Squash: Perfektní nástroj pro hubnutí


Squash: Perfektní nástroj pro hubnutí

Jste pravidelně jíst cuketa? Pokud ano, pak víte, že tato zelenina pomáhá udržovat zdraví těla, je také skvělá zelenina, která vám pomůže zhubnout postupně. Může být přidán k mnoha pokrmům a je to velmi chutné. Vysvětlíme jeho výhody níže.

1. Využijte z cukety

Tykev má jedinečnou chuť a je nepostradatelnou složkou, která by se měla stát součástí programu hubnutí. Ale předtím, než vysvětlíte, jak vám to pomůže zúžení pasu, nejprve vám poskytneme stručný přehled hlavních výhod a vlastností pro vaše zdraví. Nenechte si ujít - ty a vaše rodina by měla vzít v úvahu:

  • cuketa je bohatá na živiny a prakticky neobsahuje tuky. Jeho obsah kalorií je opravdu nízký.
  • Tato zelenina je bohatá na vápník, je ideální pro naše kosti!
  • Má spoustu vlákniny, proto je ideální pro odstranění nepříjemné zácpy.
  • Kukuřice má vysokou hladinu draslíku, která zabraňuje zadržování tekutin a odstraňuje toxiny.
  • Je účinný pro zdraví mozku,protože má nezbytný prvek - fosfor, který je ideální pro udržení dobré úrovně práce s mozkem.
  • Má také hořčík - minerál, který je tak nezbytný pro celkové zdraví žen.
  • Squash také obsahuje vitamín B9 (kyselina listová), který je velmi vhodný, například pro děti.
  • Pokud jde o vitamíny, nezapomeňte, že také obsahuje vitamin A, vitamin C, vitamin Ea minerálů nezapomeňte, že dostanete dávku draslík, zinek, selen a hořčík.
  • Díky svédiuretické vlastnostizucchika také pomáhá předcházet mnoha onemocněním ledvin.

2. Ztrácejte hmotnost cuketou

Nejprve musíme zdůraznit - nedoporučuje se po celý měsíc jíst pouze cukety a nic víc. Squash bude skvělým doplňkem k vaší stravě, ale naše pokrmy by měly obsahovat i určité množství bílkovin a vláken. Tato zelenina nabízí mnoho výhod, ale ty nejlepší, které teď vysvětlíme, jsou ty, které z ní činí ideální řešení, když musíme nebo chceme ztratit nějakou váhu.

Proč mi cuketa pomáhá zhubnout?

  • Protože cuketa má pouze 17 kalorií na 100 gramů (3,5 unce), které konzumujeme. To nám umožňuje jíst hodně, stát se zdravým a konzumovat jen málo kalorií.
  • Další zajímavý fakt: cuketa zvyšuje náš metabolismus, , který pomáhá spalovat tuk. To znamená, že dostáváme energii a odstraňujeme přebytečný tuk v procesu hoření. To je způsobeno v první řadě k vitaminu A, který podporuje oxidaci lipidů, tj tuky.
  • Squash má také rozpustné a nerozpustné vlákno. Rozpustná vláknina čistí a zpomaluje vzhled glukózy v krvi. Mezitím, nerozpustná vláknina je zodpovědný za zlepšení střevní zdraví, které poskytují dobré bakterie pro čištění interiérů, a tím přispívá k odstranění toxinů a tuků. Bezpochyby je to velmi užitečné. Squash
  • také obsahuje jód, který stimuluje metabolismus řádný provoz.

3. jednoduchý recept: hnědá rýže s cuketou a pórkem

Pokud se pokusíte tento recept, zjistíte, že je velmi snadné dělat, a to je vynikající. Vezměte to v úvahu:

Co potřebuji?

  • 300 gramů hnědé rýže 1 cibule
  • 2 stroužky česneku 1 pórek 1 cuketa
  • 1 litr (3,4 šálků) zeleninového vývaru půl šálku bílého vína
  • trochu pepře piniovými oříšky, rozinky

bit ■ jak vařit?

První, co děláme, je umýt zeleninu. Řez pórek na malé kousky, kůry cukety a rozřízne se na malé kostičky. Dělejte totéž s cibulí, nakrájíme na malé kousky. Také vyčistěte a nakrájejte česnek.

Nyní si vzpomenete a nalejte do něj trochu olivového oleje. Za prvé, smažte pór na střední teplotu několik minut. Pak přidejte cuketa a česnek, dobře promíchejte. Přidejte trochu pepře a hrst borovice. Přidejte také některé rozinky.

Jakmile vznikne nasycená omáčka, počkejte asi 5 minut a přidejte půl sklenky bílého vína. Přidá to chuť. Potom přidejte zeleninovou polévku a dobře promíchejte. Musíme si pamatovat, že rýže, zejména surová hnědá rýže, potřebuje více času k vaření.

Chuť, přidat trochu soli nebo jen pepř na vlastní chuť. Pak přidejte 300 gramů rýže. Pokryjte sporák víčkem a vaříme na vysokém ohni, nezapomeňte míchat.

Po rýže absorbuje téměř všechny vývar, zkontrolujte konzistenci, aby zjistil, zda je jídlo hotové.Vezměte talíř a dejte normální část, můžete přidat trochu limetkové šťávy a ořechy. Tímto způsobem zvýšíme chuť a do nádoby přidáme více vitaminů. Tento recept je bohatý na vlákno, je velmi výživný, například na oběd. Přidáte-li do misky špenátem salát s kousky ananasu, budete se cítit neuvěřitelná.


Zabalit igelitovou fólii: zhubnout a toxiny

Zabalit igelitovou fólii: zhubnout a toxiny

Hubnutí po desetiletí vyvinula mnoho různých technik a metod pomoci lidem zhubnout a formovat postavu. Pleťové vody pro hubnutí chirurgické zákroky, šťávy, želé, injekcích pro spalování tuků a masáže - jen některé ze způsobů, jak odstranit tukové zásoby, které vám brání mít tvar svých snů. Kromě vybavení je další oblíbená metoda, která může zvýšit schopnost těla spalovat tuk: wrap přilnavé fólie pro zvýšení vnitřní tělesné teploty během cvičení s cílem zlepšit výsledky hubnutí.

(Ztráta váhy)

Jednoduché návyky mít ploché břicho

Jednoduché návyky mít ploché břicho

Hubnutí Chcete-li mít ploché břicho, ale ve skutečnosti může být jednodušší, než si myslíte. Zkuste tyto jednoduché tipy v praxi a uvidíte výsledky velmi rychle. Často, jednoduché návyky, s nimiž se s vámi chceme podělit, mohou výrazně zlepšit stav věcí a pomohou vám, abyste se opravdu cítili dobře. Zveme vás k vyzkoušení!

(Ztráta váhy)