Yoga: 4 pozice k úlevě od bolesti zad


Yoga: 4 pozice k úlevě od bolesti zad

Zajímavá fakta Dnes, bolesti zad se stal jedním z nejčastějších stížností lidi, protože jsme vždy sedět u počítače a používat další technologická zařízení, která způsobují nadměrný tlak na páteř.

Ve většině případů, i když trochu odpočinku a pití léky proti bolesti, jako je bolest, mohou být odstraněny. Nicméně, někdy to neprojde mnohem déle, než je obvyklé, a pak byste měli hledat jiné způsoby, jak získat jejich zdraví.

I když se na první pohled, jóganezdá příliš užitečný, některých svých pozic může být vynikající terapie k úlevě od bolesti zad a zlepšit její stav jako celek. Takový pohyb

urychlit krevní oběh, zmírnit svalové napětí a uklidnit rychle problémovou oblast s cílem zlepšit pohodu.

Dnes chceme sdílet čtyři nejlepší jógové pozice, které jsou rozhodně stojí za to vyzkoušet v kanceláři nebo doma. Začněme!

předal Nahyny 1. Tento pohyb se táhne ztuhlé svaly a stimuluje centrální nervový systém.

Jak provést toto cvičení?

  • Stojan na jógu rohože nebo na podlaze, roztáhni nohy v šíři boků.
  • Naklonit kolena tak, aby váš trup naklánět nohy a zhynaytesya, dokud se mu žaludek dotýká stehna.
  • složit ruce v pěst a složit do lokte (zleva pěstí do pravého lokte a naopak).
  • Relax vaše záda, krk a hlavu a pevně držet pěsti.
  • Proveďte cvičení 10-20krát. Nezapomeňte dýchat hluboce a vydechovat. 2. Planck

Mimo psa s úponem dolů nebo "Adho Mukha Svanasana" - je ideální poloha k protažení svalů celého těla.

Uklidňuje nervy míchy a zlepšuje cirkulaci krve v celém těle.

také posiluje svaly a klouby ruce, nohy, krk a záda.

Jak provést toto cvičení?

  • Stojte na podlaze na obou rukou a nohou a položte nohy na šířku boků. Ruce a nohy budou podporovat tělesnou hmotnost.
  • Vydechněte palce: tak se dostanete do psího pózu s tlama dolů.
  • Je důležité, aby se vaše záda příliš neohýbala, protože může způsobit svalové napětí.
  • Zkuste trochu zvednout hrudník, aby se posílily ramena a páteř.
  • Vytáhněte dveře zavazadlového prostoru na stranu paty a také nezapomeňte zatlačit střední a vnější část nohy.

4. Mimo embrya

Mimo embrya nebo "Balasana" je pomalé a klidné cvičení, které velmi dobře protahuje páteř a vytáhne.

Tato poloha umožňuje relaxaci mezi jinými cviky nebo je konečnou fází protahování. Doporučuje se pro odstranění napětí spojeného se stresem.

Jak provést toto cvičení?

  • Postavte se na kolena k podlaze a připevněte hrudník k kolenám. Teď jste v postoji embrya. Držte se několik minut.
  • Zkuste toto cvičení vykonat tak, že položíte kolena pouze na velké prsty, pak ohneme kolena, abyste lépe protáhli páteř.
  • Pokud se hlava nedotýká podlahy, položte speciální podpěru pod čelo, abyste se mohli zcela uvolnit.
  • Ruce se mohou dostat dopředu nebo je udržet po stranách.
  • Dýchaj hluboce a s každým výdechem si představte, jak zmizí váš napětí.

Jak můžete vidět, je snadné dosáhnout několika málo jógových pozic, které vám pomohou zlepšit vaši pohodu. Pokud dokončíte své cviky pro dýchání nebo

meditace , pak vaše tělo a mysl dosáhne mnohem lepší rovnováhy a získat úžasný přínos.


Mrtvice příznaky, které by měly vědět

Mrtvice příznaky, které by měly vědět

Zajímavá fakta Mrtvice je spojena s vysokým krevním tlakem, sedavý způsob života a hojnost volných radikálů v těle. Fajčiari, stejně jako ti, kteří zneužívají alkohol a jsou ve stresu, jsou také ve vysoce rizikové skupině. V tomto článku hovoříme o důležitých příznacích mrtvice. Co potřebujete vědět o mrtvici?

(Zajímavosti)

Co vám říká postavení, ve kterém spíte

Co vám říká postavení, ve kterém spíte

Pozice, ve které spíte, může hodně vyprávět o vaší osobnosti, návycích a dokonce io problémech. Existuje mnoho různých stylů spánku . Zjistěte, co každý z nich znamená v dalším článku. Pozice spánku: Co znamenají? Můžete se dozvědět hodně o osobnosti člověka tím, že analyzuje, jak spí. Musíte se jen dívat, jestli máte tuto příležitost, nebo pokud chcete vědět o sobě - ​​měli byste se ptát ostatních.

(Zajímavosti)