10 Přikázání pro mladou a pružnou šňůrou


10 Přikázání pro mladou a pružnou šňůrou

užitečné návyky Po dosažení určitého věku, může mít šedé vlasy, vrásky kolem očí a dokonce artritida ruce. Ale navzdory těmto známkám stárnutí můžete stále udržet mladý a flexibilní mozek v celém životě. Myslíte si, že je to nemožné? Vůbec ne. Přemýšlejte o mozku jako o svalu, které denně trénujete,

s motivací a schopností řešit zajímavé problémy, které jí pomohou posílit. Nakonec nezáleží na tom, jak starý jste - budete mít mladý a pružný mozek. Chcete vědět, jak to udělat?

1. Procházka po hodině každý den

Mluvíme o tom znovu a znovu na našem blogu: chodit, chodit, chodit a chodit znovu.

Pohyb vám pomůže uvolnit, udržet zdraví vašeho srdce a současně poskytnout potřebnou každodenní fyzickou aktivitu. Fyzická aktivita skutečně bojuje s kognitivní poruchou, snižuje stres, stimuluje růst nových nervových buněk v gyru. Vylepšuje paměť a zlepšuje náladu. Jaké ospravedlnění vás stále drží z okamžité, příjemné chůze?

2. Dejte nějaké záliby

Víte, jak užitečné může být hobby? Prostě strávit několik hodin denně, co se vám opravdu líbí, je to jako "palivo" pro mozek. Nezáleží na tom, co to je - může to být sbírka známek nebo mincí, pletení, kreslení, psaní, péče o zvířata nebo zahradnictví.

Jeden z největších nepřátel mozku je nudná rutina.

Děláním stejných věcí každý den, můžete výrazně zhoršit kognitivní funkce, takže se neodkládejte - začněte dělat to, co se vám líbí! 3. Jíst správně

Dva z největších nepřátel mozku jsou vysoké hladiny špatného cholesterolu a cukru v krvi.

Ty mohou být překvapeni, učit se, například, doktoři někdy nazýván demence „diabetes typu III“, jak to

neurodegenerativní onemocnění způsobené zahušťování tepen v mozku, která je částečně způsobena špatnou výživou. Takže vždycky se snažte jíst různé vyvážené nízkotučné potraviny!

4. Dýchat čerstvý vzduch

Mnoho studií upozorňuje na něco divného: vzduch, který dýcháte ve velkých městech, může vést nejen k problémům s dýcháním. To může zvýšit úroveň úzkosti a dokonce způsobit mrtvici.

Snažte se vyhnout se přeplněným městům, pokud máte možnost dýchat čistý, čerstvý a zdravý vzduch.

5. Spánek 6-8 hodin denně

Chronická nespavost je jedním z "smrtelných nepřátel" mozku.

Může vést ke ztrátě duševních schopností a selhání paměti, stejně jako ke vzniku stresových a úzkostných záchvatů. Nespavost je vážným problémem, který je třeba zvážit, protože mozek je stejně důležitá nejen fyzická a psychická aktivita, ale odpočinek po dobu alespoň šesti hodin. 6. Kouříte?

Je zřejmé, že kouření je špatné. Nejen to trvá miliony životů každý rok, ale také opouští mnoho rodin bez příbuzných. Pokud vy nebo někdo

, který milujete, ještě kouřit, začít dnes zastavit tento nebezpečný zvyk. 7. Význam vztahů

Stabilní kruh věrných přátel může přinést velké výhody mysli a mozku.

Související poslouchat vás, když máte problémy, v případě potřeby poskytovat poradenství, pomoc v případě potřeby ... skupina přátel je nezbytné zachovat mozek mladé a zdravé.8. Pokuste se najít něco nového každý den!

Máte zájem o život, hledat nové znalosti a naučit se nové věci každý den. Proč nezačínejte svůj vlastní online deník, abyste si promluvili o svých každodenních zkušenostech. Nebo se podělte o své oblíbené recepty s přáteli a vyzkoušejte nové? Život je plný způsobů, jak zvýšit vaši duševní aktivitu a obohatit své zkušenosti a ujišťujeme vás, že to určitě pomůže udržet mládí mozku.

9. Buďte optimističtí

Pozitivní postoj - je to jako denní příjem multivitaminu.

Toto je nejlepší lék na motivaci, který vám pomůže vypořádat se složitostí života. Samozřejmě, mnohokrát se cítíte negativní emoce, které dělaly utečeš, schovat se před rozpaky a pocitem bloudění v temném tunelu. Ale nestojí za to. Naučte se probudit s úsměvem na tváři a vytvořit zdravý a jednoduchý světový názor, plný optimismu.

10. Milujte a užívejte si života

Pokud jste zažili emoční úder, nezakrývejte své srdce navždy. Láska je dobrodružství, které vždy riskuje. Ale nenechte se posedávat hledáním partnera: nejdůležitější - nikdy neztratíte schopnost milovat sebe a svou rodinu.

Pokud máte děti, užijte si komunikaci s nimi. Trávit čas s mazlíčky, rodinou, přáteli a vždy je pro ně nejlepší.

Za prvé, nikdy nezapomeňte milovat sebe jako vy. Pozitivní sebeúcta je důležitá pro udržení mozku zdravého a mladého.


Proč je užitečné vypít vodu na prázdný žaludek?

Proč je užitečné vypít vodu na prázdný žaludek?

Již víte, že vaše tělo potřebuje každý den hodně vody, aby udrželo správnou hladinu tekutin a fungovalo správně. Tato důležitá tekutina má mnoho dobrých zdravotních vlastností, které si často nevšimujeme , ačkoli ve skutečnosti by bez nich lidé prostě nemohli žít. Podle odborníků tvoří vaše svaly 75% vody, mozek je 90%, 22% vody je cysty a 83% v krvi.

(Užitečné návyky)

Svalové křeče, léčba a prevence

Svalové křeče, léčba a prevence

Užitečné návyky Sám jste jít, když najednou tam křeč a dělá vám jít dál, nebo se náhle probudí z ostrou bolest v noze. Křeče jsou nekontrolované svalové křeče, které mohou být způsobeny řadou faktorů. Dobrou zprávou je, že existují nástroje a techniky, které můžete použít a které nepřinese změny v každodenním životě, a co je nejdůležitější - nezpůsobují bolest.

(Užitečné návyky)