Užitečné nápoje, krmení a nasycení těla


Užitečné nápoje, krmení a nasycení těla

recepty Každý se snaží, aby následovali jejich dietu nebo jídelníček volby vždy zůstat především zdravé. Proto je při výběru správného nápoje často problém. Když se cítíme žíznivě, po typických občerstveních, které obsahují spoustu kalorií a umělých příchutí, jednoduše nevíme, co pít (kromě vody). Pokud hledáte pro zdravou alternativu k vodě, doporučujeme zařadit do svého jídelníčku jsou čtyři užitečné nápoje, které jsou nejen výživnéale uspokojí vaše tělo, a zapomenout na jídlo po dlouhou dobu.

Dnes máte příležitost zjistit, které výživné nápoje nejvíce výživné a nasytit lidské tělo stejně. Určitě vás potěší!

Čerstvý pomerančový džus (čerstvý)

Pomerančový džus je známá pro své přínosy pro zdraví, a to zejména vzhledem k vysokému obsahu vitaminu C, ale má i mnoho dalších vitamínů, minerálů, sacharidů a vlákniny. šálek tohoto lahodné a osvěžující nápoj dostupný 0,96 g vlákniny, bílkovin, 1,68 g 175 mg vitaminu C, 18 g sacharidů, 0,24 g tuku a vše v pouhých 79 kalorií.

Šálek kávy

Bezpochyby, ranní šálek kávy s mlékem dá část pozitivní po celý den. Když pijete šálek této nádherné pití, budete obohatit své tělo dostatek bílkovin, sodíku a sacharidů, a také mohou být jisti, že budete pít výživné a nízkokalorický nápoj. Samozřejmě, káva by měla být konzumována v mírných množstvích, kvůli obsahu kofeinu. Pokud dáváte přednost kávu s mlékem, zvolte odtučněné mléko.

Mléko

Mléko je považováno za skvělý nápoj, který uspokojuje naše tělo bílkovinami, tuky, minerály, vitamíny a sacharidy. Kromě toho na chvíli potlačuje chuť k jídlu. Pokud milujete mléko, ale udržujte si dietu, použijte odstředěné mléko.

Zdravé koktejly

Tyto nápoje se doporučují používat k udržení pocitu pohody. Přednostně jsou koktejly opilí lidmi, kteří chtějí udržet svou stabilní váhu. Studené koktejly vám pomohou ochladit a snížit chuť k jídlu. Mají vysoký obsah vlákniny a vody a jejich použití je velmi užitečné pro správné trávení. Koktejly poskytují našemu tělu velké množství vitaminů A, C a E a také obsahují mnoho minerálů, selenu, vápníku a zinku.

Koktejly, které doporučujeme pro vás.

  • koktejl s jahodovou a jogurtovou
  • Koktejl s mrkví a oranžové
  • koktejlem okurkou a paprikou
  • koktejlem s jahodami a banány

dalších důležitých nápojů, které můžete zahrnout do svého jídelníčku mohou být připraveny s aromatických bylin. Existuje velké množství rostlin. Tak máte možnost vybrat si, podle vašich představ. Každá z těchto infuzí může být použita přidáním dostatečného množství ledu, aby se vytvořil koktejl ledu, který je také velmi originálním nápojem. Káva, vařená tímto způsobem - je velmi chutná a je docela hezké pít.

Nezapomeňte být zdravý je třeba dodržovat správné diety, a proto byste se měli vyhnout sladké nápoje, protože mohou být škodlivé pro určité tělesné orgány, kromě toho také přispěje ke zvýšení tělesné hmotnosti v důsledku nadměrné množství kalorií.


Tipů, jak ztratit bříško

Tipů, jak ztratit bříško

Břicho recepty (plus recept!) - je jednou z částí těla, kde je tuk uloženy po celá léta a kde většina zpožděných tekutinu. Životní styl, strava, nedostatek fyzické aktivity spolu s dalšími faktory, může vést k tuku a / nebo tekutina hromadí v oblasti břicha, což je nafouklé a to má vliv na tvar těla.

(Recepty)

Jak vařit zdravé a lehké hranolky

Jak vařit zdravé a lehké hranolky

Kdo nemá rád hranolky ? Ovšem kvůli způsobu vaření může být velmi škodlivé pro zdraví. Bohužel, když jsme koupit ready-made hranolky v restauracích, fast food, kavárny, to je obvykle v oleji špatné kvality, což se bohužel znovu použít mnohokrát, a navíc, jídlo vždy dochází při vysokých teplotách . Nicméně, nemusíte úplně opustit jeho použití.

(Recepty)