a fyzickouvýkon, a to zejména u lidí, kteří jsou fyzicky v záběru, nebo kteří potřebují být aktivní po celý den.

stav zlepšuje činnost mozku

Chia semena obsahují tryptofan, esenciální aminokyselina, která je spojena s uvolňováním serotoninu v mozku a zlepšení nálady.

Spotřeba želé z semen Chia stimuluje vývoj tohoto neurotransmiteru a zastavuje stres a stres.

Chcete vědět více? Číst Potraviny, které jsou jistě zlepší náladu podporuje hubnutí

Důvodem želé pomáhá zhubnout je ve skutečnosti snižují chuť k jídlu více kalorií, než budete potřebovat.

Protože Želatina-like hmotnost je distribuován v rámci celé žaludku, snižuje chuť na delší dobu, chránit lidi z přejídání také na stres.

Kromě toho obsahují živiny tohoto produktu aktivní složky, které podporují funkci trávicího systému a zlepšují metabolismus. Používáte tuto přísadu ve své stravě? Doporučujeme, abyste si připravili želé ze semen Chia a pravidelně je konzumovali a určitě si všimnete, že se změní to nejlepší ve vašem těle.


Jak vařit polévku

Jak vařit polévku

Přijedete domů po dlouhém chladném dni. První věc, kterou uděláte - vykoupat v teplé vodě, a druhá - něco sníst ke zvýšení tělesné teploty. Polévka! polévka - nejen dobré jídlo, ale také výživné , a pravděpodobně vám připomene dětství (pokud se vám líbil polévku nebo ne). V dnešním článku se chci říct o výhodách spotřeby polévky a jak, aby to mnohem užitečnější.

(Recepty)

Smoothies na hubnutí s jahodami, ovesné vločky a zázvor receptů

Smoothies na hubnutí s jahodami, ovesné vločky a zázvor receptů

Nyní nastal čas, kdy se začnete starat o přibývání na váze přes použití příliš mnoho sladkostí a nezdravé potraviny. Můžete si však vzít bezpečnostní opatření: tato hubice je jednou z možností. V tomto článku najdete chutný recept kapele tři zdravé a výživné složky: jahody, oves a zázvor - to pomůže zbavit se těch kila navíc.

(Recepty)