Yoga: 4 pozice k úlevě od bolesti zad


Yoga: 4 pozice k úlevě od bolesti zad

Zajímavá fakta Dnes, bolesti zad se stal jedním z nejčastějších stížností lidi, protože jsme vždy sedět u počítače a používat další technologická zařízení, která způsobují nadměrný tlak na páteř.

Ve většině případů, i když trochu odpočinku a pití léky proti bolesti, jako je bolest, mohou být odstraněny. Nicméně, někdy to neprojde mnohem déle, než je obvyklé, a pak byste měli hledat jiné způsoby, jak získat jejich zdraví.

I když se na první pohled, jóganezdá příliš užitečný, některých svých pozic může být vynikající terapie k úlevě od bolesti zad a zlepšit její stav jako celek. Takový pohyb

urychlit krevní oběh, zmírnit svalové napětí a uklidnit rychle problémovou oblast s cílem zlepšit pohodu.

Dnes chceme sdílet čtyři nejlepší jógové pozice, které jsou rozhodně stojí za to vyzkoušet v kanceláři nebo doma. Začněme!

předal Nahyny 1. Tento pohyb se táhne ztuhlé svaly a stimuluje centrální nervový systém.

Jak provést toto cvičení?

  • Stojan na jógu rohože nebo na podlaze, roztáhni nohy v šíři boků.
  • Naklonit kolena tak, aby váš trup naklánět nohy a zhynaytesya, dokud se mu žaludek dotýká stehna.
  • složit ruce v pěst a složit do lokte (zleva pěstí do pravého lokte a naopak).
  • Relax vaše záda, krk a hlavu a pevně držet pěsti.
  • Proveďte cvičení 10-20krát. Nezapomeňte dýchat hluboce a vydechovat. 2. Planck

Mimo psa s úponem dolů nebo "Adho Mukha Svanasana" - je ideální poloha k protažení svalů celého těla.

Uklidňuje nervy míchy a zlepšuje cirkulaci krve v celém těle.

také posiluje svaly a klouby ruce, nohy, krk a záda.

Jak provést toto cvičení?

  • Stojte na podlaze na obou rukou a nohou a položte nohy na šířku boků. Ruce a nohy budou podporovat tělesnou hmotnost.
  • Vydechněte palce: tak se dostanete do psího pózu s tlama dolů.
  • Je důležité, aby se vaše záda příliš neohýbala, protože může způsobit svalové napětí.
  • Zkuste trochu zvednout hrudník, aby se posílily ramena a páteř.
  • Vytáhněte dveře zavazadlového prostoru na stranu paty a také nezapomeňte zatlačit střední a vnější část nohy.

4. Mimo embrya

Mimo embrya nebo "Balasana" je pomalé a klidné cvičení, které velmi dobře protahuje páteř a vytáhne.

Tato poloha umožňuje relaxaci mezi jinými cviky nebo je konečnou fází protahování. Doporučuje se pro odstranění napětí spojeného se stresem.

Jak provést toto cvičení?

  • Postavte se na kolena k podlaze a připevněte hrudník k kolenám. Teď jste v postoji embrya. Držte se několik minut.
  • Zkuste toto cvičení vykonat tak, že položíte kolena pouze na velké prsty, pak ohneme kolena, abyste lépe protáhli páteř.
  • Pokud se hlava nedotýká podlahy, položte speciální podpěru pod čelo, abyste se mohli zcela uvolnit.
  • Ruce se mohou dostat dopředu nebo je udržet po stranách.
  • Dýchaj hluboce a s každým výdechem si představte, jak zmizí váš napětí.

Jak můžete vidět, je snadné dosáhnout několika málo jógových pozic, které vám pomohou zlepšit vaši pohodu. Pokud dokončíte své cviky pro dýchání nebo

meditace , pak vaše tělo a mysl dosáhne mnohem lepší rovnováhy a získat úžasný přínos.


Nové využití staré oblečení

Nové využití staré oblečení

Zajímavá fakta Pokud máte hodně staré oblečení a vy nevíte, co dělat, učit se, jak můžete znovu použít a dát mu druhý život. Možná jste o nich nikdy neslyšeli, ale uvidíte, jak užitečné jsou tyto tipy. Uvidíme víc! 1. Dejte ji v krabici pro použitými oděvy charitativní a humanitární organizace mají často kontejnery pro dary, které mohou být vkládány použité oblečení.

(Zajímavosti)

Proč ne postele ráno?

Proč ne postele ráno?

Většina lidí se po nástupech ráno nebo odpoledne hodí na postel. Věříme, že je nutné to udělat, abychom udrželi pořádek v domě a cítili se pohodlně v našem pokoji, když jsme tam. Nicméně, navzdory skutečnosti, že většina lidí se používají k obskurním postele každý den, Nedávná studie publikovaná Kingston University (se sídlem v Londýně, Velká Británie) , uvádí, že skutečnost, obvyklý postup není tak dobrá, a dokonce má negativní dopad na zdraví Jak to vysvětlují?

(Zajímavosti)