10 Cvičení být štíhlý žaludek


10 Cvičení být štíhlý žaludek

Hubnutí Letní prošel a stále sní o štíhlé břicho?

Možná letos si všimnout, že některé věci sedí na obrázku není tak dobrá jako předtím.

Pokud se vám podaří něco navíc hmotnosti v břišní oblasti, zde nějaké cvičení získat tón. Jsou snadné provádět doma.

dělat tyto cviky být štíhlý žaludek

Jako první krok před zahájením jakéhokoli sportovního důležité dodržovat správné a vyvážené stravy.

Chcete-li mít štíhlé břicho, by měli jíst méně cukru, sacharidů a pravidelně dělat cvičení (alespoň 3x týdně).

Máte-li nedostatek času nebo vůle jít do posilovny, neboj se. Zde jsou některé cvičení, které jsou ideální pro domácí použití. Fasády

  • nohou Lehněte si na podložku.
  • Položte ruce pod hýždí a rovné nohy.
  • Zvedněte dohromady tak, že horní část nohy je v souladu s koleny (prsty by měly směřovat ke stropu).
  • Nohy musí být kolmé k podlaze.
  • Turn je zpět, aniž by se dotýká podlahy podpatky. Zopakujte cvičení 20krát.

Doporučujeme, abyste si přečetli, oteklé nohy? 6 Zkuste tyto domácí opravné Zvýšení

nohy a pánev výchozí pozici pro toto cvičení je stejně vydání.

  • , že první zvedněte nohy kolmo k podlaze.
  • pak ji přetočil dozadu, takže bylo nohy za hlavu.Panva se také zvýší.
  • Cvičení opakujte třikrát.

ruky do kotníku pro toto cvičení bude trvat koordinace a pružnost (což zlepšit s praxí, takže se nemusíte bát!)

  • Lehněte si na podložku a rovnou na nohy, stejně jako v předchozích cvičeních.
  • Udržujte je na vrcholu, protože tentokrát bude pracovat na jeho trupu. Snažte ovlivnit
  • kotníky rukou (nejprve obdrží kolena).
  • paže a břišní svaly dá impuls k získání vyšší.Cvičení opakujte třikrát.
  • Cola nohou ležel na rohoži, nohy rovně nahoru a dejte ruce podél těla.
  • Současně, šíří nohy a přesunout je jakoby kreslení kruh.
  • Proveďte 20 opakování v jednom směru, a pak totéž v jiném.

Plank a pohybuje Sideways

cvičení, které popisujeme níže, - talíř. Je velmi efektivně spalovat břišní tuk a bude mít štíhlé břicho. I když je popruh velmi komplikovaný a dokonce trochu bolestivý, výsledky stojí za to.

Samozřejmě, že má mnoho možností, zvláště může předpovědět pohyby těla po stranách.

  • Opěrné body: palce, lokty, předloktí a ruce.
  • Zbytek těla má klouzání zprava doleva, aniž by se dotkla podlahy.
  • Proveďte maximální počet pohybů za minutu.

№2 výběr cvičení pro břicha tenkých

K znudylysya nebudete a skutečně by mohl dobře fungovat na této obtížné části těla, to je druhá sbírka cvičení, které vám pomohou rozloučit tuku v oblasti břicha.

Boční popruh

  • položte na pravou stranu podložky, narovnejte nohy.
  • Můžete si kolovat nohy na stěnu nebo nábytek, dokud si zvyknete na cvičení.
  • Umístěte loket a předloktí na podlahu a zvedněte stehna.
  • Chcete-li zachovat rovnováhu, zvedněte levou ruku nad hlavu.
  • Držte tuto pozici na několik sekund a pak změňte strany.
  • Pokuste se udělat5 přístupů na každou stranu.

cvičení na břišním svalstvu břicha

  • ležet na zádech a ohýbat kolena (drží nohy na podlaze).
  • Položte pravý kotník za levé stehno.
  • Položte levou ruku za hlavu a zvedněte trup a dotkněte se zvýšeného kolena.
  • Proveďte20 přístupů ke každé straně.

Vertikální nůžky

Toto cvičení se často používá v pilates. Je zaměřena na posílení vnitřních a dolních břišních svalů.

  • Ležící na zadní straně rohože, protáhněte nohy a položte ruce pod hýždě.
  • Zvedněte pravou nohu co nejvyšší. Spusťte pravou nohu a zvedněte ji doleva paralelně.
  • Hnutí připomíná nůžky (kde je jméno) nebo houpačka.
  • Opakujte cvičení 20krát za každou nohu.

Most

  • Ležela na zádech na koberci, položte ruce po těle.
  • Ohněte kolena a podepřete tělo ve stopách.
  • Zvedněte pánev tak, aby se trup roztrhal z podlahy.
  • Body dotyku s podlahou jsou hlava, ramena, paže a nohy. Zbytek těla je ve vzduchu, tvoří most nebo trojúhelník.
  • Držte se v této poloze po dobu několika vteřin, pomalu dolů, bez dotyku s tamponem.
  • Cvičení opakujte desetkrát.

Viz také: 8 domácí cvičení trénovat svaly výpady s kroucení

Tento druh útoků přilákat nejen nohy, ale břišní svaly. Můžete provádět cvičení bez činky nebo s nimi (můžete mít činky ve vašich rukou).

  • Zůstaňte a narovnejte si záda, krok vpřed s levou nohou a ohněte kolena, abyste snížili tělo.
  • Pravá noha by měla být narovnána a koleno utaženo.
  • Pak otočte kufr doprava.
  • Vraťte se rovně a vraťte se do výchozí pozice. Vytvořte 20 přístupů pro každou nohu.

Main image zdvořilost © wikiHow.com

japonské 4-minutové cvičení pro železo tiskové

My všichni potřebují rychlé a snadné cvičení pro železo tisku a ideální postavu. Chcete-li získat perfektní tisk, musíte jíst správně.


7 Důvodů, proč nemůžete zhubnout Hubnutí

7 Důvodů, proč nemůžete zhubnout Hubnutí

Vskutku, dieta a cvičení jsou klíčem k hubnutí a udržení vyváženého hmotnosti. Co je méně jistý, je to, zda je to jediná věc, která je nezbytná k dosažení ideální váhy, protože podle studií existují i ​​jiné vnější faktory, jejímž prostřednictvím mohou lidé přibývají na váze. Pokud budete jíst zdravé jídlo a dělá pravidelné cvičení, ale ne zhubnout , možná je to kvůli toho či onoho důvodu.

(Ztráta váhy)

čTyři nápoje na hubnutí, měli byste se pokusit hubnutí

čTyři nápoje na hubnutí, měli byste se pokusit hubnutí

Tam jsou nádherné přírodní nápoje na hubnutí byste neměli ignorovat, pokud chcete zhubnout a využít svých četných vlastností. A ještě víc, si všimnete změny velmi rychle. Při konzumaci méně tuku se můžete ujistit, že se vaše tělesná hmotnost postupně snižuje zdravým způsobem. Další výhodou je, že jelikož přesně víte, co obsahuje vaši šťávu nebo koktejl, můžete ovládat množství kalorií, které konzumujete.

(Ztráta váhy)