Tipy pokud spíte špatné návyky


Tipy pokud spíte špatné návyky

Užitečné, pokud máte chronický nedostatek spánku a spíte méně než 7 hodin denně, vaše zdraví se zhoršuje. Postupně si všimnete následků tohoto nedostatku odpočinku na těle a mozku.

Pro zdravý a klidný odpočinek musíte spát od 7 do 9 hodin. Je zřejmé, že všichni máme jiné potřeby a tyto potřeby se liší u dětí a starších osob.

Ale musíte spát nejméně 7 hodin.

Když náš spánek pravidelně se pohybuje v rozmezí od 4 do 6 hodin (ne včetně nespavosti je odděleno), je na čase změnit návyky nebo se poradit s lékařem.

Navrhujeme, abyste dělali nějaké drobné změny v každodenních zvyklostech. Bez ohledu na to, zda máte problémy s dostatečným spánkem, mohou být tyto tipy užitečné pro všechny z nás.

Vyzkoušejte je, neztratíte nic a budete mít spoustu času na odpočinek!

Pokud spíte málo, přidejte tyto jednoduché návyky do vašeho každodenního života

Může se to zdát divné, alelidi, kteří nejlépe pochopit zdravý spánek - astronauty.

  • Pobyt v dlouhých časových obdobích ve vesmíru znamená, že musí vytvořit správné postupy pro udržení cirkadiánních rytmů.
  • Z vesmírné stanice vidí naprosto stacionární Zemi, kde se v některých částech světa objevuje svítání a noc v ostatních.
  • Ve svých oddělených malých schránkách bez gravitace ztrácejí kontakt se světlem a temnotou, které regulují spánek a buzení.

účinek změny spánku způsobit vážné problémy, takže byste měli mít na paměti, že každá chyba by mohly být nenapravitelné vzhledem k důležité práci, kterou dělají.

Z tohoto důvodu NASA provádí zajímavé studium biologických hodin a dokonce radí, jak dostat dostatek spánku.

Vysvětlíme níže.

Sledujte čas. Vaše tělo má vestavěné hodiny!

Všichni máme "biologické hodiny", které podporují naše cirkadiánní rytmy. Fyziologické změny jsou regulovány během 24 hodin.

  • Dobré návyky, jako je dobrá výživa a denní spánek v normálním čase, zajistí, že tyto fyziologické změny budou v harmonii.
  • Čím více budeme dodržovat tyto cykly a denní postupy, tím lépe bude zdraví a odpočinek.

Víme, že dodržování těchto návyků není vždy možné. Například hlídací práce znamená, že upravujeme naše hodinky.

Pokud je to možné, v takových případech se musíme ujistit, že dostaneme od 7 do 9 hodin odpočinku. Naše tipy vám mohou pomoci.

Vnější signály, které nás obklopují

Spánek vyžaduje tmu. Tak náš mozek upravuje spánkové vzorce. Pokud potřebujete během dne spát, zavřete závěsy a nenechávejte světlo pod dveřmi.

Musíte také sledovat další signály - elektronické. Chcete-li si užít spánek, je třeba vypnout mobilní telefon, počítač a TV hodinu před spaním. Je to těžké, ale vaše mysl vám děkuje za to.

Pokojová teplota a pachy

Zdá se to divné, ale tento aspekt je také důležité mít na paměti. Ideální teplota pro spánek je od 15 do 22 stupňů Celsia.

  • Nepríjemná vůně může narušit dobrý spánek a může dokonce způsobit noční můry.
  • Lavender nebo vanilka mají vůni, která uvolňuje.

Dobrý hodinový odpočinek před spaním


Pokud spíte méně než 7 hodin, tato rada vám pomůže. Odpojte všechna elektronická zařízení od hodiny před spánkem, jak jsme již uvedli dříve.

Dostat se do knihy. Nemysli si: "Musím spát". Je čas snížit objem našich starostí, zapomenout na frázi "zítra mám ..." a ponořit se do čtení.

Nyní nic nezáleží, všechno by mělo být klidné. Postupně a nevědomky se váš mozek nalít do ospalosti. Dejte si spát.

Krátký spánkový pomáhá s nespavostí

Může se zdát kontroverzní, ale pojďme analyzovat tyto informace.

  • Zdravé zdřímnutí je od 15 do 20 minut a tentokrát nemusí být překročeno.
  • Je to perfektní čas na to, aby se probudil více, byl obnoven.
  • Dlouhší spánek způsobí opačný účinek: probudíte se unaveného a pak nechcete spát.

Krátký zdřímnout po obědě také pomáhá našim cyklům a vnitřním hodinám.

Shrnutí, poznamenejte, pokud spíte méně než 7 hodin, měli byste vědět, že tajemstvím je "trénovat" samoregulaci mozku. Tuto radu je nutné důsledně dodržovat.

Ale neváhejte kontaktovat lékaře s tímto problémem. Je důležité vědět, co způsobuje poruchy spánku a jaké klinické strategie by měly být vyzkoušeny, pokud máte chronickou nespavost.


Výrobky, které pomáhají přestat kouřit

Výrobky, které pomáhají přestat kouřit

Každý rok umírají tisíce lidí kouření. Kromě toho má negativní dopad na osoby vystavené tabákovému kouři. Existuje mnoho různých způsobů, jak přestat kouřit, a dnes budeme mluvit o některých produktech, které vám pomohou zbavit se tohoto špatného zvyku. Samozřejmě bez pevného odhodlání přestat kouřit tyto metody nebudou schopny dosáhnout požadovaného výsledku.

(Užitečné návyky)

10Denní čistící dietu bez cukru

10Denní čistící dietu bez cukru

Užitečné návyky Vaše tělo je hnací silou, která palivo pochází ze všech potravin, které konzumují. Pokud používáte velké množství užitečných produktů, bude i nadále fungovat dobře, ale pokud se místo toho zvolit potraviny, které jsou škodlivé pro zdraví, existují problémy. Zkontrolujte tuto analogii: Můžete auto ve výborném stavu.

(Užitečné návyky)