10 Návyky, které vás učiní šťastnější


10 Návyky, které vás učiní šťastnější

užitečné návyky být sedmý nebe je skutečné! Kdy jste naposledy napjal svůj bederní žaludek? A kolik času uplynulo, když se naposledy radoval z některých jednoduchých věcí, které plní každodenní život radostí? Pokud máte vše pod kontrolou, ale nezanechává pocit smutku nebo pokud jste stále nespokojeni s něčím, doporučujeme vám přečíst tento článek o 10 návyky, které vás učiní šťastnější.

Jak se můžeš stát šťastnější?

trávit více času venku

Pokud jste na plný úvazek v uzavřené kanceláře nebo jiných prostor, aniž by zelení kolem, použijte víkend dokončit za účelem návštěvy parku zelenou plochu nebo dokonce na pláž. Čím více času strávíte na čerstvém vzduchu, tím lépe budete mít náladu a mozek jen díky.

Vědci ukázali, že zelená barva nejen přispívá k tomu, aby člověk byl šťastnější, ale také se přizpůsobuje stabilnímu, pozitivnímu emocionálnímu stavu. Kromě toho navštívit místo, kde kromě mlčení není žádný zvláštní zvuk, může uvolnit člověka a snížit úroveň stresu v těle.

A pokud bychom strávit nějaký čas na slunci, bude stimulovat tvorbu vitamínu D, který je běžně spojena s zdraví, štěstí a práva odstoupit od smlouvy s depresí. Další pot

Obvykle lidé nejsou příliš rádi cvičení, ale uplatnit ji ztratí nejen hmotnost, ale také udržuje svaly v dobré kondici. Kromě toho sport pomáhá odstraňovat toxiny z těla.

Multiple cvičení nebo jednoduchý procházka v parku přispěje k zbavit toxinů, což zase zlepšuje náladu a produkují hormony, které mají schopnost bojovat proti různým nemocem. Navíc kůže bude mít lepší vzhled a stanete se méně napjaté a spíte v noci jako dítě.

Spát spí více

Nezáleží na tom, kolik věcí máte na den, v noci potřebujete nejméně 7-8 hodin spánku. Samozřejmě, pokud máte trochu času, abyste se vydali, a také odpoledne, nepochybujte ani o tom, zda to stojí nebo ne. Spánek je obvykle spojen s dobrou náladou, optimismem a vysokým výkonem.

Nespavost může vést k depresi, podrážděnosti, bolesti hlavy a podobně. Je-li to možné, je třeba režim vyřešit a udržet tak, abyste mohli pravidelně spát a vstávat současně. Tehdy vaše tělo a mysl budou fungovat správně.

Meditovat

Abyste meditovali, nemusíte jít do tibetského chrámu a trávit čas s mnichy. Můžete meditovat ve svém vlastním domě, když máte volný čas nebo můžete vyhledat další vhodné místo pro tuto třídu.

Někteří lidé rádi meditovat ráno cítit šťastnější a plná po celý den, zatímco jiní se rozhodnout pro večerní meditaci sundat všechny negativní dojmy denně. Záleží na vás. Zpočátku může být obtížné uvolnit svou mysl z nepotřebných myšlenek, ale určitě se naučíte, jak to udělat.

Získat nové hobby

Hobby - velkou příležitost podpořit činnost mozku, a jak se bavit a uniknout z každodenní rutiny. Pomůže vám to stát se šťastnějším a zvýšit své sebevědomí.

Díky hobby můžete vytvořit nové přátele, se kterými se budete bavit, když děláte svou oblíbenou věc. A stimulovat zájem postoupit kupředu, pokroku a realizující sny ... Pokud jste vždycky chtěli naučit francouzsky, dělat teykvondo nebo hrát na klavír, nyní máte šanci na to!

Poslouchejte pozitivní hudbu

Vaše oblíbená hudba může být diskotéka, funk, salsa nebo pop. Nejdůležitější je poslouchat přesně to, co se vám líbí. Zapněte ho naplno, jakmile se vrátil domů do objednávky oběda nebo připravit nebo připojit sluchátka a poslouchat hudbu a zároveň chodit do práce, náplň vašeho života s příjemnými melodiemi.

To pomůže snížit stres a bude se cítit šťastnější. Takže pokud někdy chcete jít na tanec, neváhejte na minutu!

Zaznamenejte si své zážitky

Každý má problémy a způsobuje obavy. Nejlepší způsob, jak se zbavit tohoto zranění, je zaznamenat vše, co se děje s námi. Bude dobré, kdybyste spustili deník (a nikdo by ho neměl číst).

Zapište všechny své negativní myšlenky na list, pak jej zazvoněte a vložte do koše. Tento symbolický akt pomůže vašemu mozku pochopit, že slova na stránce jsou výjimečně negativní. Nemusíte ani být dobrým spisovatelem, prostě zapište všechny své myšlenky, aniž byste se obávali interpunkce nebo pravopisu.

Buďte vděční

Když jste naposledy řekl někdo "děkuji"? Být vděčný a ukazovat tento pocit lidem kolem je velmi důležitým faktorem při vytváření štěstí. Někdy je pro nás těžké říci toto slovo nahlas, ale je to jeden z příjemnějších.

A děkuji, že stojí za to nejen pro ostatní, ale i pro sebe. Poděkovat za všechny dobré věci, které již máte (věřte mi, ve skutečnosti, mnoho z nich), ale také pro jejich krásu, zdraví, domácí, pracovní, pro všechny projekty realizované u postele, kde spíte a za jídlo co konzumujete Smysl vděčnosti vám pomůže naplnit váš život pozitivními emocemi.

Staňte se nejlepším přítelem

Zkuste to udělat: rozhlédněte se a analyzujte svůj postoj k přátelům a poté se rozhodněte, zda byste to chtěli získat z přátelských vztahů. Jste dobrým přítelem, který může poslouchat, poradit a být blízký vašim přátelům, když to potřebují? Co byste chtěli změnit?

Myslíte si, že se ti vaši přátelé cítí rádi? Koneckonců, toto je rodina, kterou si vybereme a volba se vzájemně vylučuje. Vždy pečujte o své přátele a prokazujte svůj postoj k nim.

Podělte se o své štěstí s lidmi kolem

Opravdu chcete být šťastní? Pak musíte sdílet štěstí se všemi lidmi kolem vás. Vypláchněte se mizerným obličejem, zapomeňte na všechny stížnosti a obrazy a přinést štěstí svému.

Měl byste mít vždy na tváři úsměv, nezapomeňte poděkovat lidem a vždy zůstat v pozitivní náladě. Někdy se můžete vymykat mimo jiné kvůli jejich špatné náladě, ale to je jen negativní příklad.

Lidé mají sklon přijímat něčí chování, takže pokud se cítíte šťastní, pak ostatní budou pociťovat stejnou cestu a úsměv v reakci na váš úsměv. Nezapomeňte, že všechno na světě funguje na principu bumerangu.


7 Jednoduché změny dnes ke zlepšení zdraví kardiovaskulárního systému

7 Jednoduché změny dnes ke zlepšení zdraví kardiovaskulárního systému

Užitečné návyky Nikdy nebudete úspěšní více času ke zlepšení zdraví kardiovaskulárního systému. Bez ohledu na to, jak to zní divně, často zapomínáme na nádherný orgán, který pulzuje právě v centru hrudníku. Děláme to nevědomky, například zvolíme sedavý nebo škodlivý způsob. Kromě toho jsme dokonce nechat stres nebo úzkost vliv na mír, rovnováhu a zdraví srdce.

(Užitečné návyky)

Jak přestat používat 15 psychologických technik

Jak přestat používat 15 psychologických technik

Ukončit kouření není nikdy pozdě. Vzhledem k tomu, že pravidelné kouření způsobuje velké poškození zdraví, zbavit se tohoto špatného zvyku je co nejrychlejší. Vždy je lepší se vzdát cigaret před tím, než tělo začne posílat vaše signály úzkosti. Nečekejte na to, že kouření vede k rozvoji vážných onemocnění, je lepší se starat o své zdraví předem.

(Užitečné návyky)