Ovládejte porce zhubnout Hubnutí


Ovládejte porce zhubnout Hubnutí

jste často slyšet, že tajemství dobrého dietou při mírném stravě. Ano, je to pravda: jak zhubnout, je skvělé, že malé porce muset zvyknout, protože jinak byste mohla být nedostatek živin, nebo se vrátit k nadváze, jakmile přestanou dietu.

V dnešním článku chceme dát několik základních tipů, jaknaučit jíst rozumně a kontroluporce. V důsledku toho můžete dosáhnout dokonalé váhy bez nadměrného úsilí a obětování. Váš žaludek se přizpůsobí

Žaludek má úžasnou schopnost se rychle se přizpůsobí množství jídla, které jíte. Všimnete si, kolik zvyknete na stravování více či méně na různých pokrmech a nakonec se na takový režim bude držet.

V podstatě vám pomůže zhubnout a dosáhnout cílů ideální váhy. Ale musíte být jisti, že tělo dostane všechny živiny potřebné živiny, jinak - může to způsobit opačný reakce a vést k hromadění tuku a dalších kilogramů.

Jak řídit svou výživu?

Chcete-li pomoci žaludku postupně přizpůsobit množství jídla, které jíte, použijte některé tipy níže.

  • Nemějte přestávku mezi jídly delší než čtyři nebo pět hodin. Je také důležité jíst, když peretravytsya předchozí jídlo, ale ne hladovět sebe, protože přejídat tak riskujete příště.
  • Zkuste jíst čerstvé ovoce, jogurt, nebo celozrnný chléb mezi jídly. Tyto produkty jsou velmi výživné a dokonce i v malých množstvích obsahují mnoho živin.
  • Vlak se pít dostatek tekutin (čaj nebo voda) mezi jídly, protože vlastně velmi snadné zaměnit žízeň hlada jíst, když není tam žádná taková potřeba.

Jak dlouho trvá hlad?

Studie zjistily, že skutečné hladovění nepotrvá déle než 15 nebo 20 minut. To je důvod, proč ti, kteří jídlo pomalu a dobře žvýkají, se cítí rychleji a rychleji než lidé, kteří to dělají rychle a impulzivně.

si můžete vyzkoušet tuto teorii, žvýkání každý kus, dokud se zcela stává konzistence bramborovou kaší, a teprve pak spolknout. Takže můžete také zlepšit trávení a jíst méně, aniž byste se ochutnávali hladem.

Emocionální přejídání

Proč většina lidí přejídat musí cítit silný být spokojeni? Oni jsou zaměňováni s potřebou jíst, aby udržovali život s pocity úplnosti, která přináší přejídání.

V každém případě je to kvůli emocionálním potřebám, které nejsou splněny, obdobím množství nebo smutku, stresem nebo vyčerpáním.

Vaše tělo se pokusí naplnit emocionální prázdnotu energií, avšak pokud nemáte kontrolu nad vaší stravou, všechno obvykle končí špatně. Například můžete jíst škodlivé potraviny, které komplikují trávení a nakonec způsobují pocity viny a lítosti. Klíčová částka - 80%

Musíte se naučit přestat jíst, když se už cítíte dobře.

V tom okamžiku, kdy je pocit hladu pošlapán, ale chci víc. Pak vy,

obvykle si vybrat něco velmi zbytečné : buď dát některé přísady, nebo si nějaký dezert.Abyste lépe pochopili, co máme na mysli - zkuste

jíst jen 80% svých schopností .Pokud jste to neudělali dříve, nemusíte se v prvních dnech zdát být tak příjemné.

V tomto případě pomáhá čaj dokonale trávit, protože odstraňuje pocit prázdnoty v žaludku . Brzy zjistíte, že pocit hladu zmizí a nakonec se můžete omezit přirozeným způsobem.Kromě snížení příjmu potravy na 80%, nebude zatěžovat trávicí systém a tělo bude potřebovat méně času obnovit zásoby energie.

Ale když budete jíst příliš mnoho nebo si vyberete velmi těžké jídlo - opak se stane. To je způsob, jak můžete být aktivnější a dělat své obvyklé věci bez přejídání

. Například v noci játra pracovat efektivněji a lépe budete moci relaxovat, probudit plný energie a připraven na den.


5 Nízkokalorických potravin

5 Nízkokalorických potravin

Pokud chcete zhubnout, je třeba udělat fyzické cvičení a sledovat zdravou výživu. Věnujte pozornost těmto pokrmům, protože obsahují nízkokalorické potraviny. Co to znamená? Tyto produkty trávení, které spálí více kalorií než obsahují. S těmito výrobky vaše tělo bude používat více energie, než dávají.

(Ztráta váhy)

Užitečné ráno návyky pro hubnutí

Užitečné ráno návyky pro hubnutí

Hubnutí Hubnutí je jedním z nejtěžších úkolů, můžete se ptát sami sebe, protože to vyžaduje kompletní změnu životního stylu spolu s konstantními úsilí zachránit výsledky. Když pochopíte, že máte extra kilo, je třeba shromáždit veškerou vůli, aby spaloval tuky, tvaroval tvar a zlepšoval celkovou kvalitu života.

(Ztráta váhy)