Jóga může pomoci léčit syndrom karpálního tunelu


Jóga může pomoci léčit syndrom karpálního tunelu

užitečné návyky syndrom karpálního tunelu - je velmi časté onemocnění v dnešní době z důvodu velkého počtu elektronických zařízení a počítačů používaných lidstvem.

Existuje onemocnění způsobené zánětem středního nervu, který je zodpovědný za pocit a pohyblivost celého ramene.

Syndrom vířícího tunelu se může objevit kvůli opakovaným pohybům, ale také kvůli přítomnosti infekce, poranění rány aobezitě.

Hlavním příznakem je pocit bolesti a snížená pohyblivost, což může být někdy doprovázeno brnění, necitlivostí a svalovou slabostí.

Je to velmi snadné, ale někdy existují vážné případy, které vyžadují chirurgický zákrok.

Abychom neměli vážné důsledky,to stojí za to začít s určitými jógy, které pomohou obnovit.

Dnes budeme mluvit o 5 cvičeních.

1. Mimo hory

Mimo hory, která je stále známá pod jménem Tadasana, je jednou z nejdůležitějších asanů jógy. I když je to velmi snadné, jeho účinek na celé tělo je prostě neocenitelný.

Také si přečtěte:Jóga léčí depresi

Provedení

  • Nejdříve koncentrujte a dýchaj hluboce.
  • Nohy stojí přesně, dotýkají se navzájem, stejně jako prsty a paty.
  • Zvedněte ruce dolů a otočte rukama k bokům.
  • Rozložte tělesnou hmotnost rovnoměrně na obě nohy.Utáhněte koleno a vytáhněte svaly boků, aby se protáhla zadní část nohou.
  • Vytáhněte žaludek a utáhněte hrudník,
  • rovnoměrně držte. Držte ruce podél těla, vaše prsty vypadají dolů.
  • Zvětšete a uvolněte ramena.
  • Představte si, že kabel je vázán na čelo, které vás pomalu zvedne.
  • 2. P

Oáza cibuleTato podešev pomáhá protáhnout tělo a soustředit se to dobře

uvolňuje svaly, které jsou v napětí. Je ideální pro snížení bolesti v syndromu karpálního tunelu, a také

pomáhá posílit pas. Provedení

Ležte na břicho, ruce se protáhnou po stranách, čelo se dotýká koberce.

  • Vdechněte, ohněte nohy a ruce si vezměte kotníky.
  • Současně
  • odtrhne od podlahy hlavu, hruď a stehno tak, aby tělo převzalo tvar luku.Držte pózu po dobu 20 sekund,
  • Hluboké vdechnutí. Zvětšete, jakmile spustíte nohy, položte na koberec po dobu 30 sekund. 3. Není

cow Tato pozice také známý Homukhasana pomáhá

protáhnout ramena a hrudník, který rozšiřuje osvětlené střední nerv.Takové praktiky podporují relaxaci svalů bederní a protahování zápěstí.

Provedení

Posaďte se na koberec tak, aby levý patek byl blízko pravého stehna.

  • Vyhoďte pravou nohu napravo a umístěte ji do levého stehna.
  • Zdvihněte pravou ruku, chyťte hlavu a ohnout.
  • Udělejte zámek v rukou a postupně si protáhněte lokty v různých směrech.
  • Držte si záda rovně, těšíme se.
  • Držte se v poloze
  • 15 - 20 sekund,pak odpočívejte. 4.

Mimo modlitbyMimo modlitby - nejlepší pro uvolnění těla a mysli, pomáhá také zbavit se bolestí a stresu.

Provedení

Posaďte se na rohožku, je to nejlepší na klidném místě, zvedněte dlaně, jako byste byli fascinováni modlitbou.

  • Mírně rozřízněte prsty, které mírně zvyšují prostor v karpálním tunelu, dýchají hluboko a zůstanou v této pozici na minutu.
  • Číst článek:

Japonská technika stresu vědomí5.

Mimo orla Tato poloha pomáhá uvolnit svaly a klouby.

V případě syndromu tunelu uvolňuje zápěstí, pomáhá zvrátit jeho pohyb a eliminuje zánět.Provedení

Najděte klidné místo. Staňte se rovnými.

  • Šroubujte pravou nohu doleva, aby se pravý kotník dotkl levého kolena.
  • Připojte si ruce a lokty, levou rukou by měla být vpravo.
  • Držte ruce dohromady.
  • Držte se
  • 30 sekund, dýchaj hluboce. Připraveni vyzkoušet? Najděte klidné místo, kde budete moci provádět všechny tyto asanasy, které jsou součástí tréninkové terapie.

Yoga: Šest aspekty pozitivní psychologický dopad

lidé praktikují jógu již více než tisíc let, a v poslední době je stále více populární v každodenním životě velkého počtu lidí.


5 Tipů pro štěstí

5 Tipů pro štěstí

ŽIvot musí přinést radost. Často máme pocit, že si nezasloužíme mít dobrý život nebo být šťastní. Nicméně štěstí může a mělo být zvoleno. To není něco, co se stane s vámi bez vaší účasti, ne s čím nemůžete ovlivnit, nebo o němž nemůžete rozhodnout. Jedním z nejlepších tipů pro štěstí je rozpoznat, že vaše myšlenky a akce mohou značně ovlivnit vaši náladu a vnímání.

(Užitečné návyky)

„Bank of Happiness“, že děti budou milovat

„Bank of Happiness“, že děti budou milovat

Užitečné návyky Lidé často říkají, že štěstí je tak křehký a křehké jako křišťál. Mějte však na paměti, že pokud je denní péči i křišťálové jiskří a třpytí atraktivní světlo. Totéž platí o štěstí. Tím, že budete chránit pouze své štěstí, budete je moci zachránit a chránit. Pokud chcete mít silný vztah se svými blízkými, nezapomeňte pravidelně demonstrovat svou lásku.

(Užitečné návyky)