Užitečné tipy na zlepšení paměti Užitečné návyky


Užitečné tipy na zlepšení paměti Užitečné návyky

Paměť je jednou z nejsložitějších a nejdůležitějších funkcí mozku, takže byste měli vědět, jak to funguje, ačkoli tam jsou některé věci, které dosud nejsou známy vědě. Navíc ztráta paměti je spojena s věkem, zvláště pokud se jí věnujeme dostatek pozornosti. V tomto článku se pokusíme poskytnout vám několik tipů, jak zlepšit paměť . Jíst čokoládu

Podle mnoha studií,

čokoláda zlepšuje kognitivní funkce efektivněji, pokud budete konzumovat to čistý, bez nečistot , protože kakao obsahuje velké množství flavonoidů, které jsou velmi zdravé, a to zejména - pro zlepšení'S ↵, snížení krevního tlaku a prevenci diabetu.poslouchat zvuky během spánku

Podle studií provedených v Německu, pokud budete spát při poslechu zvuků synchronizované s rytmem pomalých mozkových vln, můžete posílit tyto vlny, a proto zlepšuje paměť.

Ovládání hlasitosti sluchátek příliš hlasitý hluk může nejen poškodit sluch a způsobit hluchotu, ale také vliv na paměť.

Experimenty s potkany ukázaly, že příliš silný šum může ovlivnit mozkové buňky, které jsou spojeny s těmito dvěma kognitivními funkcemi. S cílem způsobit škodu na buněčné úrovni, právě jen dvě hodiny poslechu intenzivním hlukem může být mezi 95 a 97 dB intenzitou. Zbavte se břišní tuk

Být štíhlý je důležité nejen kvůli dobré kondici, zdravé srdce a kardiovaskulárního systému, stejně jako mnoho dalších výhod, ale i pro paměti RAM. Výsledky několika studií zjistili, že protein

zodpovědné za metabolismus tuků v oblasti břicha je také zodpovědný za vykonávání určité funkce ovládat paměť a schopnost učit se . Mezi játrami a mozkem existuje molekula, která funguje v obou.Tato molekula se nazývá PPAR. Během asimilace břišního tuku ztrácíte protein mozku, který poškozuje paměť. Proto je důležité kontrolovat olej v této části těla jako důsledek mozkové PPAR bude plně uspokojit pouze na tuto oblast, které zabrání problémům v této části mozku.

Porozumět křížovým slovům Tato činnost byla vždy doporučena pro zlepšení paměti nebo alespoň zpoždění její ztráty.

Je velmi důležité, aby byl mozek zaneprázdněn a znepokojen problémy, které mohou mít vliv na zdraví. Když vycvičíte mozek, můžete mu pomoci lépe fungovat. Jedním z nejjednodušších způsobů, jak toho dosáhnout - strávit několik hodin denně, dělají hledaná slova, řešení křížovek a jakákoli činnost, která bude provádět funkci paměti.


Plakat, když se potřeby krmena potlačit

Plakat, když se potřeby krmena potlačit

Užitečné návyky je třeba vyplakatysya Zdá se, že nám to, protože jsme slabí, nedostatečně odolné jsou připraveni se vzdát a nechat vše doposud dosaženo. Taková potřeba vzniká přesně proto, že jsme byli velmi silní a je čas se zbavit další zátěže. Mnoho lidí považuje pláč za znamení slabosti. Někdy se obviňujeme z slz, které nemůžeme zadržovat v určitých životních situacích, které musí projít.

(Užitečné návyky)

Limonády nepřátel zuby

Limonády nepřátel zuby

Užitečné návyky Zatímco sodovky nebo sycené vody jsou výborné, že mohou být škodlivé pro zdraví našeho těla. Mohou také provádět velké množství zubních rizik, i když obsahují sladidla nebo přísady, nebo ne. V nedávné studii, tyto nápoje jsou stejně špatné pro zdraví zubů, stejně jako některých nelegálních drog.

(Užitečné návyky)