Ketohenna strava pomáhá zhubnout Užitečné


Ketohenna strava pomáhá zhubnout Užitečné

Ketohenna dietní návyky (nebo keto dietu) vám může pomoci zhubnout rychle a zbavit určité zdravotní potíže, jako je únava a rizikových faktorů spojených s metabolickým syndromem nebo diabetem.

Chcete-li plně využít této stravy pro zdraví, nemusíte provádět žádné radikální změny ve vaší stravě. stačí jíst pravidelně následující produkty:

1. Ketohenna strava obsahující maso

nezpracované maso má nízký obsah sacharidů je jedním z hlavních komponentů, které obsahují ketohenna stravu.

  • Čerstvé maso obsahuje vitamín B a minerály jako draslík a zinek, kreatin, taurin a carnosin.
  • Kromě toho je maso vynikajícím zdrojem selenu, který má vynikající antioxidační kapacitu a má schopnost snižovat zánětlivé onemocnění.

Mějte na paměti, že zpracované masné výrobky, jako jsou klobásy nebo masové kuličky, často obsahují přidané sacharidy.

Zkuste jíst nejméně jeden kus masa denně. Aby se ujistil, dostanete tolik ketohennyh jeho vlastnosti, Nezapomeňte vaří maso v malém množství olejea přidejte do něj velké množství zeleniny.

2. Vejce

Druhým ketogenním jídlem jsou vejce. Jedna velká vejce obsahuje méně než 1 gram uhlovodanů a méně než 6 gramů bílkovin, což je zdravé výživy, ideální pro ketohennoyi stravy.

  • I přes svou špatnou pověst, spotřeba žloutek může být opravdu užitečné pro vás, protože obsahuje vitamíny A, B9, B12, D, E a K a nezbytných minerálů, jako je železo.
  • Kromě toho může spotřeba vajíček zmírnit symptomy metabolického syndromu zvýšením rezistence na inzulín.

3. Olivy

Olivy - to je další ketogenní potraviny, které obsahují pouze 0,2 gramů uhlohydrátů v každém. Navíc jsou uhlohydráty v olivách ve formě vláken. ○ Olivy jsou skvělým zdrojem vitamínu E, železa, mědi a vápníku. Jsou také bohaté na antioxidanty (jako je olevropeyn, hidroksytyrozol, tyrozol, kyselina olejová a kvercetinu)

, které mohou přispět ke snížení poškození oxidací v těle a boj proti bakteriálním infekcím. ○ Olivy také pomáhají regulovat cholesterol a snižovat krevní tlak. 4. Česnek

Stroužky česneku obsahují pouze 0,99 gramů uhlohydrátů.

Česnek a další členové rodiny

Allium

obsahují alicin. Jedná se o bylinnou směs, která má protizánětlivé a antioxidační vlastnosti, které pomáhají chránit před poškozením a onemocněním mozku. Česnek je také považován za vynikající zdroj vitamínu B6 a mangan, selen a vitamín C. Kdykoli můžete přidat trochu česneku, aby vaše jídlo. To může opravdu přidat chuť bez použití exotických koření. 5. Tmavá čokoláda Vzhledem k tomu, že ketogenní strava vyžaduje nízké množství sacharidů, je důležité zajistit, abyste dostali dostatek vlákniny. Jedna

100 gramů tmavé čokoládové dlaždice obsahující 70-85% kakaa

může poskytnout 11 gramů vlákniny.

Antioxidanty a vlákna tmavé čokolády mohou pomoci trávení.

Kromě toho kakao obsahuje flavonoidy, které rozšiřují krevní cévy a zlepšují zásobení krve, snižují krevní tlak a zvyšují dobrý cholesterol. Horká čokoláda je také bohatá na mangan, měď, železo a hořčík.Při nákupu čokolády nebo jiných výrobků z kakaa byste měli věnovat pozornost informacím na obalu.

  • Vyberte čokoládu, která neobsahuje přidané cukry
  • a obsahuje co nejméně sacharidů.
  • 6. Mandle  Mandle - to je další složka ketogenní výživy. Ve skutečnosti obsahuje 100 gramů mandlí pouze 7 gramů sacharidů.

A ještě lepší, opravdu se naplní. Jezte malou část ořechů a od rána nebudete mít hlad.  Mandle poskytují také vitamín E, měď a riboflavin, které pomáhají při získávání energie. Spotřeba mandlí také poskytuje hořčík a draslík - dva důležité elektrolyty, které je třeba vyměnit v ketogenní stravě.

Ačkoli mandle jsou skvělé pro tuto dietu, je důležité omezit její množství na 20 gramů denně. V opačném případě můžete zvýšit hladinu glukózy na velmi vysoké úrovni.

7. Avokádo

Avokádo obsahuje pouze 2 gramy uhlohydrátů na 100 gramů. Jsou bohaté na zdravé tuky a plné živin, což je jeden z nejlepších ketogenních produktů.

  • avokádo obsahují vlákna, měď, kyselinu listovou a draslík, a důležité vitaminy, jako je B, C, E a K.
  • Pokud nelíbí avokádo, můžete zkusit použít ve formě oleje. Ačkoli nebudete mít stejné množství vitamínů a minerálů, avokádový olej obsahuje převážně mononenasycené tuky.

Tato mastná nenasycená kyselina pomáhá zlepšovat hladinu cholesterolu a může být použita k vaření.

Tento seznam ketogenních produktů můžete použít jako vodítko, které vám pomůže vytvořit vlastní dietní plán, který bude vyhovovat vašemu chuti a potřebám.

Nezapomeňte udělat velké množství vodní části katogenní stravy. Čistící dieta: 5 možností, které stojí za to vyzkoušet

  • Čistící dieta je, že se musíte postarat o tělo. Když to dokončíte, musíte jíst zdravě. Přečtěte si více zde!


Rodičovství s láskou zahání strach

Rodičovství s láskou zahání strach

Užitečné návyky Láska je motorem, který napájí vztah mezi rodiči a dětmi. Každé dítě, které přijde na svět potřebuje nejen potravin, přístřeší a bezpečnost. Láska je tak nutné v případě absence nebo deficit v životě dítěte existují vážné problémy v oblasti rozvoje. Možná jste už slyšeli o poruchách utrpení.

(Užitečné návyky)

Jak překonat ranní únavu? 7 tipů užitečné návyky

Jak překonat ranní únavu? 7 tipů užitečné návyky

Pokud se vzbudíte v dopoledních hodinách s pocitem únavy, měli byste vědět, že je velmi typický problém, který lze vyřešit přirozeně, pokud dodržovat několik jednoduchých tipů. Tento článek vám dá 7 základních tipů, které vám pomohou probudit každé ráno energickou, živou a dobrou náladu. Co způsobuje ranní únavu?

(Užitečné návyky)