Chtít usnout za méně než 1 minutu? Zajímavosti


Chtít usnout za méně než 1 minutu? Zajímavosti

Stres zažili během dne může způsobit problémy se spánkem, tak často, když je čas jít spát, nervové napětí ztěžuje usnout rychle.

V takových chvílích váš mozek nemůže odpočívat, protože je plná myšlenek o obtížích v životě a možná řešení.

náhlý vznik negativních myšlenek a emocí může způsobit poruchy spánku vzhled a způsobit nespavost.

Pokud zjistíte sami, měli byste si přečíst náš článek o speciálních technikách spánku, které vám pomohou usnout za méně než jednu minutu.

Technika sleep „4-7-8“: naučit usnout po dobu několika sekund

této techniky vyvinuté Harvard profesor Andrew Weil, je vlastně velmi jednoduchý:

  • Dýchejte nosem na dobu 4 sekund naplnit plíce vzduchem
  • Zadržte dech po dobu 7 sekund
  • pomalu dýchat 8 sekund

opakování okruhu několikrát a budete okamžitě všimnete jeho účinnost. Na druhý den si ani vzpomenout, jak provést poslední fázi tohoto procesu. Zaručujeme, že tato metoda vás naučí usínat za méně než 1 minutu.

Proč je tato technika tak účinná?

klíč k rozpletení spočívá právě v těchto sedmi sekund, které máte k zadržte dech.

A to vše pod dech zpomaluje srdeční frekvenci, což způsobuje tělo zklidní a úroveň aktivity mozku se snižuje.

To znamená, že se pomalu začnete uvolňovat. V tomto klidném stavu je váš mozek Nechat všechny negativní myšlenky, a už jen budete zbavit svého těla.

Relaxace těla okamžitě ovlivní kvalitu spánku. Když se náš tep se zpomalí, tělo dostane více kyslíku, který je nezbytný pro správnou odpočinku.

Lidé, kteří jsou stresovaní, hluboce dýchají. Jejich tep je častým a předčasně, a proto je tělo nedostává dostatek kyslíku. Jako výsledek, oni se probudí víc unavený, než když jsme šli do postele.

Technika sleep „4-7-8“, bude nejen pomůže zapomenout nespavosti, ale i ke zlepšení kvality spánku, protože všechny vaše svaly a orgány jsou nasycené s kyslíkem. Výhody

schopnost usnout v době kratší než 1 minuta

1. Budete mít atraktivnější

Stav kůže přímo závisí na kvalitě spánku. Pokud je sen hlubší a uvolněnější, hormonální systém bude účinněji pracovat na obnově a posilování buněk těla.

Chcete-li správně pracovat, vaše tělo potřebuje odpočinek. Pokud je pro vás těžké zaspávat nebo pokud spánek je příliš mělký, buďte připraveni na to, aby tělo během noci nezůstalo.

2. Budete jíst méně

Dobrý spánek sníží stresovou citlivost po celý den. Pokud se naučíte usnout za méně než jednu minutu, ráno budete cítit plný síly a energie, abyste překonali obtíže.

Trvalý stres způsobuje, že osoba přejídá. Myslíme si, že bychom snadno vnímají stresující, pokud jíst něco dobrého, ale ve skutečnosti je vaše oblíbené jídlo nám dává pouze krátkodobé potěšení. Takový bludný kruh: my přejídat v době stresu a nadváze, což nevyhnutelně objeví v důsledku znovu přejídání vede ke stresu.

3. Naučíte se lépe

Jednou z hlavních funkcí mozku je schopnost učit se. K tomuto účelu využíváme toto tělo každý den poslouchat zprávy cestě do práce, sledovat změny v chování druhé čtení knih.

Správně provádět tyto mozkové úkoly, které potřebujete denně dostat 8 hodin odpočinku.

Pokud spíme méně nebo náš spánek není dobrý, musí se mozku napínat více než obvykle. Jeho funkce budou časem pomalejší a pro nás bude obtížné se soustředit na něco a vytvářet nové nápady.

4. Schopnost usnout rychle zlepšit své sebevědomí

Krásná spal, budete vypadat nejen skvěle, ale cítit výbuch energie po celý den. V důsledku toho můžete lépe komunikovat s ostatními lidmi a vyřešit i ty nejsložitější problémy.

Jelikož váš mozek dostane dostatek odpočinku a bude aktivnější, vaše schopnost vyřešit konflikty se také zvýší. V budoucnutakové úspěchy pomohou zvýšit vaše sebevědomí.

Pokud máte nespavost, doporučujeme nezapomínat na spánek technologie „4-7-8“, protože nejen vám pomůže relaxovat, ale zvýšit vaši schopnost dosáhnout tohoto cíle a řešit problémy, které se nedá spát.

Jste připraveni použít novou techniku ​​v praxi?


Tipy pro boj s žaludečních šťáv

Tipy pro boj s žaludečních šťáv

Zajímavosti Věděli jste, že US tablety určené k léčbě žaludečních šťáv prodal nejvíce mezi ? Problém spalování žaludku po jídle se však netýká pouze Američanů. Pokud jste mezi těmi, které ona bolí, tento článek s tipy pro boj s kyselinou reflux je pro vás to pravé. několik slov o kyseliny zpětným chladičem zpětného toku kyseliny a pálení žáhy - nejběžnějších poruch gastrointestinálního traktu.

(Zajímavosti)

Nedostatek spánku způsobuje demenci Zajímavá fakta

Nedostatek spánku způsobuje demenci Zajímavá fakta

Znovu a znovu, varují experti o návyky, které mohou narušovat kvalitu spánku, včetně opožděného večeři, sledování televize spaním a používat notebook nebo smartphone v posteli. Většina lidí ignoruje tyto faktory, ale změny v biologických hodinách mohou mít vážné důsledky. Nedostatek spánku a poruchy spánku mohou ovlivnit tělesné a duševní zdraví.

(Zajímavosti)