Chcete odstranit pár centimetrů od pasu? Dělejte tyto cviky!


Chcete odstranit pár centimetrů od pasu? Dělejte tyto cviky!

Jeden z nejvíce fyzicky atraktivních rysů ženské postavy je pas, a my všichni chceme být tenký. Bohužel je to také součást těla, které miluje hromadění tuku, zvláště pokud máte genetickou predispozici k tomu.

Skutečnost, že nejen ovlivňuje vzhled, ale také zvyšuje pravděpodobnost vývoje kardiovaskulárních onemocnění a dalších poruch.

Proto není to jen o kráse. Je nutné odstranit centimetry od pasu a spálit tuky pro zdraví.

Ačkoli je to dobrý nápad sedět na zdravé výživě a dělat pravidelné cvičení kardio, doporučujeme udělat nějaké speciální cvičení ke snížení tohoto problému.

Pomohou vám, abyste se zbavili nevzhledných záhybů a navíc přiveďte tónové svaly, abyste zabránili letargii. Tady se s vámi podělíme o několik jednoduchých cviků, které můžete dokonce provést bez opuštění vašeho domova.

Vzestup nohy Zvedání nohou nejen pomáhá vytvořit tenký pruh, ale také dokonale hodí pro boky svalů.

Jak to udělat?

Složte rohož, postavte se na kolena, položte ruce na podlahu a pak protáhněte pravou nohu zpět. Držte několik sekund, vraťte se do startovní pozice a proveďte 15-20 opakování s každou nohou.

Růst boků

  • Tato pozice, známá též jako most,
  • tónuje břišní svaly, vytváří pás a pomáhá tělo posilovat.

Jak to udělat?

Nasaďte si nehty na koberec. Ohněte nohy a položte ruce na obě strany. Potom zvedněte boky ke stropu a držte jej po dobu 15 sekund.

Vraťte se do výchozí polohy, odpočiňte 20 sekund a proveďte 4 opakování.

  • Kruhy po nohách
  • Toto jednoduché cvičení trénuje pas, tóny stehna
  • a pomáhá zlepšit koordinaci.

Jak to udělat?

Propletené rty s prodlouženými nohama a rukama po stranách, zvedněte jednu nohu na střední výšku. Zvedněte nohu kruhovým pohybem v obou směrech. Spusťte nohu na podlahu a proveďte stejnou funkci s druhou nohou.

Proveďte 15-20 opakování.

  • Břicho břicha
  • Tato jednoduchá akce je velmi užitečná pro hubnutí a břišní tón. V ideálním případě je nutné použít činky pro zvýšení intenzity.
  • Jak to udělat?
  • Posaďte se na rohož, ohněte nohy a držte činku s prodlouženými rukama.

Ujistěte se, že nohy jsou na podlaze a že zadní strana je rovná. Potom se ujměte pod úhlem 45 stupňů.

Otočte pas směrem doprava a poté doleva. Opakujte tento pohyb z 12 na 15 krát a pak odpočiňte.

Nežádoucí účinky

  • Nežádoucí účinky jsou užitečné pro nohy, břišní svaly a pas.
  • Aktivují nohy a tělo a také zlepšují rovnováhu.
  • Doporučujeme přidat trochu hmotnosti spalování tuku současně s obnovením tónu.
  • Jak to udělat?

postavte se rovně, položte nohy dohromady, vezměte bok po boku, ohněte kolena a vytvořte úhel 90 stupňů.

Otočte nohu zpátky do původní polohy a opakujte pohyb s jinou nohou. Udělejte 8-10 opakování, střídavé nohy.

Žaludek

Žaludky se často vyskytují mezi cviky na nohou, břicho a hýždě.

  • Mohou výrazně zvýšit spalování kalorií, protože vyžadují rovnováhu a fyzickou sílu.
  • Útoky se doporučují, aby se pomohl zbavit "záchranného kruhu" a hromadit tuky kolem boků.
  • Jak to udělat?

postavte se rovně, položte nohy na šířku ramen a vezměte pár činkel.

Další krok dopředu a ohněte koleno tak, abyste vytvořili úhel 90 stupňů. Nedotýkejte se kolena podlahy.

Zároveň přitáhněte ruce nahoru a otočte tak, aby se úhel natočil o 90 stupňů.

Vraťte se do výchozí polohy a proveďte stejný pohyb s druhou nohou.

Toto cvičení opakujte desetkrát střídavě.

  • Pamatujte, že
  • tenký pas je výsledkem stálého úsilí a oddanosti příčině.
  • Je velmi důležité dělat tyto cvičení denně a
  • sledovat tuky a kalorie, abyste viděli skvělé výsledky.


6 Způsobů, jak spálit tuk

6 Způsobů, jak spálit tuk

Pokud je vaším cílem zhubnout, pak musíte vždy vést zdravý životní styl . Spalování tuků každý den - případ není snadný, protože někdy není dostatek času jít do posilovny nebo vařit zdravé jídlo. Ale jsme si jisti, že budete schopni dosáhnout svého cíle. Jsme připraveni vám pomoct vytvořit štíhlou postavu!

(Ztráta váhy)

Chcete se zbavit dalších kilogramů? Vyhnout se tyto nápoje 6

Chcete se zbavit dalších kilogramů? Vyhnout se tyto nápoje 6

Hubnutí Jídlo lze nazvat jedním z nejdůležitějších faktorů pro ty, kteří se snaží ztratit kila navíc, nebo chce udržet zdravé a stabilní váhu. řízené strava s nízkým obsahem cukru - je nejlepší způsob, jak shodit pár kilo navíc, které ohrožují zdraví a zlepšení jejich tvar. Musíte si uvědomit, že chcete omezit konzumaci některých nápojů může vést k metabolické problémy a komplikovat proces hubnutí.

(Ztráta váhy)