Jógy sedacího bolesti


Jógy sedacího bolesti

užitečné návyky sedacího bolesti je časté onemocnění, které mají vliv dolní části zad přes hýždě a dolů na zadní povrch.

způsobuje podráždění sedacího nervu kvůli nadměrnému tlaku, úrazu nebo nemoci.

Spravedlně je doprovázena slabostí, brnění, pálením. Někdy dokonce omezuje vaše pohyby.

Bolest přichází pomalu a obvykle se zhoršuje po dlouhém posezení, v noci, zatímco spíte, kýcháte nebo po procházce. Naštěstí existují některé přirozené způsoby, jak se vypořádat s ischiasí a urychlit zotavení.

Dnes chceme sdílet některé protahovací cviky jógy, které se zaměřují na tuto část těla a pomáhají zmírnit bolest.

z ruky a velkých ustanovení toe

se zdviženou rukou a palec (Supta Padangusthasana) -

je z jógy, která trénuje lýtko a stehenní šlachy. Podporuje stimulaci průtoku krve do těla a může snížit nepohodlí spojené s PMS, ischias a bederní bolesti.

Nehodí se vám, jestliže trpíte poraněním kostí nebo máte vysoký krevní tlak.

Jak to udělat?

položte na jógu rohož, postavte nohy rovně.

  • Ohněte pravou nohu do hrudníku a omotávejte stuhu kolem nohy.
  • Zarovnejte nohu a držte stuhu oběma rukama, táhněte nohu až na hlavu co nejblíže.
  • Postupně spusťte pravou nohu do původní polohy a opakujte tyto kroky s jinou nohou.
  • Zaměřte se na dýchání a snažte se udržet každou nohu po dobu 30 sekund.
  • pes tváří dolů lícem dolů Dog (Adho Mukha Shvanasana)

je typická pro warm-up cvičení,

který slouží k protáhnout tělo před cvičí jógu. Zaměřuje se na boky, dolní části zad, hýždí a svaly. Tento úsek rozšiřuje sílu po celém těle, zejména v rukou, nohou a nohou.

Jak to udělat?

Stojte na shuffle, položte nohy na šíři ramen a položte dlaně na podlahu.

Zvedněte špičku pro vložení pozice.

  • Neohýbejte příliš mnoho zády,
  • aby se zabránilo špatné svalové kontrakci.
  • Zvedněte hrudník a přemístěte hmotnost na rameno. Embrace rozkroku a nohou.
  • Držte tuto pózu po dobu 30 sekund,
  • a pak se uvolněte.
  • ne s rozšířeným bočním úhlem ne s rozšířenou boční úhel (Parsvakonasana) - toto ustanovení, kromě protahování obě strany těla, pomáhá trénovat svaly nohou a pánve.

Jak to udělat?

Zvedněte se, položte nohy široce, položte pravou nohu tak, aby vaše prsty byly kolmé k levé noze.

opřít se o levou nohu a

  • ohýbat pravé koleno tak, že kyčelina je rovnoběžná s podlahou a koleno je nad kotníkem.
  • Položte pravé koleno na pravé koleno a zvedněte levou ruku nad hlavu. Zarovnejte levou stranu těla, dechte a držte tuto pozici po dobu 20-30 sekund.
  • Relaxujte 30 sekund a opakujte z druhé strany.
  • Most
  • Most (Setu Bandhasana) je populární postoj, která trénuje hýždě, nohy, žaludek a dolní část zad.

Jak to udělat?

Leťte na rohoži, ohýbejte kolena a zvedněte hýždě z koberce co nejvyšší.

Udržujte nohy na šířku ramen a rukou na každé straně. Při zvedání pánev nezapomeňte zadržet záda rovně.

  • Kalmary by měly zůstat rovnoběžné a brada by se měla dotýkat hrudníku.
  • Zaměřte se na dýchání a držte tuto pozici po dobu 30 sekund.
  • Při sklopení pouzdra se podržte, odpočiňte 20 sekund a opakujte třikrát.
  • Pokud se vaše bolesti uších po těchto cvičeních nezhorší, poraďte se s lékařem.


Tipy pro snížení příjmu sacharidů

Tipy pro snížení příjmu sacharidů

Sacharidy jsou mezi mnoha potravinami, které denně konzumujete. To je pravděpodobně jeden z důvodů, proč nemůžete zhubnout. Je nutné snížit spotřebu sacharidů. Přestože vám dávají živiny a energii k provádění každodenních činností, nedoporučuje se je zneužívat. V tomto článku vám poskytneme několik tipů pro snížení příjmu sacharidů.

(Užitečné návyky)

7 Psychologické výhody tělesného cvičení

7 Psychologické výhody tělesného cvičení

Více lidí začíná chodit do posilovny nebo dělat fyzické cvičení ke zlepšení jejich vzhledu. Ale víte, že cvičení je také dobré pro vaši mysl? Dnes odhalíme některé z mnoha psychologických přínosů fyzického cvičení, takže si přečtěte! Fyzické cvičení jsou dobré pro mysl Ano, ve skutečnosti, fyzické cvičení má mnoho psychologických výhod, včetně lepší paměti, úlevu od stresu, zmírnění a zlepšené schopnosti učení.

(Užitečné návyky)